FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 2979 razy ¬


ZAREJESTRUJ SIĘ I ZALOGUJ NA FORUM, TO NIC NIE KOSZTUJE!
PO ZALOGOWANIU BĘDZIESZ MÓGŁ ZOBACZYĆ WYPOWIEDZI SPECJALISTÓW I WYŁĄCZYĆ REKLAMY

 
ROZRYWKA | Seks
......NIMFOMANKA........ 
[powiadom znajomego]    
Autor "......NIMFOMANKA........"   
 
karolinkaB
 Wysłana - 2 wrzesień 2005 17:39        | zgłoś naruszenie regulaminu

Sprawdź swoje BMI

pytanie do Panow
czy chcielibyscie byc z kobieta-nimfomanka, ktora chcialaby sie z wami kochac 5 razy dziennie?
everyday...

 
vox
 Wysłana - 2 wrzesień 2005 17:43      [zgłoszenie naruszenia]

Dobre pytanie. Nie wiem jak na dłuższą metę czy to byłoby takie fajne. Moja kobieta ma takie dni. Jak dla mnie spoko

Znawca -
 
Altek
 Wysłana - 2 wrzesień 2005 17:44      [zgłoszenie naruszenia]

Znam jedna prawdziwa nimfomanke:P Dziewczyna jest uzalezniona od seksu a zeby bylo lepiej to jest tez cpunka, bierze koks zeby wrazenia byly lepsze:P
Ale jesli to by polegalo na tym ze moja dziewczyna az tak na mnie leci ze chce sie ze mna z 3 razy dziennie, byla by wierna i mnie kochala to nie mam nic przeciwko :P

 
karolinkaB
 Wysłana - 2 wrzesień 2005 17:46      [zgłoszenie naruszenia]

i nie denerwuje cie to..czasami...?
nie masz dosc?

 
Klejcun
Win Dizel
 Wysłana - 2 wrzesień 2005 17:46      [zgłoszenie naruszenia]

Na jedna noc o czywiscie, ale byc z taka ? nimfomanka to szerokie pojecie, oznacza nie tylko taka co lubi duzo seksu, ale tez taka co lubi duzo... penisow w ciagu tygodnia
_______________________________
 
Nie piszczie do mnie nic na PW bo nie sprawdzam tego maila.

Ekspert -
 
Altek
 Wysłana - 2 wrzesień 2005 17:50      [zgłoszenie naruszenia]

To ja znam taka co lubi duzo penisow w ciagu tygodnia:P Oczywiscie ja sie do niej nie dotykalem :P No i nie jest to moja dziewczyna tak dla wiadomosci :P

 
matyldaprj
 Wysłana - 2 wrzesień 2005 18:28      [zgłoszenie naruszenia]

A czy nimfomanka to nie jest kobieta,która lubi zmieniać często partnerów seksualnych?Taka,co jej się wiecznie chce to erotomanka i taką pewnie faceci by nie pogardzili.Za to nimfomanka to chyba niezbyt dobry przykład kobiety do stałego związku,nie wiem czy jakiś facet by to wytrzymał.
_______________________________
 
hic et nunc
semper et ubique

Specjalista -
 
karolinkaB
 Wysłana - 2 wrzesień 2005 18:45      [zgłoszenie naruszenia]

a czy erotomanka tez by sie im szybko nie znudzila?

 
Pure_MDMA
 Wysłana - 2 wrzesień 2005 18:48      [zgłoszenie naruszenia]

byc nie ale znac jak najbardziej w ostatnia sobote poznalem jedna laska ktora sama przyznaje sie do bycia nimfomanka

Znawca -
 
Altek
 Wysłana - 2 wrzesień 2005 18:48      [zgłoszenie naruszenia]

Nie

 
Klejcun
Win Dizel
 Wysłana - 2 wrzesień 2005 18:59      [zgłoszenie naruszenia]

po prostu chodzi ci o kobiete z duzym temperamentem, ja wole kobiete ktora ma podobny temperament do mnie czyli erotomanke (wierna nimfomanke)
_______________________________
 
Nie piszczie do mnie nic na PW bo nie sprawdzam tego maila.

Ekspert -
[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]

Odpowiedzi jest na 3 strony.   | następną
 
Wybierz stronę:  
Przegląd tygodnia

......NIMFOMANKA........

Strony: 1 2 3
 
Warto przeczytać: TOP GIRL | PROsze` | Też u Was tak jest? | A Ty zdobywaj mnie wciąż, podstępnie jak wąż... | Co mam robić?? zostawić ją czy dalej to ciągnąc?? | dziwna sytuacja | >> Fotki Nagich Pań << | Zaczerwienie, otarcie, krostki na członku po stosunku?! | nie zostalem zdradzony ani zraniony oby tak dalej ;) | Ile spotkać w tygodniu? | Powrót romantyków???? | skierowany w bok | Tępaki, gamonie, pustaki....i "ich" kobiety :-) | viagra | Dlaczego Striptiz jest droższy od seXu ? | okres co 3 miesiace?? | 48227225574 | chcieć to móc | koralina | pasztetowa | agnieszka wlodarczyk | arachno | pigment | pigment90 | 2kc | tesla | lucifer_sm | stonee | wycieki | Danuta Jadwiga | renata | kickers | kolorado | brańsk | Biznes

 
Polecamy: KSW | Motywatory | Spalacz tluszczu

wersja lo-fi


Copyright 2000 - 2019 SFD S.A.
 
Powered by Pazdan ForKat 4.0