FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 477507 razy ¬
 
ROZRYWKA | Seks
**Pigułki antykoncepcyjne** pytania i odpowiedzi tu;-) 
Temat zamknięty [powiadom znajomego]    
Autor "**Pigułki antykoncepcyjne** pytania i odpowiedzi tu;-)"   
 
Miareczka
katechetka
 Wysłana - 1 lipiec 2007 15:22      [zgłoszenie naruszenia]

chodziło mu na pewno o to,że po zaprzestaniu stosowanie tabletek jeżeli kochasz się bez zabepieczenia łatwiej zajść w ciażę,

jeśli przerwiesz stosowanie tabletek to powinnaś używać np prezerwatyw aby nie zajść w ciążę.

Zmieniony przez - Miareczka w dniu 2007-07-01 15:23:28
_______________________________
 
stateczna żona swojego męża%-)

Ekspert -
 
nesq
 Wysłana - 3 lipiec 2007 17:39      [zgłoszenie naruszenia]

witam,

Moja panna wziela tabletke o 20.00 godzinie. Okolo 23.00 sie kochalismy, lecz nastepnego dnia zapomniala wziasc i wziela o 11.00 rano. Pierwszy tydzien z nowego opakowania. Jest ryzyko ?

 
LukRecJa
 Wysłana - 3 lipiec 2007 18:19      [zgłoszenie naruszenia]

nie martw się
a dla świętego spokoju gumki używajcie przez jakiś tydzień.
_______________________________
 
[http://www.youtube.com/watch?v=ksiXn6h-gwo]

Ekspert -
 
KissMisiaa
 Wysłana - 3 lipiec 2007 18:24      [zgłoszenie naruszenia]

Ja też mam pytanko... Jeszcze żadnej tabletki nie pominęłam, ale zdarza mi się o niej zapomnieć, najwięcej miałam 4 godziny spóźnienia z nią. Jednak nachodzą mnie głupie myśli, że będę miała dzidzię. Chyba skuteczność tabletek jest taka sama jeśli nie przekroczy się 12 godzin??
_______________________________
 
;>

 
Miareczka
katechetka
 Wysłana - 3 lipiec 2007 18:39      [zgłoszenie naruszenia]

w ulotce nawet jest użyte sformułwoanie "o stałej porze".

Różnice kilkugodzinne nie mają przełożenia na skuteczność, ale branie o satłej porze pomaga utrzyamć systematyczność.
Jedynie , gdy będziesz przez długi okres brać dokałdnie o tej samej godzinie to będziesz mogła dokłądnie przewidzieć kiedy będzie krwawienie z odstwienia. Wiele moich koleżanek po długim braniu tak miało.

Zmieniony przez - Miareczka w dniu 2007-07-03 18:40:21
_______________________________
 
stateczna żona swojego męża%-)

Ekspert -
 
Sweet69
 Wysłana - 3 lipiec 2007 18:56      [zgłoszenie naruszenia]

KissMisiaa sory ale chyba z nudów sobie taki filmy wkręcasz.... jak nie pominęłaś to po kiego wacka sie martwisz o dzidzię?

4 czy 6 h spoźnienia nie zrobi z Ciebie mamy

Ekspert -
 
vivi00
 Wysłana - 4 lipiec 2007 00:51      [zgłoszenie naruszenia]

Mam takie pytanie. Ostatnio usłyszałam że gdy weźmie się 7 tabletek jednofazowych naraz to działają one tak samo jak tabletka PO. Usłyszałam to od ginekologa. Czy to prawda?

Pytanie do użytkowniczek które biorą Yasmienlle. Obecnie biorę Yasmin od 6 miesięcy. Właściwie jedynym skutkiem ubocznym jest to że mam trochę mniejszą ochotę na seks i przytyłam. Czy wy też tak miałyście na innych tabletkach? Czy te rzeczy ustąpiły jak przeszłyście na Yasminelle?

 
KissMisiaa
 Wysłana - 4 lipiec 2007 12:17      [zgłoszenie naruszenia]

Ja po Yasmin miałam tylko lekkie plamienie ok. miesiąca, potem żadnych skutków ubocznych, jedynie humorki przed okresem...

Teraz biorę Regulon ochotka na seks nie najlepsza, ale po za tym to tylko humorki... A i troszkę przytyłam po nich...
_______________________________
 
;>

 
nqu
 Wysłana - 6 lipiec 2007 15:55      [zgłoszenie naruszenia]

witajcie dobrzy ludzie :) mam pytanie... 22 czerwca wzielam escapelle, niecale dwie doby po pechowym stosunku; po czterech dniach dostalam krwawienie (na dwa dni przed spodziewanym), i od tego dnia zaczelam tez brac swoje pierwsze tabletki anty - harmonet; po kolejnych czterech dniach okres sie skonczyl, tebletki bralam regularnie, wiec nic nie wzbudzalo mojego niepokoju (zastosowalam sie do polecen gina), ale dzis pojawilo sie nawet nie plamienie, ale krwawienie na ksztalt tego z pierwszego dnia, troche sie tym martwie :( i nie wiem, czy dobrze zaczelam brac harmonet,czy jestem zabezpieczona, czy dzialc z czyms dodatkowo, a z lekarzem spotkam sie dopiero za 2 tyg...
pozdrawiam cieplo
_______________________________
 
mania deszczu do kochania

 
LukRecJa
 Wysłana - 6 lipiec 2007 16:11      [zgłoszenie naruszenia]

rozregulowałaś cykl escapelle, a później zaczęłaś pierwsze opakowanie hormonów.
Spokojnie.
BVierz sobie regularnie harmonet i czekaj aż się wszystko unormuje.
W przypadku pierwszych tabl. w dwóch peirwszych cyklach mogą wystąpić plamienia etc. Zanim Ci się wszystko ureguluje kilka tygodni może minąć, także bez pośpiechu do gina.


vivi: u mnie po yasminelle libido maksymalne.
plamienia teraz wystąpiły, ale pewnie to ze względu na opóźneinie w jednej tabletce.
a tak to luz blues

Zmieniony przez - LukRecJa w dniu 2007-07-06 16:13:40
_______________________________
 
[http://www.youtube.com/watch?v=ksiXn6h-gwo]

Ekspert -
[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]

Odpowiedzi jest na 300 stron.   poprzednia | następną
 
Wybierz stronę:  
Przegląd tygodnia Temat zamknięty

**Pigułki antykoncepcyjne** pytania i odpowiedzi tu;-)

Strony: 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149