FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 477237 razy ¬
 
ROZRYWKA | Seks
**Pigułki antykoncepcyjne** pytania i odpowiedzi tu;-) 
Temat zamknięty [powiadom znajomego]    
Autor "**Pigułki antykoncepcyjne** pytania i odpowiedzi tu;-)"   
 
kliknij
 Wysłana - 28 październik 2007 23:18      [zgłoszenie naruszenia]

Czy stanie się coś jeśli dziewczyna weźmie pierwszą tabletke z następnego( drugiego)opakowania po sześciu zamiast siedmiu dniach ??
Czy pigułka zadziała ??

 
Miareczka
katechetka
 Wysłana - 28 październik 2007 23:18      [zgłoszenie naruszenia]

Po 6 nic przerwę można skracać nigdy wydłużać.
_______________________________
 
stateczna żona swojego męża%-)

Ekspert -
 
Negri Ice
 Wysłana - 29 październik 2007 17:03      [zgłoszenie naruszenia]

Biorę je o 21 a głowa zaczyna boleć mnie ok 18 lub 19 więc trochę dziwnie. Łudzę się że to może jakieś skoki ciśnienia ;) jeżeli będą się powtarzały będę musiała odwiedzić sympatyczną panią dr.
Dzięki Miareczka.. Z tego co obserwuję jesteś znawcą w tej dziedzinie. Pozdrawiam
_______________________________
 
"Szybko mijają nam dni róż i wina:
Na chwilę ze snu wybiega nasza ścieżka, nim gęstwina
skryje ją snu"

 
Miareczka
katechetka
 Wysłana - 29 październik 2007 17:59      [zgłoszenie naruszenia]

Kumpelę przy harmonecie bolała 2 miesiące potem przeszło.
_______________________________
 
stateczna żona swojego męża%-)

Ekspert -
 
Verka_
 Wysłana - 30 październik 2007 16:20      [zgłoszenie naruszenia]

Ja przyjmuję tabletki Cilest i po paru dniach brania ich, miałam straszne skoki ciśnienia np. 140 na 100 i tak dalej :/ Okazało się że to właśnie od tych tabletek.. bo wcześniej nie miałam takich napadów... do tego palę papierosy, więc ciśnienie miałam jeszcze większe... :( Ale na szczęście po jakimś tygodniu wszystko minęło.. bóle głowy, skoki ciśnienia.. wszystko się unormowało... więc myślę że organizm musi jak narazie przejść szkołę radzenia sobie w nowej sytuacji... A jeżeli rzeczywiście objawy nie przejdą to... SZYBCIUTKO do lekarza.. tylko dobrego ;)

 
Negri Ice
 Wysłana - 30 październik 2007 17:06      [zgłoszenie naruszenia]

Dziękuję za odpowiedzi.. Dziś o dziwo wszystko jest ok. Może mi się również wszystko unormuje. W każdym razie Kobieta - moja gin jest naprawdę ok. Sprawdzona przez koleżanki. Mnie też szczegółowo przebadała, przeprowadziła dokładny wywiad i poinformowała o wielu sprawach a co najważniejsze nie wypisała tabletek na tzw "gębę". Co do skoków ciśnienia to mi też się zdarzają choć papierosów nie palę.. może tak właśnie ma być że organizm się przyzwyczaja ;) oby to nie trwało zbyt długo;))
Pozdrawiam
_______________________________
 
"Szybko mijają nam dni róż i wina:
Na chwilę ze snu wybiega nasza ścieżka, nim gęstwina
skryje ją snu"

 
rakietaONA
 Wysłana - 31 październik 2007 17:22      [zgłoszenie naruszenia]

zastanawia mnie pewna rzecz-a właściwie zależność-koleżana powiedziała mi dzisiaj -jak jadłam grejfruta że owe owoce zmniejszają ochrone antykoncepcyjną?????czy to możliwe-w swojej ulotce pigułek{yasminelle} nie przeczytałam nic na ten temat,swoją drogą gdyby zmiejszały skuteczność to zapewne już byłabym mama-bo akurat te owoce lubie i często jem!!!

Zmieniony przez - rakietaONA w dniu 2007-10-31 17:25:51
_______________________________
 
kochać siebie to sztuka

 
Miareczka
katechetka
 Wysłana - 31 październik 2007 17:37      [zgłoszenie naruszenia]

Chodzi o sok grapefrutowy, zmniejsza wchłanie leków w tym tabletek anty. Nie należy nim zadnych leków popijać.
_______________________________
 
stateczna żona swojego męża%-)

Ekspert -
 
rakietaONA
 Wysłana - 31 październik 2007 17:40      [zgłoszenie naruszenia]

aha,czyli tylko sok owoc jako tako nie;

dzięki za info i łap soga jak wejdzie
_______________________________
 
kochać siebie to sztuka

 
GoldenEyes
 Wysłana - 31 październik 2007 17:44      [zgłoszenie naruszenia]

najważniejsze ,zebys tym sokiem nie popijała tabletek
grejpfruty spowalniaja wchłanianie tabletek

"Sok grapefruitowy wchodzi w interakcje z lekami antykoncepcyjnymi ale nie w sposób zmniajszający ich skuteczność. Flawenoidy znajdujące się w dużej ilości w soku z grapefriuta zwiekszają biodostepność i stężenie we krwi estrogenów zawartych w tabletkach. Teoretycznie więc rosnie nieco ryzyko powikłań zakrzepowych, ale wpływ jest niewielki. Najprostszym rozwiązaniem jest spożywanie soku po wchłonięciu tabletki ,czyli jakies 3-4 godziny"

Zmieniony przez - GoldenEyes w dniu 2007-10-31 18:48:23
_______________________________
 
"Nawet największe prawdy mogą okazać się jeszcze tylko fałszywymi hipotezami."

[http://www.insomnia.pl/Czarna_Dziura-f163.html]

Specjalista -
[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]

Odpowiedzi jest na 300 stron.   poprzednia | następną
 
Wybierz stronę:  
Przegląd tygodnia Temat zamknięty

**Pigułki antykoncepcyjne** pytania i odpowiedzi tu;-)

Strony: 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186