Autor |
"**Pigułki antykoncepcyjne** pytania i odpowiedzi tu;-)" |
|
Minasia
|
|
Czytałam to....kiedyś
Teraz raczej szukałam małego "rozdzialiku" na ten temat xD bynajmniej nie spodziewałam sie w tym miejscu....
To teraz pytanie czemu ginekolog mówi żeby czekać miesiąc? |
 |
|
|
monia4
|
|
Minasia, bez urazy, ale czytam twoje wypowiedzi już jakiś czas i w końcu mówię dość , ciągle wkręcasz tu jakies historie, a to że się tabletki bierze po skończeniu miesiączki, a to że działają po pierwszym blistrze, a nadodatek popierasz to stwierdzeniem, że " tak mówił lekarz ".Kobieto, jeśli nie masz o czymś pojęcia to bardzo cie proszę nie wypowiadaj się, bo jeszcz niedaj Boże jakaś dziewczyna cię posłucha(bo tak mówił lekarz, co nie )i wpakuje się w kłopoty. Chylę czoło przed Miareczką, Sweet i Golden, że jeszcze mają ochotę i cierpliwość tłumaczyć ci w kółko to samo. |
 |
|
|
Minasia
|
|
heh... =.=
Fakt jestem początkująca bo biorę je pierwszy raz, a to co pisze jest prawdą bo do cholery tak mi powiedział lekarz! (Jaki sens miało by wkładanie swoich własnych teorii?) czy Ci się to podoba czy nie. A, że pisze to chyba dlatego, bo nie rozumiem i staram się dowiedzieć, gdyż ktoś kto jest doświadczony mówi co innego niż mój gin. Jeśli ciężko Ci to zrozumieć, to cóż, nie mój problem.
I nie mówię nikomu, że ma sie mnie słuchać bo jak sama zauważyłaś to się nie znam =.= forum jest po to żeby zapytać dlaczego jest tak a nie inaczej ?? Chyba, że się mylę... |
 |
|
|
-Shogun-
|
|
witam, moja dziewczyna zaczeła brać tabletki cilest jest to jej pierwsze opakowanie 4 tabletka, nie odczówa żadnych dolegliwości poza sennością i teraz pytanie czy jest to spowodowane że jej organizm przyzwyczaja się do tabletek i po pewnym czasie to minie?? dzięki za odpowiedz |
 |
|
|
lambada500
|
|