FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 467261 razy ¬
 
ROZRYWKA | Seks
**Pigułki antykoncepcyjne** pytania i odpowiedzi tu;-) 
Temat zamknięty [powiadom znajomego]    
Autor "**Pigułki antykoncepcyjne** pytania i odpowiedzi tu;-)"   
 
Wodzu10
 Wysłana - 10 sierpień 2007 21:04      [zgłoszenie naruszenia]

Ja uważam, że gin źle dobrał tabletki dla mojej dziewczyny. Bierze już ponad rok te same i co jakiś czas są jakieś problemy. Z początku krwawienia... Miała być zmiana tabletek i zmiany nie było bo drugi gin stwierdził, że te są dobre. Później miała jakieś zapalenie, minęło, później znowu się pojawiło. Co jakiś czas musi jakieś antybiotyki zażywać. I tak 2 opakowania jest wszystko ok a później na jakiś czas coś się pieprzy. A przy ostatnim zapaleniu, które się pojawiło to gin stwierdził, że coś we mnie nie tak co uważam za bzdurę bo jestem siebie pewien. Teraz przy każdym okresie ma bóle brzucha i to dość silne. Dzisiaj zwija się z bólu a wczoraj dostała okres. To normalne chyba nie jest? Te tabletki to Microgynon. Nie jestem do nich przekonany. Poza tym ostatnio zaczęła tyć nie mówiąc już o braku chęci na sex od pewnego czasu. Czy naprawdę są to dobre tabletki? Miała mieć teraz zmianę a się okazało, ze jeszcze 2 opakowania musi brać. Jak Ją znam to przez te 2 opako będzie ok i dostanie kolejne 2 a później znów będzie coś nie tak.

Znawca -
 
Sweet69
 Wysłana - 11 sierpień 2007 07:07      [zgłoszenie naruszenia]

Brałam microgynon, zmieniłam na inne ale nie miałam takich jazd jak Twoja dziewczyna. W ogóle nie wiem co to za lekarze, którzy na upartego trzymają się jednych tabsów...może firma Schering im coś oferuje w zamian i co to ma być , że MUSI brać jeszcze 2 opakowania? Bez jaj, niech idzie do gina i ZARZĄDA zmiany tabletek, a jak nie, to niech idzie do jeszcze innego gina, jak trzeba to prywatnie i niech zrobi jakieś badania u kompetentnego lekarza.

acha, to że jesteś siebie pewien, to mało daje co Ci szkodzi zrobić badania? Może faktycznie ją czymś zarażasz? Pamiętaj że niektóre choroby u facetów przebiegają bezobjaowo a cierpią kobiety, przemyśl to.

pozdrawiam

Ekspert -
 
Wodzu10
 Wysłana - 11 sierpień 2007 16:52      [zgłoszenie naruszenia]

No u pierwszego nie miała robionych badań i dostała te tabsy i zaczęły się jazdy. Poszła do drugiego, zrobił badania i stwierdził, że microgynon jest dobry ale dalej co jakiś czas coś się pieprz.y. Może rzeczywiście coś być we mnie chociaż mocno w to wątpię. No zobaczymy. Pogadam z dziewczyną, niech idzie do gina i zmieni tabsy. A to prawda, że 3 miesiące musi być przerwy przy zmianie tabletek?

Znawca -
 
Miareczka
katechetka
 Wysłana - 11 sierpień 2007 16:55      [zgłoszenie naruszenia]

Nieprawda.
Czasem trzeba nowe tabletki zacząć brać bez 7 dniowej przerwy ,ale to już wam ginek powie/
_______________________________
 
stateczna żona swojego męża%-)

Ekspert -
 
Nadinea
 Wysłana - 12 sierpień 2007 10:00      [zgłoszenie naruszenia]

hey, ja mam takie pytanie, tabletki antykoncepcyjne dzialaja niby w 100% jesli bierze sie je regularnie. Obecnie od 6-7 miesiecy biore harmonet, nie mialam jednak tabletek dobieranych na podstawie badan czy czegos takiego, dlatego zastanawiam sie czy jesli np sa one zle dobrane (po H czuje sie normalnie, wczesniej bralam cilest to czulam sie fatalnie) jest mozliwosc by jednak doszlo do zaplodnienia?

 
Miareczka
katechetka
 Wysłana - 12 sierpień 2007 10:04      [zgłoszenie naruszenia]

Nie. Działanie tabletek jest zachowanie niezaleznie od tego czy były wykonywane jakies badania przed rozpoczęciem brania czy nie. Spotkałam się bardzo często z opiniami lekarzy,że badania hormonalne robią tylko dlatego ,żeby uspokoić pacjentkę bo faktyczynie nic nie zmieniają.
Tabletki brane regularnie , niemieszane z lekami obniżającymi skuteczność są naprawdę pewną antykoncepcją.
_______________________________
 
stateczna żona swojego męża%-)

Ekspert -
 
cykkadaa
 Wysłana - 14 sierpień 2007 23:52      [zgłoszenie naruszenia]

jedno krotkie pytanie
7-dniowa przerwa,ma to byc pelne 7 dni przerwy i na osmy dzien wypada tabletka czy na 7 dzien ma byc wzieta tabletka z ostatniego opakowania??
jesli zaczelam brac w piatek to nastepne opakowanie powinnam takze rozpoczac w pt??
pytanie moze banalne....
dziekuje z gory za odpowiedzi
_______________________________
 
TOUCH-KULTURA PŁCI.

 
Miareczka
katechetka
 Wysłana - 14 sierpień 2007 23:53      [zgłoszenie naruszenia]

Dokałdnie tak jak napisałaś. Pełne 7 dni i zaczynasz tego samego dnia tygodnia jak rozpoczęłaś branie.
_______________________________
 
stateczna żona swojego męża%-)

Ekspert -
 
Astalav
 Wysłana - 15 sierpień 2007 23:12      [zgłoszenie naruszenia]

Miarka dzieki z aodp w zamknięty juz temacie heh

rozumiem, ze to iz cykle skonczyc sie dzien wczesniej nie ma wpływu na skutecznosc ochrony?
_______________________________
 
Turbulętnie rzecz ujmując, rzeczywistość koliduje z moimi imperatywami

Znawca -
 
Miareczka
katechetka
 Wysłana - 15 sierpień 2007 23:14      [zgłoszenie naruszenia]

Nie nie ma.Spokojnie raz za czas mozna tak zrobić.
Zresztą wyciagnijscie ulotkę z szuflady i tam o tym jest!
_______________________________
 
stateczna żona swojego męża%-)

Ekspert -
[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]

Odpowiedzi jest na 300 stron.   poprzednia | następną
 
Wybierz stronę:  
Przegląd tygodnia Temat zamknięty

**Pigułki antykoncepcyjne** pytania i odpowiedzi tu;-)

Strony: 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157