FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 477507 razy ¬
 
ROZRYWKA | Seks
**Pigułki antykoncepcyjne** pytania i odpowiedzi tu;-) 
Temat zamknięty [powiadom znajomego]    
Autor "**Pigułki antykoncepcyjne** pytania i odpowiedzi tu;-)"   
 
mol_a
 Wysłana - 22 luty 2007 21:58      [zgłoszenie naruszenia]

Tak to są moje pierwsze pigułki. Zastanawiałam się czy nie przerwać na jakiś czas zażywania tabletek i sprawdzić czy wszystko nie wróci do normy. Jak myślicie?

 
butt3rfly
 Wysłana - 23 luty 2007 11:04      [zgłoszenie naruszenia]

mozesz ztobic przerwe w braniu i potem spróbować innych. moze to beda te
_______________________________
 
"Myślę, że jesteś niezła dupa i chcesz mnie bardzo"
dziwki już tu sąąąąąąąąąąą!!!
"metaforyczny chuj"

Specjalista -
 
STS
 Wysłana - 26 luty 2007 20:29      [zgłoszenie naruszenia]

witam moja dziewczyna wzieła 3 opakowania mercinolu i zmieniła na cilest,którego zażyła już 1 opakowanie,a jest w trakcie drugiego...w przerwach pomiedzy mercinolem okres trwał jej 4 dni...a po pierwszym opakowaniu cilest-ów w pierwszy dzień miała lekkie krwawienie rano i dopiero na wieczór normalnie go dostała<takze trwał 4dni>,ale zauważyła,ze podczas tego okresy krew była jakaś inna.Tydzień po tym okresie poszła do ginekologa po nową recepte i przy okazji sie zbadać<co 3 miechy robi sie badania kontrolne>ginekolog zbadał ja i dał recepte na nastepne 3 opakowania.
I teraz pytanie czy należy sie martwic tym okresem??

 
Saida
 Wysłana - 26 luty 2007 20:32      [zgłoszenie naruszenia]

Moim zdaniem nie ma się czym martwić, zmiana tego krwawienia mogła nastąpić po zmianie tabletek. Poza tym pamiętaj,że w czasie brania tabletek nie ma okresu jako takiego,tylko "krwawienie z odstawienia",które zaley właśnie od składu tabletek itp. Poza tym w razie wątpliwości zawsze możecie się spytać lekarza prowadzącego chociaż moim zdaniem nie ma się czym martwić. głowa do góry
_______________________________
 
"kobiety nie kłamią,tylko szminkują trochę prawdę.."

 
Miareczka
katechetka
 Wysłana - 26 luty 2007 20:44      [zgłoszenie naruszenia]

W zależności od ilości hormonów w danych tabletkach "wygląd" krawienia może być inny.
_______________________________
 
stateczna żona swojego męża%-)

Ekspert -
 
STS
 Wysłana - 26 luty 2007 21:10      [zgłoszenie naruszenia]

aha...ale wiecie człowiek sie boji...ma bóle głowy,zawroty,mdli ja,wrażliwy biust,suchosc pochwy...własciwie to są skutki uboczne brania tabletek...??

 
Miareczka
katechetka
 Wysłana - 26 luty 2007 21:14      [zgłoszenie naruszenia]

Tak to wszytsko typowe obajwy uboczne.
Na suchość żel nawilżającym np KY lub Durexa. A na mdłosci niech bierze tabletki przed snem.
Częstp skuki zmiejszają się po kilku opakowaniach.

Zmieniony przez - Miareczka w dniu 2007-02-26 21:15:44
_______________________________
 
stateczna żona swojego męża%-)

Ekspert -
 
STS
 Wysłana - 26 luty 2007 21:20      [zgłoszenie naruszenia]

ale jakie tabletki??MIARECZKA===>mozesz podpowiedzieć??

 
Miareczka
katechetka
 Wysłana - 26 luty 2007 21:21      [zgłoszenie naruszenia]

Anty chodzi mi o porę brania.

_______________________________
 
stateczna żona swojego męża%-)

Ekspert -
 
STS
 Wysłana - 26 luty 2007 21:25      [zgłoszenie naruszenia]

i uważasz ze to powinno zadziałać przeciw mdłościa??branie np przed snem...bo teraz bierze ok 17...a faktycznie zaczyna najcześciej ją mdlić pod wieczór...

Zmieniony przez - STS w dniu 2007-02-26 21:30:03

[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]

Odpowiedzi jest na 300 stron.   poprzednia | następną
 
Wybierz stronę:  
Przegląd tygodnia Temat zamknięty

**Pigułki antykoncepcyjne** pytania i odpowiedzi tu;-)

Strony: 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115