FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 479519 razy ¬
 
ROZRYWKA | Seks
**Pigułki antykoncepcyjne** pytania i odpowiedzi tu;-) 
Temat zamknięty [powiadom znajomego]    
Autor "**Pigułki antykoncepcyjne** pytania i odpowiedzi tu;-)"   
 
jogobella2
 Wysłana - 15 październik 2008 23:07      [zgłoszenie naruszenia]

witam,bralam trzy miesiące cilest a teraz jestem w trakcie pierwszego opakowania diane-35.Tak sie złożylo ze z powodu chorego gardła dostałam bactrim.Uprawialam z chłopakiem stosunek przerywany.Czy powinnam się czegos bać?:P

 
Viverna
 Wysłana - 16 październik 2008 09:13      [zgłoszenie naruszenia]

powinnas sie bac nerwicy zwiazanej ze stosunkiem przerywanym, to raz. wystarczy globulka/prezerwatywa zeby nie musiec stosowac sredniowiecznych metod "zapobiegania ciazy"

a dwa - z tego co napisalas wynika, ze z cilestu przeskoczylas na diane bez przerwy. zazwyczaj przy zmianie tabletek zalecana jest miesieczna przynajmniej przerwa, ale o tym pewnie rozmawialas z ginekologiem.

na ulotce kazdego opakowania jest informacja jakie leki obnizaja skutecznosc. poczytaj - dowiesz sie.
a powinnas tez wiedziec, ze zajscie w ciaze bez wytrysku wewnatrz jest bardzo trudne
_______________________________
 
our souls are like a dragons.....dragons on fire...


oraz matka polka:D

Znawca -
 
GoldenEyes
 Wysłana - 16 październik 2008 14:35      [zgłoszenie naruszenia]

jesli przy kolejnym opakowaniu(czwartym) w trakcie brania tabletek pojawi sie krwawienie badź plamienie oznaczac to będzie,że tabletki te nie są dla mnie i nie zabezpieczają mnie ???

dlaczego mialyby cie nie zabezpieczac

zazwyczaj przy zmianie tabletek zalecana jest miesieczna przynajmniej przerwa, ale o tym pewnie rozmawialas z ginekologiem.

Viverna ja tam mam na ulotkach,zeby wlasnie wtedy w ogole przerwy miedzy opakowaniami nie robic
no a panienke powyzej zapraszam do zjawisk niewyjasnionych

Zmieniony przez - GoldenEyes w dniu 2008-10-16 14:38:04
_______________________________
 
"Nawet największe prawdy mogą okazać się jeszcze tylko fałszywymi hipotezami."

[http://www.insomnia.pl/Czarna_Dziura-f163.html]

Specjalista -
 
Viverna
 Wysłana - 16 październik 2008 17:16      [zgłoszenie naruszenia]

Golden - na ulotce tak, ale moja ginka zawsze mnie prosila, zebym poczekala miesiac i wtedy brala - podobno dla unikniecia komplikacji.
ale co tam - tak czy inaczej do niewyjasnionych, jak wiekszosc tutaj....dobrze, ze nie biora jeszcze na zmiane -raz ona, raz jej facet
_______________________________
 
our souls are like a dragons.....dragons on fire...


oraz matka polka:D

Znawca -
 
Miareczka
katechetka
 Wysłana - 16 październik 2008 17:17      [zgłoszenie naruszenia]

Albo jak osttanio jedna dwie tabletki zamiast jednej
_______________________________
 
stateczna żona swojego męża%-)

Ekspert -
 
Viverna
 Wysłana - 16 październik 2008 17:23      [zgłoszenie naruszenia]

o tej artystce zapomnialam!!

dziewczyny, powiedzcie mi - bo moze mi sie mozg lasuje juz ze starosci i od ciezaru - jak to sie dzieje, ze co druga spotkana tu dziewoja nie ma bladego pojecia o funkcjonowaniu jej ciala, nie mowiac juz o dzialaniu antykoncepcji szeroko pojetej.....bo ciupciac sie chca ale boje sie,ze o tym tez moga miec mgliste pojecia

sorry za offtopa, ale ile razy tu wchodze to mam podobne uczucia
_______________________________
 
our souls are like a dragons.....dragons on fire...


oraz matka polka:D

Znawca -
 
Sweet69
 Wysłana - 16 październik 2008 17:29      [zgłoszenie naruszenia]

Viverna
co do lasek które się tu pytają o najprostrze rzeczy nie będę się wypowiadała
bo trzeba być totalnym betonem, zeby przed wzięciem tabletki nie poczytać co i jak.

pomijam już lekcje biologii w szkołach

Ekspert -
 
Angel...
 Wysłana - 16 październik 2008 17:37      [zgłoszenie naruszenia]

Taaaa, bylas kiedys na przecietnej lekcji biologii w gimnazjum czy liceum z dzialu "uklad rozrodczy"?

Ekspert -
 
Sweet69
 Wysłana - 16 październik 2008 17:39      [zgłoszenie naruszenia]

do gimnazjum nie miałam przyjemnosci chodzić

ale lekcje biologii w lo czy nowet w podstawówce były prowadzone świetnie

Ekspert -
 
Angel...
 Wysłana - 16 październik 2008 17:41      [zgłoszenie naruszenia]

I mowili Wam, co to jest plyn ejakulacyjny, jak dokladnie mozna zajsc w ciaze itd itd?

Ekspert -
[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]

Odpowiedzi jest na 300 stron.   poprzednia | następną
 
Wybierz stronę:  
Przegląd tygodnia Temat zamknięty

**Pigułki antykoncepcyjne** pytania i odpowiedzi tu;-)

Strony: 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300