Zakładam ten temat , ponieważ chcę poznać Wasze opinie co do wyżej wymienionych zawodów. Jak u Was kształtują się zarobki w niedocenionej grupie średniego personelu medycznego w Polsce.
Jak wiadomo , jesteśmy daleko w tyle jeśli chodzi o zarobki średnie w EU.
Za przykład podam sam siebie ;
Jestem Technikiem Elektroradiologii z 6 letnim stażem zawodowym.
Pracuję Na etacie w szpitalu , z którego na rękę nam 1850 zł + 200-300 zł za dyżury nocne .
Oprócz tego działam na 2 zleceniach , gdzie wyrabiam około 100 godzin i dorabiam około 2000 tys.
Powiedzcie mi , wiem że niektórym jednostkom takie pieniądze wydają się nie osiągalne , ale czy człowiek wyspecjalizowany w ważnej dziedzinie , wykonujący setki różnorodnych badań dziennie pracujący po 12 h x 5 w tyg ma zarabiać w tym kraju 4k ? Przecież to jest totalnie chore .
Rząd postanowił wydłużyć nam czas pracy z 5 do 7;35 nie dodając ani złotówki - jednocześnie dając pielęgniarkom podwyżki .
To jest straszne by człowiek musiał pracować miesięcznie 220 h po to by żyć normalnie .
Jeśli są tu jacyś ratownicy /fizjoterapeuci / piguły / technicy -
To zapraszam do podzielenia się swoimi Opiniami.
Proszę także lekarzy o dodanie swoich 3 groszy,
Pozdrawiam
20.000zł/h fuchy i jeszcze mu mało. Porabalo w tej medycynie.
20 tysi/h spania na dyrzuże to mam JA - oni mają tylko ból dupy, że IQ nie wystarczyło i teraz trzeba zapjerdalać jak mróweczki za grosze, bo 99% kasy z kontraktu idzie na pensje dla Panów Doktorów
Twoim obowiązkiem jako lekarza jest służenie społeczeństwu, a nie spanie, więc kasę dostajesz nie za spanie, tylko za służenie :)
Ponadto "wcale nie trzeba być takim inteligentnym aby skończyć medycynę" - słowa mojej koleżanki nefrolog.
Na pewno nie można być ostatnim głąbem i trzeba poświęcić dużo czasu, ale niejeden fizjoterapeuta, gdyby miał takie chęci, poparte jakąś tam obowiazkowością lub wsparciem od rodziców, zostałby lekarzem.