FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 480038 razy ¬
 
ROZRYWKA | Seks
**Pigułki antykoncepcyjne** pytania i odpowiedzi tu;-) 
Temat zamknięty [powiadom znajomego]    
Autor "**Pigułki antykoncepcyjne** pytania i odpowiedzi tu;-)"   
 
Angel...
 Wysłana - 24 listopad 2008 07:11      [zgłoszenie naruszenia]

nooo to wlasnie jest zapewne wynikiem zmiany na slabsze tabsy
zglos to do lekarza, zapewne zmieni spowrotem na yasmin

kurde
to w takim razie sama nie wiem, czy mam zmieniac tak jak mi lekarz polecil
niby to zalezy od organizmu, ale

Ekspert -
 
GoldenEyes
 Wysłana - 24 listopad 2008 14:35      [zgłoszenie naruszenia]

nie no to pierwsze opakowanie po zmianie a przez pierwsze 3 cykle moze krwawienie sie nie pojawic,za to mozesz plamic w trakcie opakowan
jakby mi sie to nie uregulowalo to poszlabym z powrotem po poprzednie
_______________________________
 
"Nawet największe prawdy mogą okazać się jeszcze tylko fałszywymi hipotezami."

[http://www.insomnia.pl/Czarna_Dziura-f163.html]

Specjalista -
 
daesung
 Wysłana - 24 listopad 2008 18:11      [zgłoszenie naruszenia]

j/w jak po nastepnym opakowaniu sytuacja sie nie zmieni, to radzilabym wrocic do poprzednich tabletek
pozdrawiam

Zmieniony przez - daesung w dniu 2008-11-24 18:11:45
_______________________________
 
tunczyk :D

 
Aga20a
 Wysłana - 25 listopad 2008 17:43      [zgłoszenie naruszenia]

dzwonilam do mojej lekarki
doradzila tak samo...
zeby zglosic sie po poprzednie tabletki, jezeli po nastepnym opakowaniu bedzie podobnie jak teraz..

 
monika1621
 Wysłana - 1 grudzień 2008 13:55      [zgłoszenie naruszenia]

czesc biore tabletki Microgynon21 od 4 miesiecy i przez ten cały czas plamie i boli mnie brzuch zrobiłam się strasznie nerwowa co mam zrobic
_______________________________
 
Monisia

 
GoldenEyes
 Wysłana - 1 grudzień 2008 15:13      [zgłoszenie naruszenia]

takie plamienia powinny byly minac najpozniej przy 3 opakowaniu
idz do lekarza,zeby zmienil ci tabletki po co masz sie meczyc z tymi jest tyle innych

Zmieniony przez - GoldenEyes w dniu 2008-12-01 15:13:55
_______________________________
 
"Nawet największe prawdy mogą okazać się jeszcze tylko fałszywymi hipotezami."

[http://www.insomnia.pl/Czarna_Dziura-f163.html]

Specjalista -
 
Zawodny
 Wysłana - 2 grudzień 2008 19:34      [zgłoszenie naruszenia]

Czy jesli laska wziela 4 tabletke, w swoim pierwszym cyklu to juz jest zabiezpieczona czy musze zbierac na wozek?
_______________________________
 
wixa:-}

Znawca -
 
GoldenEyes
 Wysłana - 2 grudzień 2008 20:41      [zgłoszenie naruszenia]

jak zaczela brac tabsy W PIERWSZYM DNIU OKRESU to jest zabezpieczona od pierwszej tabletki
_______________________________
 
"Nawet największe prawdy mogą okazać się jeszcze tylko fałszywymi hipotezami."

[http://www.insomnia.pl/Czarna_Dziura-f163.html]

Specjalista -
 
Zawodny
 Wysłana - 2 grudzień 2008 21:54      [zgłoszenie naruszenia]

Dzieki;]

Aha okres jej sie jakos szybko skonczyl, moze to przez to ze pierwszy raz brala, ja tam sie nei znam, ale czy moze byc taki objaw ze w 4 dniu juz okresu brak?
_______________________________
 
wixa:-}

Znawca -
 
INSOMNIA
 Wysłana - 2 grudzień 2008 21:57      [zgłoszenie naruszenia]

moze tak byc. okres szybko "slabnie" i zanika jak sie zaczyna brac tabsy.

[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]

Odpowiedzi jest na 300 stron.   poprzednia | następną
 
Wybierz stronę:  
Przegląd tygodnia Temat zamknięty

**Pigułki antykoncepcyjne** pytania i odpowiedzi tu;-)

Strony: 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300