FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 472964 razy ¬
 
ROZRYWKA | Seks
**Pigułki antykoncepcyjne** pytania i odpowiedzi tu;-) 
Temat zamknięty [powiadom znajomego]    
Autor "**Pigułki antykoncepcyjne** pytania i odpowiedzi tu;-)"   
 
rakietaONA
 Wysłana - 31 październik 2007 19:56      [zgłoszenie naruszenia]

dzięki też łap soga
ja nigdy nie popijam tabletek sokiem,zawsze wodą-w dodatku biore je na wieczór-a grapefruta jem przed południem;
dzięki za oświecenie
_______________________________
 
kochać siebie to sztuka

 
GoldenEyes
 Wysłana - 31 październik 2007 21:38      [zgłoszenie naruszenia]

tez jestem za tym,ze wodą najbezpieczniej
_______________________________
 
"Nawet największe prawdy mogą okazać się jeszcze tylko fałszywymi hipotezami."

[http://www.insomnia.pl/Czarna_Dziura-f163.html]

Specjalista -
 
kempa15
 Wysłana - 2 listopad 2007 11:31      [zgłoszenie naruszenia]

Witam;) Map problem mianowicie za tydzień w piątek moja panienka bedzie miała wolną chate ale bdzie to pierwszy dzień przerwy (w czwartek bierze ostatnią tabletke)i mamy nadzieje że okres sie spóźni;) i jak to jest musimy sie zabezpieczać bez wzgledu na wszystko?? Czy jak nie ma okresu to w tej przerwie musimy sie zabazpieczyć??

 
GoldenEyes
 Wysłana - 2 listopad 2007 12:26      [zgłoszenie naruszenia]

w trakcie CAŁEJ 7-dniowej przerwy mozecie sie spokojnie kochać POD WARUnKIEM,że dziewczyna po tej przerwie rozpocznie kolejne opakowanie tabletek
_______________________________
 
"Nawet największe prawdy mogą okazać się jeszcze tylko fałszywymi hipotezami."

[http://www.insomnia.pl/Czarna_Dziura-f163.html]

Specjalista -
 
kempa15
 Wysłana - 2 listopad 2007 13:44      [zgłoszenie naruszenia]

Czyli nawet jak w pt nie bedzie krwawienia to możemy sie spokojnie kochać bez zabezpieczeń?? Tak ma zamiar brać;)

 
GoldenEyes
 Wysłana - 2 listopad 2007 13:51      [zgłoszenie naruszenia]

jak rozpocznie nastepne to spokojnie,tabletki działają a krwawienie i tak a zazwyczaj wyst. na 3-4 dzien przerwy
_______________________________
 
"Nawet największe prawdy mogą okazać się jeszcze tylko fałszywymi hipotezami."

[http://www.insomnia.pl/Czarna_Dziura-f163.html]

Specjalista -
 
kempa15
 Wysłana - 2 listopad 2007 14:12      [zgłoszenie naruszenia]

no po pierwszym opakowaniu jej w ten dzień co miało byc krwawienie wystąpiło... ale jakby nie było to fajnie bo byłak kiedyś dyskusja czy jak bierze tabletki to może pić... a jak ma przerwe to nie bierze tabletek wiec jeszcze lepiej:D

 
arlett
 Wysłana - 2 listopad 2007 22:40      [zgłoszenie naruszenia]

hej
mam pytanie - biore tabletki microgynon 21 i taka recepte dostalam od lekarza - w aptece rowniez otrzymalam te tabletki tylko... moze to banalne... na opakowaniu widnieje nazwa microgynon 21 ale na listkach z tabletkami juz microgynon 30 - nie zauwazylam tego wczesniej i nie wiem teraz czy te tabletki to te ktore powinnam brac czy nie... czy jest jakas roznica poiiedzy nimi czy nie?

 
Miareczka
katechetka
 Wysłana - 2 listopad 2007 22:45      [zgłoszenie naruszenia]

jest 21 czy 30 tabltek w blistrze?
_______________________________
 
stateczna żona swojego męża%-)

Ekspert -
 
arlett
 Wysłana - 2 listopad 2007 22:46      [zgłoszenie naruszenia]

21 ale na blistrze napisane jest 30... dziwne to jest...

[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]

Odpowiedzi jest na 300 stron.   poprzednia | następną
 
Wybierz stronę:  
Przegląd tygodnia Temat zamknięty

**Pigułki antykoncepcyjne** pytania i odpowiedzi tu;-)

Strony: 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187