FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 479520 razy ¬
 
ROZRYWKA | Seks
**Pigułki antykoncepcyjne** pytania i odpowiedzi tu;-) 
Temat zamknięty [powiadom znajomego]    
Autor "**Pigułki antykoncepcyjne** pytania i odpowiedzi tu;-)"   
 
kaska...
 Wysłana - 8 wrzesień 2008 01:35      [zgłoszenie naruszenia]

Czy któraś z Was po zażyciu Escapelle dostała krwawienia trwającego 3-4 dni,a potem okazało się,że jednak jest w ciąży?Otóż 12/13 lipca miałam niezabezpieczony stosunek.Po 34 godz wzięłam escapelle.Krwawienia dostałam 17/18 lipca.Czy to możliwe,że w ciążę zaszłam 17 lipca po zażyciu tej tabletki?Bo tak wychodzi z moich obliczeń.Czy w tych dniach kiedy trwa to krwawienie można zajść w ciążę?Proszę o odpowiedź!

 
Miareczka
katechetka
 Wysłana - 8 wrzesień 2008 06:24      [zgłoszenie naruszenia]

Dobrze rozumiem,że miałaś drugi niezabezpieczony stosunke już po zażyciu escapelle?
_______________________________
 
stateczna żona swojego męża%-)

Ekspert -
 
kempa15
 Wysłana - 8 wrzesień 2008 06:44      [zgłoszenie naruszenia]

na moje pytanie ktos odpowie???

 
GoldenEyes
 Wysłana - 8 wrzesień 2008 15:26      [zgłoszenie naruszenia]

kempa nie panikuj
zdarzaja sie takie plamienia w trakcie opakowania

a kaska
tabletka zabezpiecza jednorazowo po feralnym stosunku,wiec jak potem wspolzylas bez zabezpieczenia moglas zajsc w ciaze

Zmieniony przez - GoldenEyes w dniu 2008-09-08 15:28:11
_______________________________
 
"Nawet największe prawdy mogą okazać się jeszcze tylko fałszywymi hipotezami."

[http://www.insomnia.pl/Czarna_Dziura-f163.html]

Specjalista -
 
kaska...
 Wysłana - 8 wrzesień 2008 17:12      [zgłoszenie naruszenia]

Golden Eyes-A czy to możliwe,że escapelle wtedy nie zadziałało,bo rozpoczęło się zagnieżdżanie,a ja dostałam krwawienia,dość mocnego po tej tabsie.Na zdjęciu z usg mam 8tydzień i 4-ty dzień,choć gin mi powiedział,że zapłodnienie było po 17-stym.A dokładnie kochałam się z tym moim do końca 20/21 lipca.

 
Miareczka
katechetka
 Wysłana - 8 wrzesień 2008 19:05      [zgłoszenie naruszenia]

ale piszesz ,że krawienien miałaś 17 a w ciążę zaszłaś po 20 więc to chyba chyba oczywiste,że za pierwszym razem espaelle zadziałałao, a zaszłać bo miałaś kolejne niezabezpieczone stosunki.

Zresztą jakie to ma znaczenie, jesteś w ciąży i już.
no chyba ze sypiałaś z kilkoma i nie wiesz kto jest ojcem

Zmieniony przez - Miareczka w dniu 2008-09-08 19:07:08
_______________________________
 
stateczna żona swojego męża%-)

Ekspert -
 
miki80
 Wysłana - 19 wrzesień 2008 11:02      [zgłoszenie naruszenia]

Witam,
Proszę o odpowiedź na pytanie. Niedawno kochaliśmy się z dziewczyną bez zabezpieczenia. Pare godzin później gdy chciała wziąć pigułkę zorientowała się że poprzedniego dnia nie wzieła pigułki. Jak duże jest prawdowpodobieństwo że zajdzie w ciążę? Bieże pigułki regularnie od 4 lat i nigdy coś takiego się nie zdażyło a pozatym nie miała dni płodych w tym czasie.
Z góry dziękuję za odpowiedź.
Pozdrawiam

 
karolinkas
 Wysłana - 19 wrzesień 2008 11:15      [zgłoszenie naruszenia]

Witam wszystkich, którzy są w stanie mi pomóc :) Otóż brałam tabletki antykoncepcyjne 5 miesięcy i przestałam je brać w lipcu tego roku... Okres powinnam dostać 3 września i do tej pory go nie mam :( Mianowicie chodzi mi o to, czy jeżeli okazałoby się, że jestem w ciąży moje dziecko byłoby zdrowe? To jest mój problem... jeżeli okazałoby się, że jestem w ciąży, to nie będzie problem, chodzi mi tylko czy zaraz po przerwaniu tabletek będzie bezpieczna ciąża??

 
butt3rfly
 Wysłana - 19 wrzesień 2008 11:23      [zgłoszenie naruszenia]

w sumie po zakonczeniu brania tabletek powinno sie poczekac 3 miesiace, ale powinnas byc spokojna, bo nie urodzisz dziecka z 3ma głowami..
sprawdz najpierw czy jestes w ciazy - wykonaj test a nastepnie udaj sie do ginekologa.

_______________________________
 
"Myślę, że jesteś niezła dupa i chcesz mnie bardzo"
dziwki już tu sąąąąąąąąąąą!!!
"metaforyczny chuj"

Specjalista -
 
kasiia6
 Wysłana - 19 wrzesień 2008 15:10      [zgłoszenie naruszenia]

hej a ja mam pytanie z innej beczki :D bo obecnie mam cykl 32 dniowy, okres trwa 3 dni i potem te 29 przerwy. iii.. czy jak zacznę brać cilest, bo już mam przepisany, to czy mi się ten okres ureguluje do 21 dni brania tabletek i 7 dni przerwy na miesiączkę? czy zostanie mi taki cykl jaki jest i jak wtedy brać te tabletki ?

no i jeszcze jedno. ginekolog powiedział, zeby zacząć brać od 5 dnia cyklu. a na stronie Cilestu wyczytałam żeby zacząć od 1 dnia. bierze ktoś cilest? jeżeli tak to jak :)?

Zmieniony przez - kasiia6 w dniu 2008-09-19 15:12:26
_______________________________
 
"mieć cel, a życie będzie gps-em do niego prowadzącym"

[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]

Odpowiedzi jest na 300 stron.   poprzednia | następną
 
Wybierz stronę:  
Przegląd tygodnia Temat zamknięty

**Pigułki antykoncepcyjne** pytania i odpowiedzi tu;-)

Strony: 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300