FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 479509 razy ¬
 
ROZRYWKA | Seks
**Pigułki antykoncepcyjne** pytania i odpowiedzi tu;-) 
Temat zamknięty [powiadom znajomego]    
Autor "**Pigułki antykoncepcyjne** pytania i odpowiedzi tu;-)"   
 
Viverna
 Wysłana - 30 wrzesień 2008 14:13      [zgłoszenie naruszenia]

jak Aniol-przeczytaj zanim napiszesz, tak - jest mozliwosc zajscia w ciaze (vide moj post wyzej) oraz - ja kilka razy wyprosilam opakowanie u aptekarza, a potem przynosilam recepty. wypraktykowane i dziala, szczegolnie warto dbac o takiego
_______________________________
 
our souls are like a dragons.....dragons on fire...


oraz matka polka:D

Znawca -
 
bajkaaa
 Wysłana - 1 październik 2008 21:08      [zgłoszenie naruszenia]

czesc.Pewni bylo juz kilka razy pytanie zadane..ale szukam szukam i nie moge znalezc,a potrzebuje szybkiej odpowiedzi.

wieć,kieddys wynikla pewna sytuacja i musialam wizasc dwie tabltki pod jednego dnia,noi mam o jedną mniej teraz... jutro powinnam brac ostatnią tabletke 21..no ale w blistrze nie mam juz tabletek.Wiec co mam zrobic ?od jutra przerwe tygodniową?czy jak? bede musiala sie jakos jeszcze dodatkowo zabezpieczac czy wszytko bedzie okej?.prosilabym o jakas szybką odpowiedz...bo jak nie to rano lece po nowe opakowanie tabletek:/

 
Miareczka
katechetka
 Wysłana - 1 październik 2008 21:12      [zgłoszenie naruszenia]

Kończysz cykl o jeden dzien wczesniej. Potem normalna przerwa.
_______________________________
 
stateczna żona swojego męża%-)

Ekspert -
 
bajkaaa
 Wysłana - 1 październik 2008 21:26      [zgłoszenie naruszenia]

dzieki:) więc luz,nie musze uzywac dodatkowo prezerwatyw?dodam ze pare h temu kochalam sie z facetem..wiec mam nadzieje ze bedzie okej.

 
GoldenEyes
 Wysłana - 1 październik 2008 21:27      [zgłoszenie naruszenia]

po prostu zmieni Ci sie dzien rozpoczynania
nie musisz

Zmieniony przez - GoldenEyes w dniu 2008-10-01 21:28:21
_______________________________
 
"Nawet największe prawdy mogą okazać się jeszcze tylko fałszywymi hipotezami."

[http://www.insomnia.pl/Czarna_Dziura-f163.html]

Specjalista -
 
applepie2
 Wysłana - 3 październik 2008 14:19      [zgłoszenie naruszenia]

witam. bralam leki obnizajace dzialanie tabletek atykoncepcyjnych.stosowalismy z chlopakiem przez 7 dni po zakonczeniu brania tych lekow dodatkowe zabezpieczenie.Dzisiaj mija te 7 dni a do konca opakowania zostala mi juz tylko jedna tabletka. Czy w czasie przerwy moge sie kochac bez zadnego innego zabezpieczenia? czy ta jedna tabletka bedzie mnie zabezpieczala przez całe 7 dni przerwy?

 
intri
 Wysłana - 4 październik 2008 10:49      [zgłoszenie naruszenia]

Hej Dziewczyny!
Mam takie pytanie... Otóż przez 3 miesiace brałam nowynette i wsztystko było ok, potem mialam 2miesiace przerwy, a teraz od dwóch miesiecy znowu biore nowynette w pierwszym opoakowaniu mialam lekkie plamienia (norma) , a drugiem nie odczuwalam juz zadnych diolegliwosci... Teraz biore trzecie opakowanie wszystko było wporzadku jednak gdy do konca opakowania pozostało jakies 7-8 taletek nie współżyłam jedynie petting, dostałam nie plamienia a okresu! czy to normalne? wiem,ze przez pierwsze 3 misiace organizm sie przyzwyczaja... ale zaniepokoił mnie tez okres trwa juz 3 dzien a ja mam do konca opakowania 5 tabletek.... dodam ze brałam tabletki w miare regularnie około 7-8 rano...raz tylko wlasnie dzien czy dwa dni przed tym krwawieniem które teraz mam wzielam o godzinie 13.... prosze o porady

 
sala500
 Wysłana - 7 październik 2008 16:14      [zgłoszenie naruszenia]

Witam wszystkich. Od ponad 4 miesiecy biore yasminelle. Zawsze bralam je poprawnie i regularnie jednakze w tym miesiacu sie popisalam. Zazywanie rozpoczelam od 14 wrzesnia, 22.09, 23.09, 26.09 i 5 pazdziernika wzielam po dwie tabletki. Bo uznalam z narzeczonym ze tak bedzie bezpieczniej poniewaz bralam leki na przeziebienie zawierajace polopiryne. Ale kochalismy sie bez innego zabezpieczenia jeszcze przed tym jak wyczytalam ze polopiryna powyzej 1g zmniejsza skutecznosc lekow antykoncepcyjnych. Mimo wszystko teraz obawiam sie o to czy mozliwe ze moge byc w ciazy...i obawiam sie o swoje zdrowie. Zawsze nie mialam oporow przed rozmowami ze swoim ginekologiem ale teraz o swoich wyczynach z tabletkami boje sie mu powiedziec...

 
GoldenEyes
 Wysłana - 7 październik 2008 16:25      [zgłoszenie naruszenia]

skad taki pomysl Ci do glowy wpadl,zeby 2 tabletki dziennie brac?

oczywistym jest,ze jesli bierzesz leki wplywajace na skutecznosc stosujesz dodatkowo prezerwatywe



_______________________________
 
"Nawet największe prawdy mogą okazać się jeszcze tylko fałszywymi hipotezami."

[http://www.insomnia.pl/Czarna_Dziura-f163.html]

Specjalista -
 
sala500
 Wysłana - 7 październik 2008 16:51      [zgłoszenie naruszenia]

Wyczytalam gdzies co moga zdzialac dwie tabletki a ze moga duzo wiec postanowilam wziasc. Natomiast jesli chodzi o leki zmniejszajace skutecznosc to nie wiedzialam o polopirynie

[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]

Odpowiedzi jest na 300 stron.   poprzednia | następną
 
Wybierz stronę:  
Przegląd tygodnia Temat zamknięty

**Pigułki antykoncepcyjne** pytania i odpowiedzi tu;-)

Strony: 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300