FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 960 razy ¬


ZAREJESTRUJ SIĘ I ZALOGUJ NA FORUM, TO NIC NIE KOSZTUJE!
PO ZALOGOWANIU BĘDZIESZ MÓGŁ ZOBACZYĆ WYPOWIEDZI SPECJALISTÓW I WYŁĄCZYĆ REKLAMY

 
ROZRYWKA | Prawo i Ekonomia
Allegro, kupujacy kombinuje 
[powiadom znajomego]    
Autor "Allegro, kupujacy kombinuje"   
 
aksjo222
 Wysłana - 20 maj 2010 22:40        | zgłoś naruszenie regulaminu

Sprawdź ile procent masz tłuszczu

Siema, czytalem kilka tematow dot allegro, miedzy innymi ten o drukarce ale nie dalo mi to w sumie jasnej odpowiedzi. Sprzedalem na Allegro jakies 2 tygodnie temu telefon. Napisalem w opisie aukcji o wszystkich wadach itp itd. Gosc go kupil i spoko. Napisal mi maila, ze w telefonie jest wada, ktorej nie opisalem na aukcji (co jest klamstwem, bo opisalem wszystkie wady, jesli bylaby ta to rowniez bym napisal). No i tu zaczyna sie jego cwaniakowanie :). Pisze mi, ze naprawi telefon i moze zadac zwrotu kosztow naprawy ode mnie . Ja mu na to, ze najwyzej to moze odeslac telefon to mu zwroce kase. A on, ze pierw kasa, potem telefon . Oczywiscie nie dam sie tak zrobic w bambuko. Jestem osoba prywatna, zadnej firmy nie mam. Sprzedalem telefon z wadami opisanymi na licytacji, o tych ktore on wymysla nie ma w ogole mowy, sam sobie ubzdural zeby wyciagnac kase. Moge go olac cieplym moczem? .

Aha, cala akcja ciagnie sie juz jakies 10 dni.

Zmieniony przez - aksjo222 w dniu 2010-05-20 22:41:21

 
minner
SZPIEG
 Wysłana - 20 maj 2010 23:22      [zgłoszenie naruszenia]

Napisz mu że najpierw niech odeśle Ci telefon (z kulturą) a Ty wtedy odeślesz mu pieniądze.

Jak zacznie Cie straszyć policją, to mu grzecznie odpisz , że całą korespondencję mailową z nim masz wydrukowaną i chętnie pokażesz na policji jako dowód na próbę wyłudzenia

Dziękuję i dobranoc
_______________________________
 
"Only the deads will see the end of war"
MODERATOR MILITARIÓW od 2007 :-)
INSOMNIA 2013

Specjalista -
 
ATJ
 Wysłana - 20 maj 2010 23:30      [zgłoszenie naruszenia]

Po co kombinujesz? Jako osoba prywatna nie musisz przyjmować zwrotu, o ile towar nie różni się od tego co opisałeś w aukcji. Słowem "po odejściu od kasy reklamacji nie uwzględnia się"

 
aksjo222
 Wysłana - 21 maj 2010 00:02      [zgłoszenie naruszenia]

E tam kombinuje, niech typ zwroci jak mu nie pasuje nawet pomimo tego ze mnie wkurvia nieziemsko. Zaplaci chociaz za te przesylki to sie wkurvi dzieki za porady. Na allegro napisali, ze jesli nie wysle pierwszy to mzoe sobie pierdziec do konca swiata.

 
Konio
 Wysłana - 21 maj 2010 19:34      [zgłoszenie naruszenia]

Juz zapewne byla sytuacja, w ktorej to Ty miales jego kase, a on nie mial jeszcze telefonu (bo pewnie placil przelewem) i go nie oszukales. Nie ma wiec powodu zeby Ci nie mogl zaufac i dla ktorego mialbys sprawdzac czy on Cie nie oszuka w odwrotnej sytuacji.

 
cebulak
 Wysłana - 21 maj 2010 23:03      [zgłoszenie naruszenia]

dokladnie j.w/
olej typa
_______________________________
 
GOŁA BABA [+18] -> [http://www.youtube.com/watch?v=iwGFalTRHDA]

 
skowyrny
BARTCZAK
 Wysłana - 21 maj 2010 23:58      [zgłoszenie naruszenia]

Olej. A jeśli już chcesz bardzo pozwolić mu na zwrot, to niech wyśle do Ciebie telefon za pobraniem ceny telefonu (koszty wysyłki pokrywa on), z opcją sprawdzenia zawartości paczki przy odbiorze co by Ci kartofli nie przysłał.
_______________________________
 
"kvrwa odszedles i zwierzu odżyl taki ejst fakt wiec wypyerdalaj elo" - Koko

Znawca -
 
N_A_S88x
 Wysłana - 22 maj 2010 00:42       [zgłoszenie naruszenia]

olej dziada to jakiś prymityw co się nie doczytał do końca wiedział ze telefon nie był w 100% sprawny i to wystarczy
_______________________________
 
N_A_S88x - Nagły Atak Spawacza 88 - liczba/rok x-tajemniczość

[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]



 
Przegląd tygodnia

Allegro, kupujacy kombinuje

Warto przeczytać: Wybory 2005 | Kwota wolna od podatku | jazda bez prawka po spozyciu... :-( | Nieoficjalne wyniki wyborów | chce nie zaplacic mandatow%-) help | Przelicznik euro | Serwis sms | gdzie sklasyfikować odżywki? | Afery III RP | canal+ | Dlaczego podatek liniowy jest OK a ULGI nie | Komisija wyborcza/prokurator ??? | zmiana sędziego | Jak obliczyc wzrost gospodaczy ? | pomysl na biznes | Kazimierz Marcinkiewicz | mariannap1101 | kuj pom | legia cudzoziemska | nip slip | małgorzata socha nago | małgorzata socha | socha | 21 utracie | ile lod w | wardęga | ziperon | repartycyjny | tamara fotki | cain demon | Krew Honor | Krew_Honor | suzuki gs550l | omamy2 | Biznes

 
Polecamy: KSW | Motywatory | Spalacz tluszczu

wersja lo-fi


Copyright 2000 - 2020 SFD S.A.
 
Powered by Pazdan ForKat 4.0