FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 477119 razy ¬
 
ROZRYWKA | Seks
**Pigułki antykoncepcyjne** pytania i odpowiedzi tu;-) 
Temat zamknięty [powiadom znajomego]    
Autor "**Pigułki antykoncepcyjne** pytania i odpowiedzi tu;-)"   
 
Sweet69
 Wysłana - 23 czerwiec 2008 11:00      [zgłoszenie naruszenia]

raisa_96 mozesz wziać od razu drugie opakowanie, nic sie nie stanie.

a na przyszlosć - przerwa jest 7-dniowa nie 8!

Zmieniony przez - Sweet69 w dniu 2008-06-23 11:07:05

Ekspert -
 
GoldenEyes
 Wysłana - 23 czerwiec 2008 13:04      [zgłoszenie naruszenia]

applepie tak wszystko jest w porzadku
poza tym nastepnym razem jesli wystapi biegunka w ciagu 4h od wziecia tabletki wez po prostu nastepna
a jesli nie wezmiesz kolejnej wystarczy przez tydzien guma

raisa jedyne czego mozesz sie spodziewac to plamien pod koniec drugiego opakowania,ale niekoniecznie musza sie pojawic
i jak Sweet,przerwa trwa 7 dni,jesli zdarzyloby Ci sie ja wydluzyc pierwszy tydzien guma
_______________________________
 
"Nawet największe prawdy mogą okazać się jeszcze tylko fałszywymi hipotezami."

[http://www.insomnia.pl/Czarna_Dziura-f163.html]

Specjalista -
 
raisa_96
 Wysłana - 23 czerwiec 2008 14:17      [zgłoszenie naruszenia]

miałam na myśli to, że 8-go dnia biorę już tabletkę;)
_______________________________
 
NaszePodwórko,NaszeKrzesłoIBiurko,NaszeTekstyIBity,NaszeUczuciaIRytmy!

 
makeda
 Wysłana - 24 czerwiec 2008 12:24      [zgłoszenie naruszenia]

Jak przebiega nasz cykl podczas brania tabletek antykoncepcyjnych ? zastanawiam sie czy rzeczywiscie po 24 godzinach (jesli zapomni sie tabletki np.) moze dojsc do owulacji i mozemy zajsc w ciaze a przeciez po 21 tabletkach robimy przerwe w ktorej jestesmy takze chronione, Bylabym wdzieczna gdyby ktos moglby mi wytlumaczyc .... dlaczego w pierwszym tyg jest tak groznie jak sie zapomni w drugim to nie ma katastrofy a w trzecim tez jest groznie skoro to przeciez maja byc nasze dni nieplodne wedlug normalnego cyklu ... prosze o pomoc !!

 
Dorottt
 Wysłana - 24 czerwiec 2008 15:14      [zgłoszenie naruszenia]

makeda nie ma czegos takiego jak dni plodne/nieplodne w przyjmowaniu pigulek. kazdy dzien jest bezpiecznym dniem-mozna wspolzyc dowoli bez ograniczen.bierzesz 21 tabletek, zapoczatkowanych pierwszym dniem krwawienia miesiaczkowego, nastepnie jest 7 dni przerwy , gdzie dostaje sie krwawienie z odstawienia. kolejne opakowanie rozpoczynasz 8 dnia czyli mozna powiedziec ze cykl trwa 28 dni.w czasie 7 dniowej przerwy jest sie rozniez bezpiecznym,pod warunkiem ze rozpocznies kolejne opkowanie w tym dniu co powninno

 
Miareczka
katechetka
 Wysłana - 24 czerwiec 2008 16:19      [zgłoszenie naruszenia]

A powodem dlaczego pierwszy tydzień jest najbardziej "niebezpieczny" jest fakt,że wtedy we krwi jest najmniejsze stężenie hormonu hamującego owulację. Po kilkunastu dniach brania nawet spóżnienie kilkunastogodzinne nie jest "groźne".
A w przerwie jest się bezpiecznym bo stężęnie się utrzymuje właśnie te 7 dni od ostatniej wziętej tabletki. Potem znacznie spada i owulacja może się pojawić.
_______________________________
 
stateczna żona swojego męża%-)

Ekspert -
 
makeda
 Wysłana - 25 czerwiec 2008 10:42      [zgłoszenie naruszenia]

to już coś wyjaśnia:)dziękuję za informacje

 
Tassilo
 Wysłana - 25 czerwiec 2008 17:57      [zgłoszenie naruszenia]

Mam pytanie- pewnie już było ale wybaczcie, nie chce mi się przeglądać ponad 200 stron;)

Jeśli dziewczyna przestała brać tabletki (ponieważ nie miała czasu pójść do ginka po recepty) to od kiedy może zwów zacząć je brać? Może je brać już od następnego miesiąca, tzn po upływie 21+7 dni?
_______________________________
 
Sygnatura w budowie*

 
Miareczka
katechetka
 Wysłana - 25 czerwiec 2008 18:53      [zgłoszenie naruszenia]

Kiedy dostanie pierwsze krawienie.
I niech nie robi takich krótkich przerw organizm bardzo tego nie lubi.
_______________________________
 
stateczna żona swojego męża%-)

Ekspert -
 
raisa_96
 Wysłana - 25 czerwiec 2008 21:04      [zgłoszenie naruszenia]

to jeszcze raz ja;)
z takim pytaniem: po ilu dniach powinien wystąpić okres z odstawienia? skończyłam teraz drugie opakowanie tabletek ( w sobotę wieczorem brałam ostatnią z blistra), a teraz powinnam mieć okres, tylko,że go nie mam;/
co prawda w czasie pierwszego opakowania lekko krwawiłam, później miałam okres po dwóch dniach, a przy drugim opakowaniu już nie wystąpiły krwawienia w czasie brania tabletek.
_______________________________
 
NaszePodwórko,NaszeKrzesłoIBiurko,NaszeTekstyIBity,NaszeUczuciaIRytmy!

[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]

Odpowiedzi jest na 300 stron.   poprzednia | następną
 
Wybierz stronę:  
Przegląd tygodnia Temat zamknięty

**Pigułki antykoncepcyjne** pytania i odpowiedzi tu;-)

Strony: 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277