FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 464786 razy ¬
 
ROZRYWKA | Seks
**Pigułki antykoncepcyjne** pytania i odpowiedzi tu;-) 
Temat zamknięty [powiadom znajomego]    
Autor "**Pigułki antykoncepcyjne** pytania i odpowiedzi tu;-)"   
 
Miareczka
katechetka
 Wysłana - 26 marzec 2007 17:12      [zgłoszenie naruszenia]

Stosuje tabletki?
_______________________________
 
stateczna żona swojego męża%-)

Ekspert -
 
crs_sc
 Wysłana - 26 marzec 2007 18:25      [zgłoszenie naruszenia]

Spóźnia się jest źle - jest za wcześnie to też nie dobrze ...
Chyba nic na świecie nie powoduje u ludzi takiego stresu jak "problemy" z okresem - i to zarówno u dziewczyn jak u ich partnerów

Też to parę razy przechodziłem. I przechodzę znowu: Dziewczyna wczoraj wieczorem wzięła ostatnią tabletkę z opakowania, a już dziś dostała okres. Wiem, że nie powinno tak być. Tłumaczę to sobie tym że to było dopiero 2 opakowanie - że wszystko dopiero się reguluje, dodatkowo stres ... Uspokaja mnie to, że tabletki były brane regularnie ( dosłownie co do 5 min ) - nie występowały żadne wymioty ani biegunki.

Wiem, że u dziewczyn które dopiero zaczęły przyjmować tabletki okres potrafi wystąpić nawet w połowie ich brania i nie oznacza to niczego złego.

Jakiś stres na pewno jest. Co Wy o tym myślicie?

_______________________________
 

 
Sweet69
 Wysłana - 26 marzec 2007 18:54      [zgłoszenie naruszenia]

Przy pierwszych opakowaniach okres różnie (mi) sie pojawiał, (znaczy występował 2,3,4 dzien po skonczeniu opakowania), potem to dosłownie co do godziny...

Jak wszystkie tab były brane regularnie to raczej nie ma sie czym przejmować. (imo)

Ekspert -
 
ijaijaooo
 Wysłana - 29 marzec 2007 20:58      [zgłoszenie naruszenia]

hej mam pytanie jeśli miało się wziaść tabletke we wtorek a wzieło sie w srode :/ ? nowe opakowanie ?

 
Sweet69
 Wysłana - 29 marzec 2007 21:01      [zgłoszenie naruszenia]

jak zapomniałaś pierwszej tabletki to pierwszy tydzień z gumką

ps. ulotka !!!

Ekspert -
 
ijaijaooo
 Wysłana - 29 marzec 2007 21:09      [zgłoszenie naruszenia]

Ale miałam wziaść we wtorek 1 tabletke z nowego opakowania a wziełam w środe :/ ?

 
crs_sc
 Wysłana - 29 marzec 2007 22:51      [zgłoszenie naruszenia]

Czyli przedłużyłaś przerwę z 7 do 8 dni?
W takim razie musisz się przez jakiś czas dodatkowo zabezpieczyć - przerwę można skracać, ale nie można przedłużać ... skuteczność antykoncepcji została zmniejszona.
_______________________________
 

 
ijaijaooo
 Wysłana - 30 marzec 2007 09:42      [zgłoszenie naruszenia]

dziekuje :)

 
crs_sc
 Wysłana - 30 marzec 2007 11:43      [zgłoszenie naruszenia]

Nie ma za co.

Ja też mam pytanie: czy normalny lekarz ( taki od grypy, itp ) może wypisać receptę na tabletki antykoncepcyjne, czy musi to być ginekolog?
_______________________________
 

 
Sweet69
 Wysłana - 30 marzec 2007 12:31      [zgłoszenie naruszenia]

Jak ide tylko po tabletki, to do gina nawet nie wchodzę do gabinetu tylko proszę pielęgniarkę żeby mi wypisała

Ekspert -
[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]

Odpowiedzi jest na 300 stron.   poprzednia | następną
 
Wybierz stronę:  
Przegląd tygodnia Temat zamknięty

**Pigułki antykoncepcyjne** pytania i odpowiedzi tu;-)

Strony: 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130