FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 477509 razy ¬
 
ROZRYWKA | Seks
**Pigułki antykoncepcyjne** pytania i odpowiedzi tu;-) 
Temat zamknięty [powiadom znajomego]    
Autor "**Pigułki antykoncepcyjne** pytania i odpowiedzi tu;-)"   
 
LukRecJa
 Wysłana - 15 sierpień 2006 15:24      [zgłoszenie naruszenia]

hrhr ja tylko podaję możliwości...
_______________________________
 
[http://www.youtube.com/watch?v=ksiXn6h-gwo]

Ekspert -
 
eleles
 Wysłana - 15 sierpień 2006 20:01      [zgłoszenie naruszenia]

hrhr ja tylko podaję możliwości...
UWAGA!Lukrecja to taki głos z zaświatów namawiajacy do róznych złych rzeczy


choc jak się zastanowić to w sumie do całkiem dobrych.
Wniosek : słuchać się Lukrecji po dogłebnym przestudiowaniu wszystkich pro i contra

 
Poirot
 Wysłana - 18 sierpień 2006 11:10      [zgłoszenie naruszenia]

Witajcie!
Podzielę się z Wami moimi doświadczeniami, może to komuś pomoże.
Przede wszystkim nie ufajcie bezwarunkowo jednemu lekarzowi. Macie wątpliwości lub coś Was niepokoi idżcie do innego.
Na moje poblemy z trądzikiem dermatolog przepisał mi Diane35. Zalecił wizytę u ginekologa, co też uczyniłam. Żeby się nie rozpisywać: brałam to świństwo ponad 5 lat, oczywiście regularnie co 2 miesiące odwiedzając tego dermatologa i 2 razy do roku ginekologa. Według obu wszystko było w porządku, nie było potrzeby dodatkowych badań, nawet cytologii. Sorki, raz wysłano mnie na próby wątrobowe. Dzięki Bogu w zakładzie pracy męża rozdawano talony na kompleksowe badania w tym dla kobiet ginekolog, cytologia itp. Śmiem twierdzić, że być może uratowało mi to życie. Okazało się bowiem, że mam guza na szyjce macicy, a badanie cytologiczne wykazało "3". U "mojego" ginekologa byłam ok. 6 miesięcy wstecz i nie wierzę, że nie można było czegoś zauważyć. Skończyło się na konizacji (usunięciu) szyjki macicy. Nie wspomnę strachu i niepewności, które przeżyłam, czy to "złośliwiec" czy nie. Nie twierdzę, że to przez Diane35, ale mój obecny ginekolog powiedział, że te tabletki to trucizna i można je przyjmować max. 2 lata.
Po operacji brałam przez kilka miesięcy Harmonet i byłam z niego bardzo zadowolona. Schudłam ok. 6 kilo nie stosując żadnych diet (przy Diane przytyłam 10 kilo).Od miesiąca stosuję Yasmine i też jest super.
Co do witamin, to warto brać B6 osłonowo na wątrobę, a na puchnięcie polecam Saluran (apteka, ale na Allegro sporo taniej).
Dziewczyny, apel starszej koleżanki! Odwiedzajcie ginekologa co najmniej raz w roku i domagajcie się dodatkowych badań, to Wam nie zaszkodzi, a może uratować życie.
Dodam, że "mój guz" był bezbolesny ale stres, który przeżywam przy kolejnej wizycie u lekarza jest gorszy niż ból.

 
Miareczka
katechetka
 Wysłana - 18 sierpień 2006 11:11      [zgłoszenie naruszenia]

Poirot- dobrze,że to napisałaś Już zwracałam dziewczynom na forum uwagę,że Diana jest niebezpieczna.
_______________________________
 
stateczna żona swojego męża%-)

Ekspert -
 
Poirot
 Wysłana - 18 sierpień 2006 11:15      [zgłoszenie naruszenia]

No właśnie!
Ale nie wszyscy lekarze informują o tym.
Przypuszczam, że po prostu biorą małe "prezenty" za przepisywanie pewnych środków. Wiele już było o tym w prasie, ale proceder dalej kwitnie.

 
Poirot
 Wysłana - 18 sierpień 2006 11:27      [zgłoszenie naruszenia]

Dla jasności.
Nie krytykuję samego preparatu Diane35, bo uczciwie przyznam, że trądzik wyleczył, nadmierna bolesność miesiączek ustąpiła, a poza tym "rozrosłam" się w biuście o 1 rozmiar.
Chodzi mi o to, by nie brać go dłużej niż to jest niezbędne i niekoniecznie ufać tylko jednemu lekarzowi.

 
LukRecJa
 Wysłana - 18 sierpień 2006 12:04      [zgłoszenie naruszenia]

sog!
_______________________________
 
[http://www.youtube.com/watch?v=ksiXn6h-gwo]

Ekspert -
 
emil20
 Wysłana - 18 sierpień 2006 23:16      [zgłoszenie naruszenia]

Mam pytanko jeszcze czy wypicie 1-2 piwa osłabia działanie tabletek?

 
LukRecJa
 Wysłana - 19 sierpień 2006 09:15      [zgłoszenie naruszenia]

nie
_______________________________
 
[http://www.youtube.com/watch?v=ksiXn6h-gwo]

Ekspert -
 
Miareczka
katechetka
 Wysłana - 23 sierpień 2006 21:23      [zgłoszenie naruszenia]

Ja mam takie pytanko
Czy zawsze przy pierwszym opakowniu tabletek(yasmin) występują plamiania przez pierwszy miesiąc?
_______________________________
 
stateczna żona swojego męża%-)

Ekspert -
[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]

Odpowiedzi jest na 300 stron.   poprzednia | następną
 
Wybierz stronę:  
Przegląd tygodnia Temat zamknięty

**Pigułki antykoncepcyjne** pytania i odpowiedzi tu;-)

Strony: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100