FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 2962 razy ¬
 
ROZRYWKA | Języki Obce
[ang] Tłumaczenie tekstu 
[powiadom znajomego]    
Autor "[ang] Tłumaczenie tekstu"   
 
MASA16
 Wysłana - 15 grudzień 2006 15:47        | zgłoś naruszenie regulaminu

Sprawdź swoje BMI

Witam potrzebuje aby ktoś przetłumaczył mi ten tekst na angielski, za pomoc będe bardzo wdzięczny
-----------------------------------------------------------------

Reklama to informacja połączona z komunikatem perswazyjnym. Zazwyczaj ma na celu skłonienie do nabycia lub korzystania z określonych towarów czy usług, popierania określonych spraw lub idei (np.promowanie marki).
Reklama przybiera różną postać - od rzetelnej informacji o cechach produktu, spotykanej głównie w prasie specjalistycznej, po wychwalanie produktu.
1)Jedną z form reklamy jest reklama porównawcza, w czasie której porównuje się przedmiot reklamy z przedmiotem konkurencji.
-Można wyróżnić reklamę porównawczą bezpośrednią, gdy przedmiot reklamy porównuje się z konkretnym przedmiotem konkurencji: np. cena rozmów telefonicznych u nas jest niższa niż u operatora X.
-Oraz reklamę porównawczą pośrednią, w której nie wymienia się konkretnego przedmiotu konkurencji lecz daje się do zrozumienia o jaki przedmiot i jaką konkurencję chodzi, np. cena rozmów telefonicznych u nas jest niższa niż u wiodącego operatora.
2)Czasami reklama występuje w formie ukrytej - np. firmy organizują prezentacje własnych technologii lub piszą artykuły do prasy specjalistycznej na ich temat .

Ponieważ celem reklamy jest skuteczność ich oddziaływania na odbiorcę, dlatego można się spotkać w reklamie z treściami wywołującymi np. skandal obyczajowy lub procesy sądowe. Dzięki temu wzrasta zainteresowanie wokół reklamy a tym samym jej siła oddziaływania. Reklama jest formą płatną, tzn. reklamodawca płaci mediom za nadanie komunikatu reklamowego i ma nad tym komunikatem pełną kontrolę.Zdecydowana większość reklam charakteryzuje się celami komercyjnymi. Jednak można wyróżnić również reklamę społeczną oraz reklamę polityczną.


Etapy projektowania reklamy
1. Tworzenie świadomości produktu, firmy lub marki
2. Wzbudzanie zainteresowania produktem, firmą lub marką
3. Wzbudzanie pożądania oferty
4. Wywoływanie oczekiwanej akcji (np. zakupu)
Korzyści reklamy
1. powszechna informacja o produkcie
2. finansowanie mediów działalności sportowej,kulturowej
3. kształtowanie postaw społecznej
Zagrożenia płynące z reklamy
1. wprowadzenie w błąd klienta
2. wydawanie niepotrzebnie pieniędzy
Funkcje reklamy
1. informowanie
2. nakłanianie
3. przypominanie
Reklama internetowa
Początkowo reklama w Internecie przyjmowała formę tzw. mailngu, czyli wysyłania reklam za pomocą poczty elektronicznej. W 1993 roku nastąpiła rewolucja - powstała przeglądarka internetowa Mosaic, która potrafiła wyświetlać grafikę i ramki. Druga połowa lat 90. XX wieku, to bardzo dynamiczny rozwój Internetu i technologii z nim związanych, w tym także reklamy. Jedną z popularniejszych form jaką przyjmuje reklama internetowa są banery. Za reklamę można uznać również ogłoszenia internetowe lub aukcje internetowe.


Reklama firm w Internecie to jeden z najlepszych sposobów na wypromowanie swojej firmy. Bo internet jest najszybciej rozwijającym się medium a liczba Internautów stale rośnie. Skutkiem tego jest coraz większa skuteczność reklamy w Internecie. Reklama w bardzo znaczny sposób pozwala rozwinąć firmę. Są różne sposoby dotarcia do klienta: reklama w gazetach, telewizji, radiu - jednak najskuteczniejsza reklama w Internecie to pozycjonowanie oraz boksy reklamowe.


Spot (telewizja)
Spot (z ang. kropka) to krótki film reklamowy wyświetlany w przerwach pomiędzy właściwym programem. Spoty reklamowe trwają najczęściej 30 sekund. Emisja spotów reklamowych jest jednym z głównych źródeł utrzymania prywatnych stacji telewizyjnych oraz stanowią pokaźne źródło dochodów stacji publicznych.
Billboard (reklama)
Billboard - duża tablica reklamowa umieszczana na blokach lub na specjalnie przystosowanych do tego słupach. Służy do umieszczania reklam i najczęściej posiada oświetlenie.


Kampanie reklamowe zwiększą oglądalność, popularność adresów stron i tym samym ilość klientów. Reklama musi być zauważona, powinna być kierowana na określoną grupę odbiorców, zaciekawić, poruszyć ich, aż w końcu skłonić do skorzystania z naszych usług lub zakupu towarów w naszym sklepie. Reklama stron musi być skuteczna! Kampanie reklamowe wymagane są głównie wtedy, gdy rozpoczynamy działalność.


Kampania reklamowa to przecież zespół działań marketingowych, które odbywają się w mediach masowych i mają na celu osiągnięcie zakładanego celu marketingowego reklamodawcy. Działania te skierowane są do wybranej grupy celowej. Cele kampanii reklamowej mogą być określone różnie. Do głównych celów kampanii reklamowych zalicza się:
. wzrost sprzedaży
. wzrost świadomości danego produktu, usługi, marki, itp.
. wprowadzenie produktu na rynek (launch)
. ponowne wprowadzenie produktu na rynek w przypadku produktu o bardzo niskiej sprzedaży i/lub świadomości (relaunch)

Marketing to:
. świadomość, że klient i jego oczekiwania to najważniejszy element biznesu: jeśli nie ma klientów, przedsiębiorstwo traci rację bytu,
. proces zaspokajania potrzeb klienta - przy równoczesnym zapewnieniu zysku przedsiębiorstwa i ciągłości funkcjonowania,
Marketing to handel aktywny, wychodzący naprzeciw potrzeb klienta. Marketing próbuje odgadnąć skryte potrzeby klienta i zaspokajać je.
Działania marketingowe dzielone są na cztery podstawowe typy, tzw. marketing mix. Są to: cena, produkt, dystrybucja, promocja. Marketing mix czyli takie elementy (instrumenty) za pomocą których możemy oddziaływać na rynek.
. product (produkt)
Mówiąc o produkcie omawiamy m.in: asortyment, jakość, markę, opakowanie, usługi. Współcześnie mówiąc o cechach produktu koncentrujemy się na potrzebach docelowych klientów, jakie produkt ma zaspokajać.
. price (cena)
Cenę charakteryzuje się za pomocą: polityki cenowej, rabatów, warunków płatności
. place (strategia dystrybucji)
Omawia zarówno kanały dystrybucji jak rozwiązania logistyczne
. promotion (promocja, promotion mix)
o promocja osobista
o reklama
o promocja dodatkowa (inaczej: promocja uzupełniająca, promocja sprzedaży), zaliczamy tu także: merchandising
o public relations, zaliczamy do niego także: sponsoring

Według stratega marketingowego Jay''a Abrahama, wyróżnia się trzy sposoby zwiększania zyskowności firmy poprzez działania marketingowe:
. Pozyskać nowych klientów
. Sprawić, by klienci więcej kupowali
. Sprawić, by klienci częściej kupowali
Marketing mobilny -to rodzaj marketingu bezpośredniego, który wykorzystuje do komunikacji urządzenia przenośne posiadane przez odbiorców przekazu, głównie telefony komórkowe.
Istotą marketingu mobilnego jest precyzyjne dotarcie do odbiorcy. Marketing mobilny daje także możliwość stosunkowo łatwego, taniego i szybkiego tworzenia relacji z klientem
Podstawowymi narzędziami marketingu mobilnego są: wiadomość tekstowa np. SMS, i rozmowa z konsultantem z call center.
Marketing partyzancki -to forma marketingu zbliżona do marketingu wirusowego.Marketing partyzancki polega na promowaniu dóbr i usług za pomocą niekonwencjonalnych technik, w zależności od grupy docelowej, jak np. napisy sprayem na murach prezentujące daną markę.W tej technice stosuje się zarówno niekonwencjonalne, mające przykuć uwagę środki, jak również niekonwencjonalne treści, np. widok krwi, drastyczne sceny itp.
Marketing wirusowy (zw. reklamą wirusową) jest specyficznym rodzajem działań marketingowych. Polega na stworzeniu sytuacji, w której potencjalni klienci będą sami między sobą rozpowszechniać informacje dotyczące firmy, usług czy produktów. Nie zawsze musi to być konkretna informacja.
Przykładem marketingu wirusowego mogą być zabawne lub intrygujące filmiki lub zdjęcia reklamowe, które użytkownicy internetu rozsyłają między sobą.
Wykorzystywana jest także plotka.
Kolejny przykład to po prostu zachęcanie użytkowników do powiadomienia znajomych o danym produkcie, usłudze.( mogą to być odpowiednie skrypty w serwisie internetowym, konkursy "poleceniowe" lub uwarunkowane tym rabaty itp.)




 
kanawkin
 Wysłana - 15 grudzień 2006 17:37      [zgłoszenie naruszenia]

Tu jest 7789 znaków ze spacjami czyli ponad 4 strony. Kupa roboty. Wątpię czy ktoś to zrobi

Zmieniony przez - kanawkin w dniu 2006-12-15 17:39:45
_______________________________
 
IM

Ekspert -
 
MASA16
 Wysłana - 15 grudzień 2006 17:48      [zgłoszenie naruszenia]

Może jednak ktoś prztłumaczy tekst za drobną opłatą zależy mi



nikt niechce zarobić troche kasy ??

Zmieniony przez - MASA16 w dniu 2006-12-20 21:42:26

 
Massgain
 Wysłana - 21 grudzień 2006 11:35       [zgłoszenie naruszenia]

jesli bardzo Ci na tym zalezy to czekam na propozycje
cocooma malpa wp.pl
mam konto na allegro wiec problemu nie bedzie
_______________________________
 
>>>> we are members of mayday <<<<

[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]



 
Przegląd tygodnia

[ang] Tłumaczenie tekstu