FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 467381 razy ¬
 
ROZRYWKA | Seks
**Pigułki antykoncepcyjne** pytania i odpowiedzi tu;-) 
Temat zamknięty [powiadom znajomego]    
Autor "**Pigułki antykoncepcyjne** pytania i odpowiedzi tu;-)"   
 
Verka_
 Wysłana - 12 październik 2007 15:20      [zgłoszenie naruszenia]

Dzięki za odpowiedź... a apropo reszty... tzn. Czy teraz mam okres z jajeczkowaniem, czy nie? i czy pierwszy dzień cyklu to ten obfity czy nie?

 
GoldenEyes
 Wysłana - 12 październik 2007 15:39      [zgłoszenie naruszenia]

jesli zaczelas brac wieczorem i dopiero nastepnegodnia mialas silne krwawienia to nie powinno być jakichs wielkich roznic
co do jajeczkowania
pigułki zatrzymują owulacje,hormony w niej zawarte,uniemozliwiaja uwalnianie komórek jajowych
przy pierwszym opakowaniu niekoniecznie,ale mozesz miec przez caly czas plamienia dopiero od drugiego opakowania one zanikaja,po zakonczeniu tego opakowania wystapi nie okres a krwawnienie odstawiennicze
_______________________________
 
"Nawet największe prawdy mogą okazać się jeszcze tylko fałszywymi hipotezami."

[http://www.insomnia.pl/Czarna_Dziura-f163.html]

Specjalista -
 
Verka_
 Wysłana - 12 październik 2007 15:41      [zgłoszenie naruszenia]

No i właśnie... :) Bo mi się zdawało że podczas tego okresu które teraz mam wyrzuciłam jajeczko :) W takim razie nie ma opcji żebym w ciąże zaszła??? Jeżeli te jajeczko było już wyrzucone z organizmu :)

 
Verka_
 Wysłana - 12 październik 2007 15:42      [zgłoszenie naruszenia]

I tak... Dostałam okres jakoś przed południem, a pierwszą pigułkę zjadłam o 19 wieczorem, a drugi dzień to już niagara była ;)..

 
GoldenEyes
 Wysłana - 12 październik 2007 15:56      [zgłoszenie naruszenia]

to nie powinno byc czym sie martwic,tylko teraz uwazaj,zeby nie zapomniec wziac tabletki ,bo wtedymoze byc niespodzianka,wiec pilnuj sie
_______________________________
 
"Nawet największe prawdy mogą okazać się jeszcze tylko fałszywymi hipotezami."

[http://www.insomnia.pl/Czarna_Dziura-f163.html]

Specjalista -
 
Verka_
 Wysłana - 12 październik 2007 16:04      [zgłoszenie naruszenia]

Będe wzorowo postępować :)) Wielkie dzięki za informacje... :) A jeszcze jednak frapująca mnie rzecz.. że w pierwszym roku zażywania pigułek jest 5% szans na zajście w ciąże... to raczej dużo..? Dopiero kobiety które dłużej zarzywają tabletki są bardziej chronione, cytuję: (informacja z ulotki pigułek Cilest) "Przy stosowaniu dokładnie według zaleceń bez pominięcia żadnej tabletki, prawdopodobieństwo zajścia w ciąże wynosi poniżej 1% (tzn. mniej niż 1 ciąża na 100 kobiet stosujących preparat przez rok). Średni wskaźnik niepowodzeń wynosi 5% w ciągu pierwszego roku stosowania." Jak to byś skomentowała??

 
GoldenEyes
 Wysłana - 12 październik 2007 16:13      [zgłoszenie naruszenia]

na poczatku brania tabletek oraganizm dopiero musi sie przyzwyczaica kobiety zazywajace tabletki systematycznie juz od kilku lat maja juz bardziej uregulowane stezenie hormonów we krwi
po prostu wtedy jest mniejsze ryzyko wpadki
ogolnie nie masz sie czyms martwic,jezeli bierzez tabletki regularnie ,jesli zawsze dobrze sie wchalaniaja(wchalanianie trwa 3-4 godz) i uwazac trzeba takze na interakcje z innymi lekami,na ulotce powinny byc wszystkie wymienione,mozesz tez przejrzec ten temat kilka stron wstecz miareczka,kiedys tu wypisala jakie moga zmniejszyc skutecznosc tabletek

Zmieniony przez - GoldenEyes w dniu 2007-10-12 16:13:38
_______________________________
 
"Nawet największe prawdy mogą okazać się jeszcze tylko fałszywymi hipotezami."

[http://www.insomnia.pl/Czarna_Dziura-f163.html]

Specjalista -
 
Verka_
 Wysłana - 12 październik 2007 16:41      [zgłoszenie naruszenia]

Acha... No cóż trzeba po prostu przestrzegać zasad gry :) a wtedy może wszystko będzie ok ;) Dzięki wielkie za wskazówki :)) Pozdrawiam :)

 
Miareczka
katechetka
 Wysłana - 12 październik 2007 17:48      [zgłoszenie naruszenia]

Co to za bzdura w tym "wytwalaniem jajeczka w czasie okresu".
Przecież owulacja odbywa się ok 2 tygodni od począrtku cyklu czyli krawienia.

Tabletki blokują owulację, a zaczyna się je brać pierwszego dnia cyklu dla pewności,że się nie odbędzie.

zwiększenie ryzyka w pierwszym roku wynika z tego co już Golden Eyes napisała: mniejsze stężenie plus mniejsza umiejętność stosowania, brak regularności itp.


Zmieniony przez - Miareczka w dniu 2007-10-12 17:50:19
_______________________________
 
stateczna żona swojego męża%-)

Ekspert -
 
Verka_
 Wysłana - 12 październik 2007 17:51      [zgłoszenie naruszenia]

Dobrze mówisz... owulacja zaczyna się po 2tygodniach od okresu.. czyli wyżucasz jajeczko po dwuch tygodniach od pierwszego dnia miesiączki i przez kolejne 2 tgidnie komórka jajowa podąza w kierunku wyjścia, czyli na zewnątrz... dlatego mamy okres bo wtedy wyżucamy z siebie tą niezapłodnioną komórkę.. jajeczko w czasie okresu... A co miałoby się z nią innego stać? Przeciesz jej nie wchłaniamy ;)..

[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]

Odpowiedzi jest na 300 stron.   poprzednia | następną
 
Wybierz stronę:  
Przegląd tygodnia Temat zamknięty

**Pigułki antykoncepcyjne** pytania i odpowiedzi tu;-)

Strony: 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181