FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 464634 razy ¬
 
ROZRYWKA | Seks
**Pigułki antykoncepcyjne** pytania i odpowiedzi tu;-) 
Temat zamknięty [powiadom znajomego]    
Autor "**Pigułki antykoncepcyjne** pytania i odpowiedzi tu;-)"   
 
Miareczka
katechetka
 Wysłana - 30 wrzesień 2006 11:27      [zgłoszenie naruszenia]

To może być kwestia rozlegulowania hormonów po zaprzestaniu brania tabletek.
Ale jesli Twoja dziewczyna może to niech się wybierz do lekarza.
A ma inne dolegliosci z tym związane? Piecze albo swędzi?
_______________________________
 
stateczna żona swojego męża%-)

Ekspert -
 
butt3rfly
 Wysłana - 30 wrzesień 2006 11:28      [zgłoszenie naruszenia]

jak gęsty to ma owulacje
_______________________________
 
"Myślę, że jesteś niezła dupa i chcesz mnie bardzo"
dziwki już tu sąąąąąąąąąąą!!!
"metaforyczny chuj"

Specjalista -
 
Miareczka
katechetka
 Wysłana - 30 wrzesień 2006 11:30      [zgłoszenie naruszenia]

Tu sie nie zgodzę!
Przy owulacji śluź jest rzadki przeźrpczysty jak białko kurze. Ma pomóc w droodze plemnikom!
A gęsty i biały jest w czasie niepłodnym, zatrzymuje plemniki!
_______________________________
 
stateczna żona swojego męża%-)

Ekspert -
 
butt3rfly
 Wysłana - 30 wrzesień 2006 11:32      [zgłoszenie naruszenia]

mi powiedziala ze gesty to owulacja
_______________________________
 
"Myślę, że jesteś niezła dupa i chcesz mnie bardzo"
dziwki już tu sąąąąąąąąąąą!!!
"metaforyczny chuj"

Specjalista -
 
Miareczka
katechetka
 Wysłana - 30 wrzesień 2006 11:34      [zgłoszenie naruszenia]

To źle powiedziała.
Na 100% , zresztą sama zaobserwowałam to u siebie jak z tym jest w cyklu bez brania tabletek.
W czasei brania tabletek anty śluz jest zawsze "niepłodny" gęsty, a bez zmienia sie w zależności od dnia cyklu.
W czasie owulacji jest rzadki, przeźroczysty.

_______________________________
 
stateczna żona swojego męża%-)

Ekspert -
 
Szamciu
 Wysłana - 30 wrzesień 2006 17:48      [zgłoszenie naruszenia]

no właśnie, co do tego śluzu to jest on ponadto biały i dość kleisty

 
Miareczka
katechetka
 Wysłana - 30 wrzesień 2006 17:50      [zgłoszenie naruszenia]

To może oznaczać,że jeszcze nie miała owulacji po odstawieniu tabletek.
_______________________________
 
stateczna żona swojego męża%-)

Ekspert -
 
slonce_m
ŻABCIA
 Wysłana - 4 październik 2006 09:07      [zgłoszenie naruszenia]

po odstawieniu pigułek jakis miesiąc temu, nawet nie liczyłam, że dostanę jakoś powiedzmy "normlanie" kolejny okres (a właściwie to pierwszy pradziwy okres), myślałam nawet, że będę czekać i dwa miesiące, ale na szczęście wszystko jest w porządku i tak jak sobie mniej więcej wyliczyłam po odstawieniu tak też miesiączka się pojawiła
ale niestety jest bardziej bolesna
_______________________________
 
..:Była Moderator Działu SEKS:..

..:Żonka i Mama:..

Ekspert -
 
słowianka
 Wysłana - 4 październik 2006 20:36      [zgłoszenie naruszenia]

no i ja dostalam tak mniej wiecej w porzadku (tak 15 dni pozniej)ale moge to nazwac plamieniem i nic nie boli (a podczas brania tabletek umieralam) mam nadzieje, ze nastepna miesiaczka bedzie juz 'normalna'
_______________________________
 
does that sound good to you? ;p

 
rooza
 Wysłana - 5 październik 2006 17:24      [zgłoszenie naruszenia]

Witam.Jestem w połowie 1 opakowania tabletek Mercilon.biore je o 15,jesli od jutra przesunelabym godzine brania na 19 to jakie moga byc tego skutki??czy np po tygodniu bede juz normalnie zabezpieczona??

[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]

Odpowiedzi jest na 300 stron.   poprzednia | następną
 
Wybierz stronę:  
Przegląd tygodnia Temat zamknięty

**Pigułki antykoncepcyjne** pytania i odpowiedzi tu;-)

Strony: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100