FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 467383 razy ¬
 
ROZRYWKA | Seks
**Pigułki antykoncepcyjne** pytania i odpowiedzi tu;-) 
Temat zamknięty [powiadom znajomego]    
Autor "**Pigułki antykoncepcyjne** pytania i odpowiedzi tu;-)"   
 
Miareczka
katechetka
 Wysłana - 24 wrzesień 2007 09:55      [zgłoszenie naruszenia]

JW-stała pora> odchyły nawet kilku godzinne nie wpływają na skuteczność antykoncepcyjną. Ale gdy bierzesz o stałej godzinie dłuższy czas organizm się tak ureguluje,że bedziesz nawet mogła przewidzieć czas krwawienia z odstawiania. Poza tym uczy to systemtyczności i jest mnniejsza szansa zapomnienia tabletki w ogóle.

Jedynym wyjątkiem jest Cerazette które należy brać co do minuty, gdyż już godzinne opóźnienie może zaoowocować nieplanowaną ciążą
_______________________________
 
stateczna żona swojego męża%-)

Ekspert -
 
Dorottt
 Wysłana - 24 wrzesień 2007 11:39      [zgłoszenie naruszenia]

chodziło mi nie o zmiane pory brania tabletki ale właśnie o przesunięcia czasowe...raz zdażyło mi się wziąść godzinę później :(

 
Miareczka
katechetka
 Wysłana - 24 wrzesień 2007 11:41      [zgłoszenie naruszenia]

Godzina nie zmienia NIC.
_______________________________
 
stateczna żona swojego męża%-)

Ekspert -
 
.R.
 Wysłana - 24 wrzesień 2007 18:56      [zgłoszenie naruszenia]

-

Zmieniony przez - .R. w dniu 2007-09-24 18:56:49
_______________________________
 
"...to było za nimi. A przed nimi było wszystko."

 
ES17
 Wysłana - 24 wrzesień 2007 18:58      [zgłoszenie naruszenia]

Kiedyś gdzies przeczytalam ze kilka tabletek anty, dziala w ten sam sposob jak jedna Po (72h). Czy to prawda? Jezeli tak ile trzeba przyjac tabletek aby nie przedawkowac?

 
GoldenEyes
 Wysłana - 24 wrzesień 2007 19:01      [zgłoszenie naruszenia]

tez slyszalam o takim zastosowaniu,ale pewnie lepiej zainwestowac w tabletki PO

Zmieniony przez - GoldenEyes w dniu 2007-09-24 19:01:19
_______________________________
 
"Nawet największe prawdy mogą okazać się jeszcze tylko fałszywymi hipotezami."

[http://www.insomnia.pl/Czarna_Dziura-f163.html]

Specjalista -
 
rakietaONA
 Wysłana - 24 wrzesień 2007 20:23      [zgłoszenie naruszenia]

tabletki anty mają inne działanie niż te PO!!!!!
Ludzie...anty mają za zadanie zagęścić sluz macicy aby nie dostała sie tam żaden plemnik a tabletki PO nie zawsze działają-tzn.nie mak=ją działania wczesnoporonnego jeśli nastąpiło zapłodnienie nie poradza nic-nie usuną zygoty wrecz podtrzymają ciaze;

uważam że lepiej brać normalne pigułki antykoncepcyjne wieksza pewność,skuteczność i minimalne ryzyko wpadki-niż tabletki PO,które mają za zadanie wywołać okres;)
_______________________________
 
kochać siebie to sztuka

 
Miareczka
katechetka
 Wysłana - 24 wrzesień 2007 20:35      [zgłoszenie naruszenia]

"Natomiast na całym świecie metodą z wyboru w sytuacjach szczególnych od 20 lat jest metoda Yuzpe. Skuteczna (98%), bezpieczna, możliwa do zastosowania jeszcze 72 godziny (a ostatnio mówi się, że nawet do 150) po stosunku potencjalnie mogącym zakończyć się niepożądaną ciążą - "emergency pill" (pigułka w razie zagrożenia).

Jej stosowanie polega na podaniu do 72 godzin po stosunku tabletki zawierającej:
100 mcg ethynyloestradiolu z 500 mcg lewonorgestrelu
i powtórzenie tej samej dawki po 12 godzinach.

Z preparatów dostępnych w Polsce można więc użyć:
Gravistat 250,
Minisiston,
Microgynon21,
Rigevidon,
Stediril.
Taki rodzaj postępowania jest bezpieczny, przejściowo mogą jedynie wystąpić nudności i wymioty (25%) czy bóle piersi, zawroty i bóle głowy (70%). Uprzedzić jednak trzeba pacjentkę o możliwości wystąpienia opóźnionej owulacji i konieczności stosowania innych form antykoncepcji w tym cyklu. Rzadko występuje opóźnienie miesiączki o 2 - 6 dni (16%). W zwykłym czasie krwawienie wystąpi u 22 %, ale najczęściej (62%) pojawia się na tydzień przed terminem.



Zmieniony przez - Miareczka w dniu 2007-09-24 20:35:43
_______________________________
 
stateczna żona swojego męża%-)

Ekspert -
 
Johnnyy
 Wysłana - 24 wrzesień 2007 21:46      [zgłoszenie naruszenia]

Na prosbe Mireczki wklejam tutaj :

Hej,

W sumie nie wiem , czy powinienem sie stresowac, ale mimo wszystko mam wrazenie , ze zaraz ******lne. Sprawa wyglada nastepujaco :

Wspolzyjemy z dziewczyna od ok dwoch miesiecy. Obecnie bierze trzecie opakowanie tabletek yasminelle i w zasadzie nie ma zadnych skutkow ubocznych. Jedyne co to urosly jej piersi i ma leciutki tradzik, wiec bez problemu . Krwawienia ma zawsze tego samego dnia podczas tygodnia przerwy, wiec mozna by rzec , ze wszystko dziala idelanie. Dodatkowo przez pierwsze dwa opakowania dodatkowo uzywalismy gumek, wiec czulismy sie jeszcze bardziej bezpiecznie.

Wazna kwestia jest taka , ze pierwszy raz przezylismy 3 dni zanim zaczela brac tabletki czyli 3 dni przed okresem. Uzylismy wtedy gumki i dodatkowo doszedlem poza , wiec nie bylo mozliwosci zaplodnienia.

Jednak ostatnio dzieje sie z nia cos dziwnego. Zaczela bardzo czesto oddawac mocz , co nigdy jej sie nie zdarzalo. Jest to niestety jeden z symptomow ciazy. Bywa tez senna chociaz ona zawsze jest senna ;] i czasem lekko bola ja piersi. Nie ma nudnosci, ani jadlowstretu . Zawrotow glowy tez nie ma. Chodzi mi wlasnie tylko o nadmierne siusianie.

Analizujac dalej , jedyny moment kiedy moglem ja zaplodnic to okres zanim zaczela barac tabletki , ale mimo wszystko nie przypominam sobie sytuacji, w ktorej moglo wystopic zagrozenie, bo jestem w tej kwestii bardzo wyczulony. Jezeli jednak jakims cudem moglo sie to stac to tylko kolo 11 Lipca , wiec teoretycznie bylaby teraz w 10-11 miesiacu. Mysle , ze do tego czasu miala by bardziej zauwazalne sympotomy, dodatkowo biorac pod uwage fakt, ze biorac tabletki dostarczalaby organizmowi, dwurkotnej ilosci hormonow (naturalne z powodu ciazy + tabletki). Jak juz mowilem martwi mnie tylko to czeste oddawanie moczu.

Panikuje , czy jednak jest jakies prawdopodobienstwo ?

 
Miareczka
katechetka
 Wysłana - 24 wrzesień 2007 21:48      [zgłoszenie naruszenia]

Częste oddawanie moczu najprawdopodobniej spowodowane jest składnikiem moczopędnym Yasmienelle.
Sennośc osłabienie i lekki ból piersi tez mogą byś spodowane braniem tabletek.

Ewentualnie to zapalenie pęcherza. Jeżeli dodatkowo odczuwa pieczenie lub ból przy oddawawniu moczu. Wtedy lekarz.
_______________________________
 
stateczna żona swojego męża%-)

Ekspert -
[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]

Odpowiedzi jest na 300 stron.   poprzednia | następną
 
Wybierz stronę:  
Przegląd tygodnia Temat zamknięty

**Pigułki antykoncepcyjne** pytania i odpowiedzi tu;-)

Strony: 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170