FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 477126 razy ¬
 
ROZRYWKA | Seks
**Pigułki antykoncepcyjne** pytania i odpowiedzi tu;-) 
Temat zamknięty [powiadom znajomego]    
Autor "**Pigułki antykoncepcyjne** pytania i odpowiedzi tu;-)"   
 
KissMisiaa
 Wysłana - 11 styczeń 2008 14:51      [zgłoszenie naruszenia]

Masz racje, chyba wybiorę się do ginekologa, chyba wrócę do Yasmin lub Yasmineli(nie wiem jak tam się to pisze) słyszałam dużo pozytywnych opinii na ich temat.

Nie, nie jestem uczulona na lekarstwa i nic w tym stylu.



Zmieniony przez - KissMisiaa w dniu 2008-01-11 14:52:46
_______________________________
 
;>

 
GoldenEyes
 Wysłana - 11 styczeń 2008 15:10      [zgłoszenie naruszenia]

yasminelle mają składnik moczopedny ,czyli wysuszają skóre,sa polecane dla kobiet,ktore maja problemy z tradzikiem,bądz cerą tłusta skłonną do wyprysków,wiec jesli mialas z tym porblemy to mogą byc dla ciebie dobre

Zmieniony przez - GoldenEyes w dniu 2008-01-11 15:11:02
_______________________________
 
"Nawet największe prawdy mogą okazać się jeszcze tylko fałszywymi hipotezami."

[http://www.insomnia.pl/Czarna_Dziura-f163.html]

Specjalista -
 
KissMisiaa
 Wysłana - 11 styczeń 2008 15:48      [zgłoszenie naruszenia]

Nie nigdy nie miałam aż takich problemów z skórą. Chyba, że w dzieciństwie. Miałam atopowe zapalenie skóry.

Zmieniony przez - KissMisiaa w dniu 2008-01-11 15:49:05
_______________________________
 
;>

 
rakietaONA
 Wysłana - 11 styczeń 2008 19:17      [zgłoszenie naruszenia]

też biore yasminelle(od roku) chociaż nie miałam ich przepisanych z takich wzgledów jak pisze GoldenEyes -na mnie jakoś moczopednie nie dzialaja(przynajmniej nie zauważulam róznicy)--->widocznie zależy od osoby-a i biust mi sie powiększył z B na C mimo ze waga ta sama ale moj facet jest zadowolony no to mi tez nie przeszkadza że mam wieksze piersi
_______________________________
 
kochać siebie to sztuka

 
Sani_
 Wysłana - 12 styczeń 2008 15:28      [zgłoszenie naruszenia]

przedostatnia tabletka, niecale 2 godziny spoznienia z zazyciem. czy jest mozliwosc bezpiecznego kochania?

 
GoldenEyes
 Wysłana - 12 styczeń 2008 15:49      [zgłoszenie naruszenia]

niecałe 2 godziny spóznienia nie wpływają na skuteczność

jest tylko jeden rodzaj tabletek gdzie juz godzinne spoznienie wplywa,reszta jeśli nie przekroczy 12 godzin to skutecznosc jest zachowana
ps ulotka

Zmieniony przez - GoldenEyes w dniu 2008-01-12 16:01:01
_______________________________
 
"Nawet największe prawdy mogą okazać się jeszcze tylko fałszywymi hipotezami."

[http://www.insomnia.pl/Czarna_Dziura-f163.html]

Specjalista -
 
bambochaaa
 Wysłana - 14 styczeń 2008 19:53      [zgłoszenie naruszenia]

po 3-4h kiedy pigulka sie juz wchlonie sok grapefruit'owy nie ma wplywu na jej skutecznosc? (jakis dluzszy czas temu czytalam na inso, ze nie zaleca sie teo soku w trakcie brania pigulek i przypomnialo mi sie teraz)

tylko ten sok ma wplyw na to czy inne moze tez? pomaranczowym moge spokojnie popijac pigulke?

Zmieniony przez - bambochaaa w dniu 2008-01-14 20:06:24
_______________________________
 
"Mężczyźni są dla kobiet wesołym miasteczkiem z ubezpieczeniem na życie"

Specjalista -
 
GoldenEyes
 Wysłana - 14 styczeń 2008 20:34      [zgłoszenie naruszenia]

chodzi o to ,aby grejpfrutowym sokiem nie popijać tabletek(zreszta nie tylko anty),on powoduje m.in. zwolnienie procesu wchłaniania i jest niepolecany
w ogole zamiast sokiem popijaj po prostu wodą-najbezpieczniej
_______________________________
 
"Nawet największe prawdy mogą okazać się jeszcze tylko fałszywymi hipotezami."

[http://www.insomnia.pl/Czarna_Dziura-f163.html]

Specjalista -
 
snowee
 Wysłana - 16 styczeń 2008 09:07      [zgłoszenie naruszenia]

Siema.

Mam pytanie, tak znowu
A więc co zrobić kiedy dziewczyna przez przypadek łyknie 2 tabsy na raz i tym samym ten okres łykania tabsów skraca się o jeden dzień. Ma zrobić normalną przerwę 7 dni i zacząć nowe opakowanie jak to zwykle robiła? Czy podczas takiego wzięcia 2 tabsów na raz traci to na skuteczności i czy są jakieś negatywne skutki?

Pozdro

Specjalista -
 
Sweet69
 Wysłana - 16 styczeń 2008 10:21      [zgłoszenie naruszenia]

nic jej nie będzie
i tak jak mówisz, cykl bedzie krótszy o jeden dzień, przerwa 7 dni tylko żeby nie zrobila przypadkiem 8 dniowej przerwy

jak np każde opak zaczynała od wtorku, to w tym przypadku zacznie od poniedziałku.

Ekspert -
[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]

Odpowiedzi jest na 300 stron.   poprzednia | następną
 
Wybierz stronę:  
Przegląd tygodnia Temat zamknięty

**Pigułki antykoncepcyjne** pytania i odpowiedzi tu;-)

Strony: 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209