masz forum tematyczne motoryzacyjne, audi, a nawet audi A6 ! , a ty pytasz o opinie na forum insomnia, gdzie aktywnych jest ~~40 użytkowników.
Biorąc pod uwagę szeroki wachlarz aut jeżdżących po drogach raczej małe prawdopodobieństwo, że akurat spośród tych 40 userów, aż tylu jeździ dokładnie tym modelem audi, który podałeś, żebyś mógł sobie wyrobić jakąkolwiek opinie.
Żeby można było ogarnąć jakiekolwiek wnioski, trzeba by grupy chociaż z 50 użytkowników tego auta.
Co ci da, że jeden ci napisze, że przejeździł 100tys km i wymienił tylko klocki, a drugi przejechał 20 tys i jest już po wymianie turbiny, rozrządu i pompy paliwa ?
Nic. niestety, używane auto to jest kompletna loteria. Szczególnie takie popularne pozajeżdżane przez januszy modele jak audi a6c6 właśnie, jakieś bmw e60, e90 itd
też to auto dla siebie rozważałem, ale jak patrze, że jak już sebixy w dresach adidasa takimi jeżdżą, to jakoś mi się odechciewa, szykuje się tendencja wieśniaczenia fajnego auta jak w przypadku bmw e90.
Zmieniony przez - NaFulu w dniu 2015-12-28 10:32:02
_______________________________
pizza, plaża i sterydy
jak kombi z poczatku produkcji mozna za 25k kupic to co sie dziwic
chcesz miec auto ktorych jezdzi malo, to szykujesz min. 2x tyle kapusty i masz spokoj, przynajmniej u mnie w miescie gdzie bida z nędzo
po lifcie silnik juz jest ten co w a5, 240KM, psuje sie to co w kazdym dieslu, bez jakichs tam konkretnych wad akurat tego modelu silnika, jak byly np. napinacze lancucha w poprzednim 225KM
_______________________________
these niggas broke, these niggas lazy
masz forum tematyczne motoryzacyjne, audi, a nawet audi A6 ! , a ty pytasz o opinie na forum insomnia, gdzie aktywnych jest ~~40 użytkowników.
No pewnie że tak, czytam na bieżąco tematy na forum klubu A6, ale co mi szkodzi zapytać i tu w końcu po to jest ten dział
ale jak patrze, że jak już sebixy w dresach adidasa takimi jeżdżą, to jakoś mi się odechciewa
Hm, myślałem że wolą E60
Trochę stopują mnie koszta utrzymania, wymiana rozrządu z częściami za ~5 tys. ale to samochód za ponad 200 tys to co się dziwić ....
_______________________________
"Niewiarygodnie szybki smok w świecie swych wartości...
powstałem z nicości obrałem drogę ku wolności..."
Trochę stopują mnie koszta utrzymania, wymiana rozrządu z częściami za ~5 tys. ale to samochód za ponad 200 tys to co się dziwić ....
To jest auto klasy premium więc myślałeś że koszt utrzymania będzie taki jak cinquecento na gaz? wiadomo komfort i prestiż kosztuje.
_______________________________
Auto z silnikiem diesla a kierowca pizda
Myślałem, że koszta będą takie jak astra na gaz
_______________________________
"Niewiarygodnie szybki smok w świecie swych wartości...
powstałem z nicości obrałem drogę ku wolności..."
Trochę stopują mnie koszta utrzymania, wymiana rozrządu z częściami za ~5 tys. ale to samochód za ponad 200 tys to co się dziwić ....
Przecież tam jest rozrząd na łańcuchu, poniżej 400 kkm raczej się tego nie rusza (piszę z doświadczenia z innymi niemieckimi dieslami na łańcuchu, gdzie naruchane było prawie pół bańki a rozrząd dalej kręcił się fabryczny).
Druga rzecz - koszty podawane na forum audi itd. są wyssane z dvpy. Przeciętny mechanik wymieni Ci to pewnie za 2k pln z gratami, przecież opuszczenie silnika na sankach w dół to żadna wielka filozofia
Ogólnie graty nie są jakieś specjalnie drogie, robociznę też ogarnie w sumie każdy kto ma trochę pojęcia i komputer
W wersji 3.0 TDI najwięcej problemów nastręcza łańcuch rozrządu, który został umieszczony z tyłu silnika (po stronie skrzyni biegów). Jego wymiana wymaga wyjęcia całej jednostki napędowej co winduje koszt wymiany napędu rozrządu do sporej kwoty sięgającej nawet 6000 zł. Pierwsze oznaki problemów z rozrządem zauważalne są już nawet po przebiegu 150 000 km i objawiają się jego głośną pracą. Jeśli łańcuch nie zostanie wymieniony w porę czeka nas remont silnika, który może pochłonąć kwotę przekraczającą 10 tysięcy złotych.
Masz porównanie do paska B7 czy Volvo s80 ?
Za ten 2008r. S-line 3.0 TDi zapłaciłeś ~45 k ? Dobrze zgaduje ?
Kupowałeś w Polsce czy znalazłeś na mobile, autoscout ?
_______________________________
"Niewiarygodnie szybki smok w świecie swych wartości...
powstałem z nicości obrałem drogę ku wolności..."
Cały czas o tym piszę że auto klasy premium będzie drogie w eksploatacji macie przykład głupia wymiana rozrządu za 6 tys.zł
_______________________________
Auto z silnikiem diesla a kierowca pizda
Kupiłem od znajomego, cena mocno promocyjna, tylko dlatego w sumie wziąłem.
Wcześniej jeździłem paskiem b6, z b7 ani s80 porównania nie mam.
macie przykład głupia wymiana rozrządu za 6 tys.zł
Tego się nie wymienia w ramach eksploatacji, bardziej jest to awaria. Jak zsumujesz wszystkie wymiany rozrządu w Astrze od nowości, to pewnie wyjdzie podobna kwota