FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 467307 razy ¬
 
ROZRYWKA | Seks
**Pigułki antykoncepcyjne** pytania i odpowiedzi tu;-) 
Temat zamknięty [powiadom znajomego]    
Autor "**Pigułki antykoncepcyjne** pytania i odpowiedzi tu;-)"   
 
Miareczka
katechetka
 Wysłana - 6 listopad 2007 17:47      [zgłoszenie naruszenia]

Jak dostaniesz okres to masz ok 12 h na wzięcie tabletki.
_______________________________
 
stateczna żona swojego męża%-)

Ekspert -
 
six-echo
 Wysłana - 7 listopad 2007 22:27      [zgłoszenie naruszenia]

Niech szlag trafi tych, ktorzy wymyslil Rigevidon.
Te tabletki sa straszne!
Umieram po nich - doslownie... ciagle wymiotuje, boli mnie leb i jestem nie do zycia.


edit:
CClaudia!
skonczyly mi sie tabletki i w czasie 7 dniowej przerwy nie bylo mnie i nei maialm recepty by wykupic tabletki i nie baralm przez tydzien nie wiem co mam robic?

NIE!!
Nie wolno CI teraz wziac znow tabletek!
TO NIE SA CUKIERKI!
Zrobisz sobie jaja w hormonach i albo przestaniesz rosnac, albo Bog jeden wie co jeszcze.
Teraz czekasz 3 miesiace i dopiero wtedy WOLNO Ci wziac tabletki.
(przechodzilam na wlasnej skorze).

Zmieniony przez - six-echo w dniu 2007-11-07 22:31:50
_______________________________
 
03.07.2010 ['] Prezes. Kocham Cię.
"Dom bez kota jest jak człowiek bez duszy... Nie ma w nim życia" (by ja)

 
Miareczka
katechetka
 Wysłana - 7 listopad 2007 22:40      [zgłoszenie naruszenia]

Six-echo-nie strasz koleżanki bezpodstawnie.
Co ma wzrost do kobiecych hormonów?
_______________________________
 
stateczna żona swojego męża%-)

Ekspert -
 
six-echo
 Wysłana - 7 listopad 2007 22:43      [zgłoszenie naruszenia]

Oj, ma ;)
mi tak inteligentny ginekolog zahamowal wzrost wlasnie :)
jako 11 latka mialam okres 3 mce bez przerwy.
Dostalam anty na 2 tygodnie, jakos tak.
W kazdym badz razie wiem, ze nie na kilka cykli, jak byc powinno, i teraz sobie mam :) 151cm :)

Naprawde takie jedzenie tabletek w kratke robi super rewolucje w organizmie...
Sama teraz sie boje, bo mialam przerwe w anty 3 mce (na badania hormonalne), ale ze wzgledu na torbiele musialam na JUZ jesc anty :( coby mnie nie kroili kolejny raz... i wyszlo 2 mce :(
_______________________________
 
03.07.2010 ['] Prezes. Kocham Cię.
"Dom bez kota jest jak człowiek bez duszy... Nie ma w nim życia" (by ja)

 
Miareczka
katechetka
 Wysłana - 7 listopad 2007 23:09      [zgłoszenie naruszenia]

ale ile 11 latek bierze tabletki
to akurat wyjątkowy przypadek.

No i nie jesteś zdrową kobietą, tylko masz różne zaburzenia.

Zmieniony przez - Miareczka w dniu 2007-11-07 23:10:08
_______________________________
 
stateczna żona swojego męża%-)

Ekspert -
 
dziwakson
Dziwak
 Wysłana - 8 listopad 2007 14:00      [zgłoszenie naruszenia]

dobra dziewczyny teraz ja mam pytanie!
moja luba brala tabletki przez rok i 9.10 tego roku zrobila przerwe.w tym czasie kochalismy sie troszke bez zabezpieczen ale ani razu nie skonczylem w srodku!
i teraz okres spoznia sie juz 3 dzien!
to jest normalne??do tego doszedl jeszcze stres z powodu pewnych sytuacji
pomozcie mi bo spac nie moge!
pzdr

Zmieniony przez - dziwakson w dniu 2007-11-08 14:01:19

Zmieniony przez - dziwakson w dniu 2007-11-08 14:01:39
_______________________________
 
BF3

 
Verka_
 Wysłana - 8 listopad 2007 14:12      [zgłoszenie naruszenia]

Wydaje mi się, że nie macie się czym stresować. Po takim czasie zarzywania hormonów twoja dziewczyna będzie jeszcze bezpłodna przez jakieś 2 miesiące.. choć reguły na to nie ma :/ Wszystko zależy od organizmu.
A to że twoja dziewczyna nie ma jeszcze okresu to może być reakcja na odstawienie pigułek.. Nie musi mieć teraz, w tym miesiącu odrazu prawidłowej miesiączki.. Organizm jest napewno w tym momencie bardzo rozregulowany i nie wie co robić..
Jeśli jednak macie z tego powodu tak duży stres to zróbcie test ciążowy... Tylko najlepiej odczekać od ostatniego stosunku 7 dni i wtedy go zrobić.. Jest prosty w użyciu a bardzo dokładny..

 
Miareczka
katechetka
 Wysłana - 8 listopad 2007 16:57      [zgłoszenie naruszenia]

Verka-nie pisz głupot!!! ja Cię bardzo proszę.
U dużej części kobiet płodność wraca od razu po zaprzestaniu brania tabletek, a nawet zdarza się kilka owulacji w jpierwszym płodnym cyklu (to zjawisko wykorzystuje się w leczeniu niepłodności)

W czasie stosunku nawet jeżeli nie było wytrysku, penis produkuje płyn który może zawierać plemniki zdolne do zapłodnienia partnerki, więc tkz przerywany to żadna medoda antykoncepcji. Polecam zrobić test który rozwieje wasze niepokoje i na przyszłość nauczyć do czego służy prezerwatywa.
_______________________________
 
stateczna żona swojego męża%-)

Ekspert -
 
robson_88
 Wysłana - 8 listopad 2007 20:43      [zgłoszenie naruszenia]

czyjeśli panna wziela tabletke 3h później niż zawsze to moge bez problemu się z nią kochać bez dodatkowego zabezpieczenia?

 
Miareczka
katechetka
 Wysłana - 8 listopad 2007 20:47      [zgłoszenie naruszenia]

jezeli to nie cerazette to możesz.
_______________________________
 
stateczna żona swojego męża%-)

Ekspert -
[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]

Odpowiedzi jest na 300 stron.   poprzednia | następną
 
Wybierz stronę:  
Przegląd tygodnia Temat zamknięty

**Pigułki antykoncepcyjne** pytania i odpowiedzi tu;-)

Strony: 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190