FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 470192 razy ¬
 
ROZRYWKA | Seks
**Pigułki antykoncepcyjne** pytania i odpowiedzi tu;-) 
Temat zamknięty [powiadom znajomego]    
Autor "**Pigułki antykoncepcyjne** pytania i odpowiedzi tu;-)"   
 
dumeczka
 Wysłana - 14 wrzesień 2007 20:18      [zgłoszenie naruszenia]

Halo halo pomożcie mi bo ja juz nic nie rozumiem. Przeczytałam tyle roznych wypowiedzi ludzi na temat tego co robić jak sie zwymiotuje albo dostanie biegunke i mam mętlik w głowie.
Na ulotce mojego Cilest'u pisze tak :
"Postępowanie w razie wymiotów
W przypadku wystąpienia wymiotów w ciągu 3 godzin od momentu przyjęcia tabletki lub w razie utrzymywania się ciężkiej biegunki przez okres ponad 24 godzin skuteczność antykoncepcyjna preparatu może być zmniejszona. Jeżeli wymioty lub biegunka ustąpią szybko skuteczne działanie antykoncepcyjne będzie zachowane, o ile tego samego dnia przyjęta będzie druga tabletka preparatu Cilest®. W razie występowania wymiotów lub biegunki trwających przez 24 godziny lub dłużej działanie antykoncepcyjne może być zmniejszone i należy zastosować dodatkową, niehormonalną metodę antykoncepcji do dnia przyjęcia kolejno (codziennie) siedmiu tabletek"

mam to rozumiec tak,że jeśli zwymiotuje/ dostane bigunke do tych 3-4 godizn od zazycia tabletki to mam dwie opcje do wyboru:
1) Zazywac tabletki normalnie dalej i zabezpieczac sie dodatkowo przez kolejny miesaic
czy
2)Wziasc w ciagu 12h kolejna tabletek i pootem znowu kolejna o tej godzinie co brałam zawsze ( czyli nawet moga sie dwie w czasie jednego dnia zdazyc tak?)

a i co jest z tymi stosunkami przed zwymiotowaniem? one nadal byly bezpieczne?

 
Miareczka
katechetka
 Wysłana - 14 wrzesień 2007 20:39      [zgłoszenie naruszenia]

Wg mnie to jest tak:

Jeżeli zwymiotowałaś(miałaś biegunkę)2-3 h po wzięciu tabletki, ale wzięłaś 2 tabletkę tego samego dnia i już nie wymiotowałaś (nie miałaś biegunki)to jesteś zabezpieczona i nie musisz stosować dodatkowo prezerwatywy.

Co do dłuższej biegunki (wymiotów)to chodzi o to,że jezeli po wzięciu 2 tabletki ,biegunkę(wymioty) masz nadal to ta druga też się mogła nie wchłonąć więc trzeba tydzień z gumką.

Poprzednie stosunki były zabezepieczone.



Zmieniony przez - Miareczka w dniu 2007-09-14 20:42:11

Zmieniony przez - Miareczka w dniu 2007-09-14 20:43:48
_______________________________
 
stateczna żona swojego męża%-)

Ekspert -
 
LukRecJa
 Wysłana - 17 wrzesień 2007 15:47      [zgłoszenie naruszenia]

No więc
3 dzień mi się okres spóźnia no i pytanie
czy często tak się dzieje jak przez 3 opakowania nie robiło się przerw w braniu tabletek?
Tzn czy jest taka opcja?

Test negatywny - robiony wczoraj
_______________________________
 
[http://www.youtube.com/watch?v=ksiXn6h-gwo]

Ekspert -
 
butt3rfly
 Wysłana - 17 wrzesień 2007 21:03      [zgłoszenie naruszenia]

wg mnie ma prawo

kurcze bylam w sobote odwiedzic kolezanke i jej 1,5 miesiecznego synka i mowi ze brala tabletki a mimo to zaszla w ciaze
lekarz jej powiedzial, ze widocznie tabletki byly zle dobrane..
dla mnie to bzdura, musiala albo zapomniec,albo zwymiotowac, albo brac antybiotyk..
co myslicie?
_______________________________
 
"Myślę, że jesteś niezła dupa i chcesz mnie bardzo"
dziwki już tu sąąąąąąąąąąą!!!
"metaforyczny chuj"

Specjalista -
 
LukRecJa
 Wysłana - 17 wrzesień 2007 21:07      [zgłoszenie naruszenia]

ja wolę teraz o tym nie myśleć.
_______________________________
 
[http://www.youtube.com/watch?v=ksiXn6h-gwo]

Ekspert -
 
crs_sc
 Wysłana - 17 wrzesień 2007 22:11      [zgłoszenie naruszenia]

******ła a nie lekarz skoro tak mówił
_______________________________
 

 
Miareczka
katechetka
 Wysłana - 17 wrzesień 2007 22:14      [zgłoszenie naruszenia]

Witaj Karolku masz moment?
_______________________________
 
stateczna żona swojego męża%-)

Ekspert -
 
Sweet69
 Wysłana - 18 wrzesień 2007 18:53      [zgłoszenie naruszenia]

Lu - mam taką samą sytuację, również czekam....testu jeszcze nie robiłam

Ekspert -
 
crs_sc
 Wysłana - 18 wrzesień 2007 18:55      [zgłoszenie naruszenia]

pamiętajcie że Wasi faceci w takich momentach denerwują się razem z Wami
_______________________________
 

 
Sweet69
 Wysłana - 18 wrzesień 2007 18:57      [zgłoszenie naruszenia]

facetowi nie mówiłam, ze okres mi się spóźnia - mój facet jest w trakcie rzucania fajek, nie chcę zeby na zawał zszedł

Ekspert -
[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]

Odpowiedzi jest na 300 stron.   poprzednia | następną
 
Wybierz stronę:  
Przegląd tygodnia Temat zamknięty

**Pigułki antykoncepcyjne** pytania i odpowiedzi tu;-)

Strony: 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166