FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 467383 razy ¬
 
ROZRYWKA | Seks
**Pigułki antykoncepcyjne** pytania i odpowiedzi tu;-) 
Temat zamknięty [powiadom znajomego]    
Autor "**Pigułki antykoncepcyjne** pytania i odpowiedzi tu;-)"   
 
Miareczka
katechetka
 Wysłana - 6 październik 2007 18:00      [zgłoszenie naruszenia]

Czasem gdy tabletki maja niewielką dawke hormonów (jak minulet) takie plamienia pod koniec opakowania sie pojawiają.
Gdyby się to powtórzyło, można rozważyć zmianę na tabletki z wieksza zawartoscia hormonów co powstrzyma plamienia.
_______________________________
 
stateczna żona swojego męża%-)

Ekspert -
 
Bigstar
 Wysłana - 6 październik 2007 21:09      [zgłoszenie naruszenia]

Dziekuje serdecznie Miareczka :)

 
Kazik86r
 Wysłana - 6 październik 2007 23:05      [zgłoszenie naruszenia]

mam pytanie bo jakim czasie od skonczenia brania tabletek antykoncepcyjnych kobieta saje sie plodna i gotowa do zajscia w ciaze??? ???

 
Kazik86r
 Wysłana - 6 październik 2007 23:27      [zgłoszenie naruszenia]

yhyy niom bo mam pewna niepewnosc:/ bowiem... moja dziewczyna skonczyla brac tabletki antykoncepcyjne zabawialismy sie raczkami nawzajem.. niom i nie dotknolem swojego pnisa reka poczym daje ja zadowalalem ... dziewczyna brala tabletk sytuacja ta wydazyla sie jakis tydzien po skonczeniu ich brania.....czy jst sie czym martwic????
prosze o odp....

 
GoldenEyes
 Wysłana - 7 październik 2007 11:26      [zgłoszenie naruszenia]

z tej chaotycznej wypowiedzi wynika,ze nie ma mozliwosci zajscia w ciaze:
nie ma spermy w pochwie ,nie ma zaplodnienia
przeciez wiatropylna nie jest
_______________________________
 
"Nawet największe prawdy mogą okazać się jeszcze tylko fałszywymi hipotezami."

[http://www.insomnia.pl/Czarna_Dziura-f163.html]

Specjalista -
 
GoldenEyes
 Wysłana - 9 październik 2007 22:57      [zgłoszenie naruszenia]

do Miareczki:
wizytę mam dopiero na listopad i zastanawiam sie czy po skonczeniu obecnego opakowania rozpoczac nastepne w zwiazku tymi żyłami,obawiam sie,ze to sie pogorszy i pytanie do ciebie co jest lepszym rozwiazaniem:czy zakonczenie (licze sie z tym,ze cykl sie rozleguluje) i po zapisaniu przez lekarza rozpoczecie brania nowych tabletek wraz z nowym cyklem czy brac jeszcze to jedno opakowanie i rozpoczecie nowych bez robienia 7 dniowej przerwy??
pytam ciebie ty zawsze wiesz a do czasu wizyty nie mam mozliwosci konsultacji z lekarzem
_______________________________
 
"Nawet największe prawdy mogą okazać się jeszcze tylko fałszywymi hipotezami."

[http://www.insomnia.pl/Czarna_Dziura-f163.html]

Specjalista -
 
eileenova
 Wysłana - 9 październik 2007 23:09      [zgłoszenie naruszenia]

Mam pytanie, a raczej prośbę o pomoc - rozwianie wątpliwości.
Prawie miesiąc temu, 17 września dokładnie, rozpoczęłam brać tabletki antykoncepcyjne (pierwsze opakowanie,po raz pierwszy w życiu)-Diane 35, przepisane mi przez mojego ginekologa, zgodnie z ulotką czyli pierwszego dnia cyklu.
8 dnia cyklu kochałam się z moim chłopakiem, bez żadnego zabezpieczenia, polegając na tabletkach (w końcu "działają antykoncepcyjne od 1 dnia przyjmowania").
Od wczoraj nie biorę tabletek - 7 dniowa przerwa. Z niecierpliwością czekam na okres..
A do sedna - martwią mnie moje piersi, a dokładniej to, że są powiększone, obrzmiałe i bolą. Wiem, czytałam na ulotce, że mogą być to skutki uboczne przyjmowania tabletek, zwłaszcza przez pierwsze cykle przyjmowania..
Jednak - strach jakiś pozostaje, zwłaszcza że ciąża ma niestety podoben objawy..
A co wy myślicie?


_______________________________
 
entero tiempo enamorado. :*

 
GoldenEyes
 Wysłana - 9 październik 2007 23:17      [zgłoszenie naruszenia]

nabrzmiałe piersi to normalny objaw,okres nie pojawi sie tez od razu 1 czy drugiego dnia przerwy,jeśli bralas tabeltki regularnie nie masz sie czym przejmowac
_______________________________
 
"Nawet największe prawdy mogą okazać się jeszcze tylko fałszywymi hipotezami."

[http://www.insomnia.pl/Czarna_Dziura-f163.html]

Specjalista -
 
Verka_
 Wysłana - 12 październik 2007 14:33      [zgłoszenie naruszenia]

Od niedawna zażywam pigułki Cilest.. Mam pare pytań z tym związanych, ponieważ nigdy wcześniej nie zażywałam pigułek i niezbyt się orientuje w tym zjawisku :) Więc... podobno jest tak, że pigułki zaczynają działać już od tej pierwszej, zażytej w pierwszy dzień cyklu... i pytanie z tym związane..
1. Czy pierwszy dzień cyklu ma być obfity czy nie? Bo ja pierwszy dzień okresu miałam kiepski, a dopiero w drugim dniu ze mnie konkretniej poleciało :) A pigułkę zażyłam w ten pierwszy, mniej obfity dzień.. I jeżeli powinnam zrobić inaczej to czy przez kolejne dni nie byłam chroniona przez te owe pigułki :/ ?
2. Czy teraz, gdy po raz pierwszy zażyłam pigułki w czasie okresu to czy mam normalną owulację.. czy to już jest "udawany" okres? tzn. Czy powinnam wyrzucić podczas tego okresu jajeczko, czy już nie?
3. Po tych pigułkach które ginekolog mi przypisała, czyli Cilest na 4 dzień strasznie skoczyło mi ciśnienie i nadal nie spada przez dwa dni! Czy powinnam zmienić pigułki? Czy to przejdzie? Czy są pigułki które niepodwyższają ciśnienia?
4. I ostatnie moje pytanie.. :) Czy jeżeli tylko 4 dni jadłam pigułki, a już tego czwartego dnia kochałam się bez gumki (podczas okresu), z finiszem w środku to czy jestem bezpieczna, czy mam się martwić???? :/

 
GoldenEyes
 Wysłana - 12 październik 2007 15:18      [zgłoszenie naruszenia]

jeśli rozpoczelas od pierwszego dnicylku branie tabletek to jestes chroniona
powiedzialabym,ze jesli masz co do tego watpliowsci to odczekajcie tydzien z gumą,ale to juz nieaktualne
podwyzszone cisnienie moze byc spowodowane przez tabletki,jesli jest to uciazliwe powinnas porozmawiac o tym z lekarzem,byc moze konieczna bedzie zmiana
_______________________________
 
"Nawet największe prawdy mogą okazać się jeszcze tylko fałszywymi hipotezami."

[http://www.insomnia.pl/Czarna_Dziura-f163.html]

Specjalista -
[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]

Odpowiedzi jest na 300 stron.   poprzednia | następną
 
Wybierz stronę:  
Przegląd tygodnia Temat zamknięty

**Pigułki antykoncepcyjne** pytania i odpowiedzi tu;-)

Strony: 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180