FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemy¶lenia seks

∑ temat został odczytany 477116 razy ¬
 
ROZRYWKA | Seks
**Pigułki antykoncepcyjne** pytania i odpowiedzi tu;-) 
Temat zamknięty [powiadom znajomego]    
Autor "**Pigułki antykoncepcyjne** pytania i odpowiedzi tu;-)"   
 
Guciec
 Wysłana - 13 maj 2008 19:34      [zgłoszenie naruszenia]

Mam pytanie odno¶nie skutków ubocznych tabletek Cyprest, które moja dziewczyna bierze od 8 miesięcy. Występuj± u niej migrenowe bóle głowy które trwaj± ¶rednio około 36 godzin. Z częstotliwo¶ci± 3 na miesi±c. Zaznaczam że 1 z powodów wyboru tego leku był wpływ na cerę. Teraz moje pytanie: Czy w zwi±zku z tymi migrenami Powinna Ona
wybrać się do ginekologa i zmienić tabletki, czy może jest to skutek uboczny tak częsty że ignorowany/zaniedbywany przez ginekologów?

 
Miareczka
katechetka
 Wysłana - 13 maj 2008 19:44      [zgłoszenie naruszenia]

Migreny to bardzo częstu efekt uboczny. Ja bym się nie męczyła tylko zmieniła tabletki.
Poza tym Cyprestu i innych tabletek o działaniu antyandrogennym nie nalezy brać dłużej niż pół roku.
_______________________________
 
stateczna żona swojego męża%-)

Ekspert -
 
Gal88
 Wysłana - 15 maj 2008 00:42      [zgłoszenie naruszenia]

Hej
Mam pytanie, jakie jest prawdopodobienstwo ze cos moglo byc nie tegees, jesli moja Dziewczyna brala regularnie tabletki, i po 7 dniach okresu (czyli przerwy) wspolzylismy np o 12 w dzien a o 15 zaczela nowy cykl tabletek? Tabletki chroni± chyba caly miesiac jesli bierze sie je regularnie no nie? Czekam na odpowiedĽ. Pozdrawiam.

 
butt3rfly
 Wysłana - 15 maj 2008 01:02      [zgłoszenie naruszenia]

wszystko jest ok
pozdro
_______________________________
 
"My¶lę, że jeste¶ niezła dupa i chcesz mnie bardzo"
dziwki już tu s±±±±±±±±±±±!!!
"metaforyczny chuj"

Specjalista -
 
Guciec
 Wysłana - 15 maj 2008 16:12      [zgłoszenie naruszenia]

Dziękuję za odpowiedĽ. Moja dziewczyna wkrótce pójdzie w tej sprawie do ginekologa.
Pozdrawiam Wszystkich

 
applepie2
 Wysłana - 15 maj 2008 17:09      [zgłoszenie naruszenia]

mam pytanie. wczoraj wzielam ostatnia tabletke z pierwszego opakowania. Dzis jest pierwszy dzien przerwy.Kiedy powinnam dostac okresu?

 
GoldenEyes
 Wysłana - 15 maj 2008 17:23      [zgłoszenie naruszenia]

zalezy,zwykle to pom.2-4 dniem
ale pamietaj,ze przy pierwszych 3 opakowaniach krwawienie moze sie nie pojawic i nie musi to wcale swiadczyc o ciazy
_______________________________
 
"Nawet największe prawdy mog± okazać się jeszcze tylko fałszywymi hipotezami."

[http://www.insomnia.pl/Czarna_Dziura-f163.html]

Specjalista -
 
Sweet69
 Wysłana - 15 maj 2008 17:29      [zgłoszenie naruszenia]

któras brała yasmin a potem yasminelle albo odwrotnie?

róznice, wady, spostrzezenia...?

Ekspert -
 
butt3rfly
 Wysłana - 15 maj 2008 17:37      [zgłoszenie naruszenia]

Guciec nie ma takiej potrzeby, by szla do gina. nie dygaj

sweet ja biore yasmin , ale chce przejsc na yasminelle, bo dostaje przy 15 tabletce juz okres
i wystaczy ze zapomne tablete i du.pa. zaraz krwawie
_______________________________
 
"My¶lę, że jeste¶ niezła dupa i chcesz mnie bardzo"
dziwki już tu s±±±±±±±±±±±!!!
"metaforyczny chuj"

Specjalista -
 
LukRecJa
 Wysłana - 15 maj 2008 17:42      [zgłoszenie naruszenia]

ja biorę yasminelle i sobie chwalę
_______________________________
 
[http://www.youtube.com/watch?v=ksiXn6h-gwo]

Ekspert -
[Powiadom mnie, je¶li kto¶ odpowie na ten artykuł.]

Odpowiedzi jest na 300 stron.   poprzednia | następn±
 
Wybierz stronę:  
Przegl±d tygodnia Temat zamknięty

**Pigułki antykoncepcyjne** pytania i odpowiedzi tu;-)

Strony: 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261