FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 479739 razy ¬
 
ROZRYWKA | Seks
**Pigułki antykoncepcyjne** pytania i odpowiedzi tu;-) 
Temat zamknięty [powiadom znajomego]    
Autor "**Pigułki antykoncepcyjne** pytania i odpowiedzi tu;-)"   
 
Minasia
 Wysłana - 10 maj 2008 09:08      [zgłoszenie naruszenia]

Czytałam to....kiedyś

Teraz raczej szukałam małego "rozdzialiku" na ten temat xD bynajmniej nie spodziewałam sie w tym miejscu....

To teraz pytanie czemu ginekolog mówi żeby czekać miesiąc?

 
monia4
 Wysłana - 10 maj 2008 12:40      [zgłoszenie naruszenia]

Minasia, bez urazy, ale czytam twoje wypowiedzi już jakiś czas i w końcu mówię dość , ciągle wkręcasz tu jakies historie, a to że się tabletki bierze po skończeniu miesiączki, a to że działają po pierwszym blistrze, a nadodatek popierasz to stwierdzeniem, że " tak mówił lekarz ".Kobieto, jeśli nie masz o czymś pojęcia to bardzo cie proszę nie wypowiadaj się, bo jeszcz niedaj Boże jakaś dziewczyna cię posłucha(bo tak mówił lekarz, co nie )i wpakuje się w kłopoty. Chylę czoło przed Miareczką, Sweet i Golden, że jeszcze mają ochotę i cierpliwość tłumaczyć ci w kółko to samo.

 
Minasia
 Wysłana - 10 maj 2008 16:55      [zgłoszenie naruszenia]

heh... =.=

Fakt jestem początkująca bo biorę je pierwszy raz, a to co pisze jest prawdą bo do cholery tak mi powiedział lekarz! (Jaki sens miało by wkładanie swoich własnych teorii?) czy Ci się to podoba czy nie. A, że pisze to chyba dlatego, bo nie rozumiem i staram się dowiedzieć, gdyż ktoś kto jest doświadczony mówi co innego niż mój gin. Jeśli ciężko Ci to zrozumieć, to cóż, nie mój problem.

I nie mówię nikomu, że ma sie mnie słuchać bo jak sama zauważyłaś to się nie znam =.= forum jest po to żeby zapytać dlaczego jest tak a nie inaczej ?? Chyba, że się mylę...

 
-Shogun-
 Wysłana - 10 maj 2008 17:57      [zgłoszenie naruszenia]

witam, moja dziewczyna zaczeła brać tabletki cilest jest to jej pierwsze opakowanie 4 tabletka, nie odczówa żadnych dolegliwości poza sennością i teraz pytanie czy jest to spowodowane że jej organizm przyzwyczaja się do tabletek i po pewnym czasie to minie?? dzięki za odpowiedz

 
lambada500
 Wysłana - 10 maj 2008 19:56      [zgłoszenie naruszenia]

Słuchajcie,jeśli dany antybiotyk osłabia działąnie tabletek to ile należy odczekać od zakonczenia zażywania,aby skutecznośc w pełni powróciła?I jeszcze jedno-czy tabletki antykoncepcyjne moga być zle dobrane i nie działać na daną kobietę?Rozumiem,że nie dzialają jesli doprowadzają do skutkow ubocznych w postaci wymiotów, biegunek itd.,ale jesli takich objawów nie ma to jest możliwość,że tabletki nie dzialają mimo regularnego ich przyjmowania?

 
Miareczka
katechetka
 Wysłana - 10 maj 2008 20:53      [zgłoszenie naruszenia]

Shogun oby uniknac tego uczucia senności niech bierze tabletki tuż przed snem.
Lambada -nie ma możliwości,żeby brane regularnie i prawidłowo nie zapobiegały ciaży.

Przy każdej akcji osłabiającej działanie tabsów stosujemy zasadę
"7 dni" czyli stosujemy prezerwatywe w czasie stosowania plus 7 dni po.

Zmieniony przez - Miareczka w dniu 2008-05-10 20:54:51
_______________________________
 
stateczna żona swojego męża%-)

Ekspert -
 
-Shogun-
 Wysłana - 10 maj 2008 21:41      [zgłoszenie naruszenia]

dzięki Miareczka za odpowiedz:) zaczeła brać je o 18 a uczucie senności występuje przez cały dzień, sądze że jak jej nie przejdzie to niech zacznie brać je wieczore, dziś jest ok nie ziewa ani nic w tym stylu może organizm musiał się przyzwyczaić:)

 
lambada500
 Wysłana - 10 maj 2008 22:36      [zgłoszenie naruszenia]

dziękuję za odpowiedz,mimo,że biorę tabletki od dłuższego czasu ciągle obawiam się,że same tabletki to za mało,jednak postanowiłam się przełamac wreszcie i dlatego tak się upewniam.Jesli "przeskakuję" okres,czyli biorę dwa opakowania pod rząd to zabezpieczenie jest prawidłowe?

 
Miareczka
katechetka
 Wysłana - 11 maj 2008 07:46      [zgłoszenie naruszenia]

Tak nie ma żadnych problemów jeżeli nie zrobisz przerwy.
_______________________________
 
stateczna żona swojego męża%-)

Ekspert -
 
artidotum
 Wysłana - 11 maj 2008 10:30      [zgłoszenie naruszenia]

Mam takie pytanie biore od 4 miesięcy tabletki Novynette nie wiecie może czy jets jakiś lek o podobnych składnikach ale tańszy bo 28 zł na miesiąc to trochę dużo jak dla mnie i jeszcze jedno lekarz powiedzial mi że mi pomogą na cere a jakoś tego nie widzę a dermatolog już mi nie może pomóc ... jakie tabletki byly by dobre jako anty i poprawiały wygląd cery no i żeby mialy wmioare cene ... wiem powinnam wybrać się z tym do ginekologa ale wiecie jacy oni są przepisują wszytkim takie same tabletki bo pomagają innym itp itd

[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]

Odpowiedzi jest na 300 stron.   poprzednia | następną
 
Wybierz stronę:  
Przegląd tygodnia Temat zamknięty

**Pigułki antykoncepcyjne** pytania i odpowiedzi tu;-)

Strony: 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259