FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 33746 razy ¬


ZAREJESTRUJ SIĘ I ZALOGUJ NA FORUM, TO NIC NIE KOSZTUJE!
PO ZALOGOWANIU BĘDZIESZ MÓGŁ ZOBACZYĆ WYPOWIEDZI SPECJALISTÓW I WYŁĄCZYĆ REKLAMY

 
ROZRYWKA | Filozofia, Psychologia, Religie
% wykorzystania mózgu 
Wyślij odpowiedź [powiadom znajomego]    
Autor "% wykorzystania mózgu"   
 
Methos
 Wysłana - 7 wrzesień 2005 12:57        | zgłoś naruszenie regulaminu

Sprawdź ile procent masz tłuszczu



Tak sie ostatnio zastanawiam... ile procent mózgu wykorzystujemy??

Ggdzieś czytałem, że człowiek moze wykorzystywac - w zalezności od bardzo wielu czynników od 10 do 20% jego możliwości.

I tam też było napisane (tzn "gdybane") że gdybysy umieli wykorzystywać
więcej procent, to np.

- przy 30% mielibyśmy pamięć niczym komputer (raz czytamy i pamiętamy),

- 40-50% porozumiewalibyśmy się myślami,

- przy ok.70% nasze myśli byłyby na tyle mocne,że potrafilibyśmy przenosic przedmioty siłą woli,później miałoby dojść leczenie dotykiem

- a na końcu przy ponad 90% magiczna - boska moc....

co wy o tym sądzicie???


i druga sprawa..

hmm... i jesli by wziąć pod uwagę -> stwozenie człowieka przez Boga można by zapytac, dlaczego tworząc nas dał nam tylko takie nazwijmy to "Skromne" możliwości...

hmmm... czy uzywając go w 100% bylibyśmy jak ON???

to takie gdybanie tylko...

Ekspert -
 
bardota..
 Wysłana - 7 wrzesień 2005 13:21      [zgłoszenie naruszenia]

ja słyszałam ze wykorzystujemy tylko 4%

moze gdybysmy wykorzystywali więcej, zostały by odkryte tez inne zmysły, teleporatcja i zagadnienia czasoprzestrzeni nie były by niczym tajemniczym a jedynie zwyklymi czynnościami

tak niski procent wykorzystania mozliwości naszego mózgu jest wynikiem ewolucji za kilka milionów lat ludzki mózg bedzie wykorzystywany w duzo wiekszym stopniu

Zmieniony przez - bardota.. w dniu 2005-09-07 13:24:54
_______________________________
 
Ludzie narzekają na starość,nie potrafią docenić że mogą poznać każdy etap

 
Methos
 Wysłana - 7 wrzesień 2005 13:39      [zgłoszenie naruszenia]

ja tez pocztkowo słyszałem coś o 5 %... ale potem w kilku artach czytałm juz o 10 % ... hmmm... co i tak jest mizernym wynikiem

ja tez w sumie podchodze do tego z pozomu ewolucji umysłowej człowieka.. ale to pytanie odnośne Boga jest całkiej nutrujące...

a co do milionów lat ewolucji.. to cud bedzie jesli w takich waunkach dozyjemy jeszcze nasępnych kilku tysiecy lat...

Zmieniony przez - Methos w dniu 2005-09-07 13:40:39

Ekspert -
 
bardota..
 Wysłana - 7 wrzesień 2005 14:13      [zgłoszenie naruszenia]

cos napeno po nas zostanie
_______________________________
 
Ludzie narzekają na starość,nie potrafią docenić że mogą poznać każdy etap

 
AvP
 Wysłana - 7 wrzesień 2005 19:51      [zgłoszenie naruszenia]

Witam

Heheh temat wprost wymarzony dla przyszłego (daj Boże) neurochirurga. Wreszcie coś interesującego- szkoda tylko, że temat odnosi się Tylko do mózgu a jego tematyka pomija cały układ nerwowy Cóż... jeżeli dyskusja się rozwinie z chęcią podam swoje definicje i pomysły na przyszłość( być może część moich zamiarów na temat CAŁEGO układu nerwowego zostanie zrealizowana - a jest ich cała masa ).

BTW. Methos- bardzo chciałbym mieć wydajność własnej zawartości mózgoczaszki rzędu 10-20 %, tymbardziej jeżeli chodzi o ośrodki kontrolne narządów zmysłu ...

Pozdrawiam i czekam na rozruszanie tematu...

Zmieniony przez - AvP w dniu 2005-09-07 19:52:55
_______________________________
 
"Niszcz wrogów- łącz przyjemność z pożytecznym"

 
K.i.l.e.r
 Wysłana - 7 wrzesień 2005 20:19      [zgłoszenie naruszenia]

Ja słyszałem że te ileś tam procent które wykorzystujemy to jest moc obliczeniowa naszego mózgu. Wykorzystujemy tylko kilka procent bo np nie skupiamy się na wzrosku słuchu smaku dotyku tylko przypuśćmy wzroku a w to, że za pomocą umysłu moglibyśmy np. stłuc szybe to uważam za bezpodstawne bzdury.
_______________________________
 
Beż bólu nie ma przyrostów ;]

 
OloKK
Dżony Dep
 Wysłana - 7 wrzesień 2005 22:14      [zgłoszenie naruszenia]

Ja też bym te sajensfikszyny między bajki włożył...
_______________________________
 
Bądź silny, o człowieku! Pożądaj, raduj się wszystkimi rzeczami
zmysłów i uniesienia: nie bój się, że jakikolwiek bóg wyprze się ciebie za to.
ZAPRASZAM: [www.olokk.pl] // [www.bng-studio.pl]
[www.facebook.com/olokk]

Ekspert -
 
Helevorn
 Wysłana - 7 wrzesień 2005 22:48      [zgłoszenie naruszenia]

Ehh... nie moge sobie za nic przypomniec... ale kiedys znalazlem informacje, ktora osmieszala te wszelkie dane jakoby czlowiek wykorzystywal tylko pare procent mozliwosci swojego mozgu... Tylko o co dokladnie chodzilo to nie moge sobie za nic przypomniec (a pisalem kiedys o tym chyba nawet w tym dziale...).
_______________________________
 
Były moderator Polityki i Seksu

 
OloKK
Dżony Dep
 Wysłana - 7 wrzesień 2005 23:01      [zgłoszenie naruszenia]

Może o to, że w sumie mózg nie wykształcił się od tak ino to był bardziej zaawansowany proces, a wykształcił się w tym celu, by do czegoś konkretnego służyć?

Inna rzecz, to tak jak ktoś wcześniej zauważył, że naraz możemy wykorzystywać niektóre tylko obszary mózgu odpowiedzialne za konkretną czynność. Na porzykład nie bedziemy jednocześnie grac w kosza i czytać gazetę
_______________________________
 
Bądź silny, o człowieku! Pożądaj, raduj się wszystkimi rzeczami
zmysłów i uniesienia: nie bój się, że jakikolwiek bóg wyprze się ciebie za to.
ZAPRASZAM: [www.olokk.pl] // [www.bng-studio.pl]
[www.facebook.com/olokk]

Ekspert -
 
bruby
 Wysłana - 7 wrzesień 2005 23:56      [zgłoszenie naruszenia]

jesli chodz o to ile procent potencjalu muzgu wykorzystujemy to slyszy sie czesto w programach typu telewizja Discovery, Animal Planet ze sa to liczby od 15-40%. nie mam pojecia w jaki sposob mierza, szacuja to naukowcy ale bez watpienia w procesie ewolucji nasz mozg sie ciagle powieksza i podobno zwieksza swoja wydajnosc. wydaje mi sie ze jedynymi realnymi efektami plynacymi z lepszej efektywnosci mozgu bedzie zwiekszenie koncentracji, inteligencji i wieksza podzielnosc uwagi. Podobno mozg slonia ma tak duza powierzchnie (jest caly pofldowany) ze slon nigdy nie zapomina. mozliwe ze za pare tysiecy lat czlowiek tez dojdzie do takiego stanu. bedzie mial fotograficzna pamiec i przysfajal wiedze setki razy szbciej niz teraz... jednak zmiany te jezeli rzeczywiscie istnieja to sa one tak powolne ze nie mamy sie nad czym glowic bo nie beda one dotyczyc najblizszych pokolen a napewnojuz nie nas. powinnismy sie cieszyc ze aktualnie jestesmy najmadrzejszym i najinteligentniejszym gatunkiem na Ziemi i na razie mozemy sobie takze przyznac to trofeum we wszechswiecie...
_______________________________
 


Człowiek współczesny wierzy w nową trójcę: w seks. w postęp i w panowanie.

 
Helevorn
 Wysłana - 8 wrzesień 2005 08:11      [zgłoszenie naruszenia]

Czlowiek tez moglby jak slonie pamietac cale swoje zycie (zdarzaja sie przypadki takich osob spowodowane jakimis zmianami w mozgu...). Tylko takie zycie by bylo straszne... Kazdego dnia czlowiek pamietalby o porazkach i nieszczesciach, ktore go w zyciu spotkaly... I potem 90 % ludzkosci mialoby stala depreche
_______________________________
 
Były moderator Polityki i Seksu

[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]


Odpowiedzi jest na 9 stron.   | następną
 
Wybierz stronę:  
Przegląd tygodnia | Wyślij odpowiedź

% wykorzystania mózgu

Strony: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
 
Warto przeczytać: | | maluch z silnikiem od motoru | pamięci | madzia | chemia | brzydkiburak | sheik | chanys | squirting | truskawki | żaba | żaby | kobiecy wytryskporady | spahotel | wielgosz | wzost | książki szkoła | rysunki | szczecin | Biznes

 
Polecamy: KSW | Komputery | Nauka

wersja lo-fi


Copyright 2000 - 2014 SFD S.A.
 
Powered by Pazdan ForKat 4.0