FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 3462 razy ¬

ZAREJESTRUJ SIĘ I ZALOGUJ NA FORUM, TO NIC NIE KOSZTUJE!
PO ZALOGOWANIU BĘDZIESZ MÓGŁ ZOBACZYĆ WYPOWIEDZI SPECJALISTÓW I WYŁĄCZYĆ REKLAMY

ROZRYWKA | Języki Obce
[niem] przyjażń na całe życie 
Wyślij odpowiedź [powiadom znajomego]    
Autor "[niem] przyjażń na całe życie"   

Kinguuula
 Wysłana - 1 styczeń 2007 22:40        | zgłoś naruszenie regulaminu

Sprawdź ile procent masz tłuszczu

a wiec mam do npisania opowiadanko na jedna strone a5 o takim temacie"und das konnte Freundschaft fur das ganze Leben sein..."(to była przyjażń na całe zycie...)musze naisac dalsza cześć niestety sama tego nie zrobie .wiem czytałam regulamin i nawet probowałam poszukac korepetytora ale niestety na wszyscy sa juz zajeci :/ja jestem zielona z niemieckiego dlatego pilnie potrzebuje pomocy gdy to wpłynie bardzo na moja ocene koncowa bardzo prosze jesli kots bedzie miał chwilke wolnego czasu to bede ogromnie wdzieczna za pomoc pozdrawiam

"Trzeba ŻYĆ a nie tylko ISTNIEĆ"

adamski70
 Wysłana - 1 styczeń 2007 22:48      [zgłoszenie naruszenia]

rozumiem, że jesteś " zielona z niemieckiego ", ale po polsku chyba możesz ułożyć tekst, wtedy na pewno ktoś chętnie Ci go przetłumaczy...

Mowa jest srebrem, a milczenie jest owiec.

Znawca -

Kinguuula
 Wysłana - 2 styczeń 2007 15:17      [zgłoszenie naruszenia]

da sie zrobic

Kinguuula
 Wysłana - 2 styczeń 2007 15:44      [zgłoszenie naruszenia]