FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 467258 razy ¬
 
ROZRYWKA | Seks
**Pigułki antykoncepcyjne** pytania i odpowiedzi tu;-) 
Temat zamknięty [powiadom znajomego]    
Autor "**Pigułki antykoncepcyjne** pytania i odpowiedzi tu;-)"   
 
crs_sc
 Wysłana - 16 marzec 2007 10:41      [zgłoszenie naruszenia]

Może też występować ból brzucha i wtedy apetyt się raczej zmniejsza
_______________________________
 

 
Sweet69
 Wysłana - 16 marzec 2007 10:42      [zgłoszenie naruszenia]

crs_sc może wystąpić masa objawów

Ekspert -
 
crs_sc
 Wysłana - 16 marzec 2007 10:43      [zgłoszenie naruszenia]

wiem - "przechodziłem" przez to
_______________________________
 

 
Sweet69
 Wysłana - 16 marzec 2007 10:50      [zgłoszenie naruszenia]

Ekspert -
 
crs_sc
 Wysłana - 16 marzec 2007 10:59      [zgłoszenie naruszenia]

Oczywiście jako partner - osobiście nie brałem tabletek, jeszcze by mi piersi urosły
_______________________________
 

 
Sweet69
 Wysłana - 16 marzec 2007 11:11      [zgłoszenie naruszenia]

rozumiem, że zmienne nastroje twojej partnerki tak ci sie dały we znaki?


Najgorsze co mnie spotkało w czasie brania tabletek to migreny i nastroje depresyjne ;/ , ale wystarczyło zmienic i jak ręką odjął

Ekspert -
 
Lotoska
 Wysłana - 16 marzec 2007 18:10      [zgłoszenie naruszenia]

Sweet a jakie teraz bierzesz tabletki ?
Hmm to ciekawe bo mam ochote na slodkie jogurty tj smakowe no i ciastka i jem ale waga utrzymuje sie nadal taka sama na szczescie tfuu nie zapeszam :PP oprocz apetytu na slodkie mam tez dziwne uczucie w stopach takie mrowienia :/ jakby krew nie dochodzila do stop hmm dziwne

 
Miareczka
katechetka
 Wysłana - 16 marzec 2007 18:36      [zgłoszenie naruszenia]

To mrowienie jest niepokojące.
Jeżeli to cierpnięcie będzie się utrzymywać należy zmienić tabletki.
Ktoś u Ciebie w rodzinie cierpi na żylaki lub zakrzepice?

_______________________________
 
stateczna żona swojego męża%-)

Ekspert -
 
Lotoska
 Wysłana - 16 marzec 2007 18:49      [zgłoszenie naruszenia]

Z tego co wiem to babcia cierpi na zylaki no ale wiadomo ma juz kobieta swoje lata... hmm ale Miareczka bolą mnie stopy a nie łydki a skurczy nie mam zadnych tylko takie mrowienie dziwne , dzisiaj o 11 wzielam tabletke i utrzymywalo sie ono do 18 gdzies a teraz juz przechodzi... wiec to chyba od tej tabletki jednak

 
Sweet69
 Wysłana - 16 marzec 2007 20:44      [zgłoszenie naruszenia]

teraz biore microgynon jak dla mnie super, (przedtem yasmin - spadło mi po nim libido + migreny + nastroje depresyjne). Idz do gina

Ekspert -
[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]

Odpowiedzi jest na 300 stron.   poprzednia | następną
 
Wybierz stronę:  
Przegląd tygodnia Temat zamknięty

**Pigułki antykoncepcyjne** pytania i odpowiedzi tu;-)

Strony: 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125