FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 479750 razy ¬
 
ROZRYWKA | Seks
**Pigułki antykoncepcyjne** pytania i odpowiedzi tu;-) 
Temat zamknięty [powiadom znajomego]    
Autor "**Pigułki antykoncepcyjne** pytania i odpowiedzi tu;-)"   
 
INSOMNIA
 Wysłana - 10 czerwiec 2008 16:58      [zgłoszenie naruszenia]

Dziękuje slicznie:*
Dzis sprobowalismy bez, ale bez wytrysku, z tym wolimy poczekac jeszcze z 2 tygdodnie

 
GoldenEyes
 Wysłana - 10 czerwiec 2008 17:20      [zgłoszenie naruszenia]

jak zaczelas brac w pierwsyz dzien okresu,stosujesz regularnie o tej samej porze to spokojnie mozecie zaszalec
_______________________________
 
"Nawet największe prawdy mogą okazać się jeszcze tylko fałszywymi hipotezami."

[http://www.insomnia.pl/Czarna_Dziura-f163.html]

Specjalista -
 
INSOMNIA
 Wysłana - 10 czerwiec 2008 22:19      [zgłoszenie naruszenia]

Dzięki Goldeneye, polecial moj pierwszy sog :*

 
Pani Anioł
 Wysłana - 11 czerwiec 2008 12:33      [zgłoszenie naruszenia]

Kilka razy przewinęło się stwierdzenie że im niższa dawka hormonów tym częściej mogą pojawiać się plamienia. Czym to jest spowodowane?
_______________________________
 
Iść za marzeniem i znowu iść za marzeniem, i tak zawsze aż do końca. [Joseph Conrad]

 
Sani_
 Wysłana - 11 czerwiec 2008 12:59      [zgłoszenie naruszenia]

witam, czy Linea ma jakiś wpływ na tabletki (yasminelle)?

 
kanarek
 Wysłana - 11 czerwiec 2008 16:50      [zgłoszenie naruszenia]

Nie
_______________________________
 
Chroń swoje nerwy.

Specjalista -
 
INSOMNIA
 Wysłana - 11 czerwiec 2008 17:26      [zgłoszenie naruszenia]

A wlasnie mam jeszcze jedno pytanie
Poniewaz Pani ginekolog nie mowila mi o zadnych mozliwych hmm.. zmianach, ale tak się zastanawiam czy to, ze 28 kwietnia bralam Postinor [po tej przykrej wpadce zdecydowalam się na antykoncepcje hormonalna] moze miec jakis wplyw na tabletki?

 
Miareczka
katechetka
 Wysłana - 11 czerwiec 2008 21:45      [zgłoszenie naruszenia]

A mówiłaś lekarzowi o postinorze?
Bo powinno się poczekać do pierwszewgo normalneo okresu po postinorze bo to krawienie po nim nie jest okresem.
_______________________________
 
stateczna żona swojego męża%-)

Ekspert -
 
INSOMNIA
 Wysłana - 11 czerwiec 2008 22:45      [zgłoszenie naruszenia]

Tak :)
Krwawienie bylo od 2 maja, normalny okres dostalam dopiero 5 czerwca
Zreszta wywolany zastrzykami z progesteronem :)

 
Miareczka
katechetka
 Wysłana - 11 czerwiec 2008 22:50      [zgłoszenie naruszenia]

Jeżeli wszytsko jets po kontrolą ginka to nie powinno być żadnych problemów.
_______________________________
 
stateczna żona swojego męża%-)

Ekspert -
[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]

Odpowiedzi jest na 300 stron.   poprzednia | następną
 
Wybierz stronę:  
Przegląd tygodnia Temat zamknięty

**Pigułki antykoncepcyjne** pytania i odpowiedzi tu;-)

Strony: 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273