6 tys. tyle kosztuje wymiana w silniku 3.0 TDi ze względu na umiejscowienie "bezobsługowego" łańcucha i stopień skomplikowania - normalnie ten rozrząd powinien i 500 tys przejechać bez wymiany (jak w innych samochodach z łańcuchem) ale ma wadliwy napinacz łańcucha... tu lektura:
W wersji 2.0 TDi koszta są "normalne" 1000-1200 zł części z wymianą...
_______________________________
"Niewiarygodnie szybki smok w świecie swych wartości...
powstałem z nicości obrałem drogę ku wolności..."
400 kkm - później zalecana jest kontrola i ewentualna wymiana
Tak czy siak wiesz jak jest - jednemu się trafi sztuka z wadą i będzie płakał i pisał w internecie, że 3,0 tdi to hój i ile hajsu wydał na ogarnięcie go, a kolejnych dziewięciu prześmiga po 200-300 kkm i nic ich złego nie spotka Jak się nie ma szczęścia w życiu to i 2,0 tdi głowica pęknie
Rozrząd to nie wszystko w autach klasy premium są inne części eksploatacyjne 3 x droższe niż w normalnym aucie.
_______________________________
Auto z silnikiem diesla a kierowca pizda
Jak zwykle poproszę przykłady: co konkretnie jest 3x droższe w A6C6 niż w "normalnym" aucie. Tylko porównuj do np. kompaktów z tej samej epoki, czyli okolice 2008 roku, a nie starożytnych konstrukcji typu Twoja Astra.
Nie chodzi o to żeby banować kogoś kto ma inne zdanie ale po to jest forum żeby wymieniać poglądy i doświadczenia. Nie podam przykładu bo nie jeżdżę drogim autem ale zastanówcie się auto które kosztuje 200tys.zł jako nowe części nie mogą kosztować tyle co do tico.
_______________________________
Auto z silnikiem diesla a kierowca pizda
Nikt nigdy nie napisał że części do nowych aut kosztują tyle ile do tico, to ty sam sobie dopisujesz jakieś głupoty i potem powtarzasz w każdym temacie. I po co piszesz że części są 3x droższe jak nie znasz cen.
akurat w przypadku audi dostęp do części jest dobry, auta są popularne więc zamienników pełno, nie brakuje też ogarniających temat mechaników, więc bez sensu snuć teorie jakie to wszystko drogie w takim samochodzie