FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 2017 razy ¬

ZAREJESTRUJ SIĘ I ZALOGUJ NA FORUM, TO NIC NIE KOSZTUJE!
PO ZALOGOWANIU BĘDZIESZ MÓGŁ ZOBACZYĆ WYPOWIEDZI SPECJALISTÓW I WYŁĄCZYĆ REKLAMY

ROZRYWKA | Prawo i Ekonomia
Allegro... 
[powiadom znajomego]    
Autor "Allegro..."   

loker100
 Wysłana - 3 wrzesień 2005 20:37        | zgłoś naruszenie regulaminu

Sprawdź swoje BMI

Witam,
mój problem polega na tym, że w zły sposób zakończyłem aukcje, zamiast z wycofaniem ofert, zrobiłem to bez wycofania ofert, a przedmiot aukcji, został sprzedany - na części gdyż miał wade - dlatego aukcje wycofałem.
Napisalem maila z przeprosinami do kupujacego, ten odparł że chce 400 zł na konto, albo zrobi sprawe w sądzie, kupi na innej aukcji licytując w nieskończoność i zażąda w sądzie zwrotu różnicy.
Co zrobić w takiej sytuacji ?
Dodam że nie mam majątku na siebie, jestem uczniem, oczywiscie pełnoletnim.
Z góry dziękuje za każdą pomoc.
Pozdrawiam

"Idź swoją drogą, nie daj satysfakcji wrogom"

LUTER
 Wysłana - 3 wrzesień 2005 23:30      [zgłoszenie naruszenia]

podaj nr aukcji

LUTER

Marianoita
 Wysłana - 5 wrzesień 2005 15:33      [zgłoszenie naruszenia]

Mysle ze koles chce cie nastraszyc i nie bardzo rozumiem tą czesc z inna aukcją i oddawaniem jakiejs róznicy. Bo nie wiem jaki związek z twoją aukcją ma aukcja kogos innego. Na twoim miejscu olał bym sprawe koles wystawi ci pewnie tylko negatywa i na tym sie skonczy.

loker100
 Wysłana - 5 wrzesień 2005 16:28      [zgłoszenie naruszenia]

Koleś to nowy użytkownik na allegro, ma 1 komentarz. Jednak ma matke adwokata, i może mi z nudów namieszać. Dzwoniłem do niego, i nie jest skłonny podarować tego. W dodatku ma sam kase (to jest pewne), a jeszcze chce od kogoś wysępić...

Skjoeld H.
 Wysłana - 5 wrzesień 2005 22:12      [zgłoszenie naruszenia]

Co do tej części z inną aukcją i oddawaniem jakiejś różnicy, to faktycznie jest taki jeden przepis w KC, który może mieć tutaj zastosowanie :