FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemy¶lenia seks

∑ temat został odczytany 467133 razy ¬
 
ROZRYWKA | Seks
**Pigułki antykoncepcyjne** pytania i odpowiedzi tu;-) 
Temat zamknięty [powiadom znajomego]    
Autor "**Pigułki antykoncepcyjne** pytania i odpowiedzi tu;-)"   
 
butt3rfly
 Wysłana - 9 wrzesień 2007 11:45      [zgłoszenie naruszenia]


.
_______________________________
 
"My¶lę, że jeste¶ niezła dupa i chcesz mnie bardzo"
dziwki już tu s±±±±±±±±±±±!!!
"metaforyczny chuj"

Specjalista -
 
moloszek
 Wysłana - 12 wrzesień 2007 23:27      [zgłoszenie naruszenia]

Moja pani je Novynette. Pytanie, czy może pić alkohol? Drinki na bazie wódki
Pytanie drugie po jakim czasie można bezpiecznie współżyć?

 
Miareczka
katechetka
 Wysłana - 12 wrzesień 2007 23:30      [zgłoszenie naruszenia]

Można pić, tlko nie tyle, żeby miała jakie¶ akcje z zwracaniem do 4-5 h po połknieciu tabletki.
Jeżeli zaczęła pierwszego dnia okresu, to od razu można.
_______________________________
 
stateczna żona swojego męża%-)

Ekspert -
 
Grasik
 Wysłana - 13 wrzesień 2007 07:44      [zgłoszenie naruszenia]

IMO Warto jednak pamiętać o nieco większym obci±żeniu w±troby w takim przypadku...
_______________________________
 
there's a hunger still unsatisfied

Znawca -
 
moloszek
 Wysłana - 13 wrzesień 2007 13:46      [zgłoszenie naruszenia]

Chodzi o jedn± imprezę (wolne mieszkanie) :D
Czyli jak je tabletki o 19 to od której może pić?

 
butt3rfly
 Wysłana - 13 wrzesień 2007 14:23      [zgłoszenie naruszenia]

moze pic o ktorej chce!
wazne tylko zeby nie przegiela i nie wymiotowala.
Tabletka sie wchłania do4 h.
czyli jesli nie rozumiesz wytlumacze prosciej.

Wezmie tabletke np o 19 , bedzie pila o 20 a zwymiotuje o 22 to NIE jest ok.
a jak juz zwymiotuje o 24 to jest ok, bo tabletka zdazy sie wchlanac.
kapisz?


ehhh

Zmieniony przez - butt3rfly w dniu 2007-09-13 14:23:39
_______________________________
 
"My¶lę, że jeste¶ niezła dupa i chcesz mnie bardzo"
dziwki już tu s±±±±±±±±±±±!!!
"metaforyczny chuj"

Specjalista -
 
Dorottt
 Wysłana - 14 wrzesień 2007 08:48      [zgłoszenie naruszenia]

Cze¶ć!

Mam do Was pytanie i pro¶bę o pomoc.

Pierwszy raz biorę tabletki anty...dostałam od gina HARMONET i wczoraj dostałam okres, wzięłam pierwsz± tabletkę i okres się wstrzymał...było małe krwawienie ale naprawdę niewielkie.

Może tak być przy braniu tabletek anty.

Czytam ulotkę po raz setny i z nerwów już nic nie rozumiem :(

 
Miareczka
katechetka
 Wysłana - 14 wrzesień 2007 09:15      [zgłoszenie naruszenia]

Tak to się zdarza. Nie ma w tym nic niepokoj±cego. Tak Twój organizm reaguje na hormony.
U niektórych kobiet okres w pocz±tkowej fazie brania tabletek sie wzmaga a u innych słabnie.
Wszystko jest OK.
_______________________________
 
stateczna żona swojego męża%-)

Ekspert -
 
butt3rfly
 Wysłana - 14 wrzesień 2007 10:26      [zgłoszenie naruszenia]

tez wrocilam do harmonetu i mialam taka sama sytuacje.
wszytsko ok.
_______________________________
 
"My¶lę, że jeste¶ niezła dupa i chcesz mnie bardzo"
dziwki już tu s±±±±±±±±±±±!!!
"metaforyczny chuj"

Specjalista -
 
Dorottt
 Wysłana - 14 wrzesień 2007 10:48      [zgłoszenie naruszenia]

dziekuję Wam bardzo..miłego dnia

[Powiadom mnie, je¶li kto¶ odpowie na ten artykuł.]

Odpowiedzi jest na 300 stron.   poprzednia | następn±
 
Wybierz stronę:  
Przegl±d tygodnia Temat zamknięty

**Pigułki antykoncepcyjne** pytania i odpowiedzi tu;-)

Strony: 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165