FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 9720 razy ¬


ZAREJESTRUJ SIĘ I ZALOGUJ NA FORUM, TO NIC NIE KOSZTUJE!
PO ZALOGOWANIU BĘDZIESZ MÓGŁ ZOBACZYĆ WYPOWIEDZI SPECJALISTÓW I WYŁĄCZYĆ REKLAMY

 
ROZRYWKA | Motoryzacja
Almera N16, spadek mocy, biały dym, problemy z odpaleniem 
[powiadom znajomego]    
Autor "Almera N16, spadek mocy, biały dym, problemy z odpaleniem"   
 
almeran16
 Wysłana - 7 wrzesień 2010 20:14        | zgłoś naruszenie regulaminu

Sprawdź ile procent masz tłuszczu

Witam serdecznie. Od 1,5 miesiąca jestem właścicielem Nissana Almery N16 2.2 Di 2000 rok 110 KM. Na początku wszystko funkcjonowało bardzo dobrze prócz błędu przepływomierza. Od jakiś dwóch tygodni zaczęły się problemy. Almera zaczęła mieć problemy z odpalaniem po nocy bądź po długim postoju przeważnie przy niskiej temperaturze. Kręciłem kluczykiem około 10 sekund i dopiero wtedy z wielkim trudem odpalała ale za pierwszym razem. W zasadzie za każdym razem gdy pojawiały się problemy z odpalaniem z rury ulatniał się biały dym. W ostatnich dniach intensywność białego dymu zwiększyła się do tego stopnia, że przy odpalaniu potrafił zadymić całe osiedle. Z początku podejrzewałem świece albo pompę. Mechanik wykluczył oba podejrzenia. Wykręcił wtryskiwacze, które zawiozłem do sprawdzenia, okazało się, że trzy z czterech nadają się do złomu. Z racji tego, że takie wtryskiwacze są aktualnie w Polsce niedostępne, można je ściągnąć jedynie z Niemiec, kupiłem więc używki, które po sprawdzeniu okazały się być w stanie nadającym się do zamontowania. Wcześniej mechanik podejrzewał, że zapowietrzył się układ paliwowy tak więc kupiłem zbrojony przewód paliwowy oraz zaworek zwrotny. Po montażu zarówno przewodu, zaworka jak i wtryskiwaczy okazało się że problem nie zniknął. Mało tego odczuwam ogromny spadek mocy, wciąż mam niewymieniony przepływomierz ale zawsze w momencie gdy go zdejmowałem auto uzyskiwało dużą większą moc w stosunku do założonego wadliwego przepływomierza. Tym razem niestety po zdjęciu przepływki nie zauważyłem żadnej różnicy. Gdzieś na forum wyczytałem ze zdrowe auto na 3 biegu od prędkości 60 km/h powinno iść do 100 km/h w przeciągu około 6 sekund. Moja próba pokazała wynik ponad 13 sekund... . Jestem na 100% pewny, że wcześniej po zdjęciu przepływomierza szedł zdecydowanie szybciej. Mechanik również wykluczył zasyfienie filtru powietrza oraz filtru paliwa. Sugerowałem mu również pękniecie uszczelki pod głowicą ale mówił, że nie zauważył wycieku płynu chłodniczego. Dodam, że nie mam zielonego pojęcia na temat mechaniki także proszę o nie krytykowanie mnie jeżeli napisałem jakąś głupotę. Mechanik podejrzewa jeszcze problem z ustawieniem zapłonu ale ostrzegł mnie, że to wiąże się z dużymi kosztami więc wolałbym spróbować jeszcze sprawdzić coś innego. Proszę o pomoc, sugestie i rady. Pozdrawiam.

 
xxx320
BUKA
 Wysłana - 7 wrzesień 2010 21:05      [zgłoszenie naruszenia]

coś się popsuło
_______________________________
 
Ojajebie!

Taki problem to NOŁPROBLEM!

Specjalista -
 
INS4N3
 Wysłana - 7 wrzesień 2010 21:18      [zgłoszenie naruszenia]

buka

masz tam turbine? jak tak to moze byc problem z moca

a siwy dym to tez moze byc turbina, albo intercooler wytyrany i leje sie olej, albo wtryskiwacze, ale skoro mowisz ze wymienione to nie wiem
_______________________________
 
wystrzegaj sie nienawiści - źle wpływa na myślenie

 
Robot-Man
 Wysłana - 7 wrzesień 2010 21:55      [zgłoszenie naruszenia]

streszczenie:
koledze kopci auto i jest słabe i jest tanim draniem bo nie stać go na naprawę

_______________________________
 
woroczu, wybieram cie!

 
m-angelo
 Wysłana - 7 wrzesień 2010 22:28      [zgłoszenie naruszenia]

Siwy czy biały dym ?
Biały - sprawdź czy nie ubywa Ci płynu chłodniczego ze zbiorniczka wyrównawczego (zaznacz sobie nawet ołówkiem poziom tego płynu).
Siwo-niebieski - uszczelniacze zaworów, pierścienie tłoków, turbo? Pali olej.

Nie wiem jakie objawy problemów z pompą, poczytaj na necie.

Dobry mechanik i niech szuka przyczyny.

 
Mercedrech
 Wysłana - 7 wrzesień 2010 22:46      [zgłoszenie naruszenia]

Jak jest strzelona uszczelka pod głowicą to niekoniecznie musi być wyciek zewnętrzny może też wyciekać do środka z stąd ten biały dym. Zajrzyj do korka wlewu oleju silnikowego czy ma pod spodem biały nalot- oznaka mieszania się płynu z olejem ( uszkodzona uszczelka głowicy)

 
kajaktokos
 Wysłana - 8 wrzesień 2010 00:05      [zgłoszenie naruszenia]

na dzień dobry to zmień mechanika bo jak gośc nie wie to znaczy że się nie zna- tyle ode mnie bo z doswiadczenia wiem że jest naprawdę dużo "fachowców" w naszym kochanym kraju
_______________________________
 
lelekumkum

 
damyrade11
 Wysłana - 8 wrzesień 2010 01:04      [zgłoszenie naruszenia]

jezdze taka sama almere od 3 lat , i NIC sie z nia nie dzieje .

Chociaz moze ostatnio moze troche na mocy stracila , ale ze ja niedlugo gonie wiec malo mnie to obchodzi .
_______________________________
 
PRAWNIK < ADMISTRZ
HÓJ W DVPE TYM BOHATEROM
CHARAKTERNYM JAK CVELA DVPA POD CELĄ

 
almeran16
 Wysłana - 8 wrzesień 2010 12:14      [zgłoszenie naruszenia]

Zapomniałem dodać, że samochodem strasznie szarpie zaraz po odpaleniu po długim postoju(szarpie na 2 i 3 biegu, trwa to parę minut). Natomiast gdy silnik się rozgrzeje, odpala bez żadnego problemu na tak zwany dotyk(przynajmniej odpalał przed oddaniem do mechanika). Spadek mocy po wymianie wtryskiwaczy oraz przewodu jest dramatyczny(nie upieram się, że spadek mocy to skutek tej wymiany, być może pojawił się jako zupełnie nie związany z nią nowy problem). Naniosłem ołówkiem kreskę przy zbiorniku płynu chłodniczego, niedługo zobaczę jak to wygląda, gdy przejadę nim parę km. Mam pytanie. Czy źle ustawiony zapłon może powodować wszystkie trzy problemy (biały dym, spadek mocy, kłopoty z odpalaniem). Dodam, że nie odpala mi już za pierwszym razem po długich mękach lecz za drugim-trzecim, dźwięk przy odpalaniu również jest już inny (powiedzmy że bardziej niepokojący).Podejrzewam również awarie turbiny,czy ktoś może wie jakie są objawy jej padania/padnięcia? Przy sprawdzaniu stanu oleju nie zauważyłem koloru kawy z mlekiem ani śladów wody.Pozdrawiam i proszę o wyrozumiałość, jeżeli to co piszę jest co najmniej niezrozumiałe lub nielogiczne.

 
Neo3
 Wysłana - 8 wrzesień 2010 13:39      [zgłoszenie naruszenia]

Czy źle ustawiony zapłon może powodować wszystkie trzy problemy (biały dym, spadek mocy, kłopoty z odpalaniem).
jesli mialbys benzyne to na pewno

po wymianie wtryskiwaczy porponowal bym ustawic jeszcze pompe.

generalnie to widze ze twoje auto jest w opłakanym stanie...

_______________________________
 
MotorSport Technology.

Specjalista -
 
gastxxx
ole !
 Wysłana - 8 wrzesień 2010 14:08      [zgłoszenie naruszenia]

jak jest biały dym to znaczy ze tłoki wybrały nowego papieża

Zmieniony przez - gastxxx w dniu 2010-09-08 14:08:56
_______________________________
 
"No i chuj, ważne że poruchał he he kurwa razdwatrzy"

[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]


Odpowiedzi jest na 3 strony.   | następną
 
Wybierz stronę:  
Przegląd tygodnia

Almera N16, spadek mocy, biały dym, problemy z odpaleniem

Strony: 1 2 3
 
Warto przeczytać: jak zmierzyć rozmiar... | Diesel do 15 tys | BMW 730 D E38 opinie | Zakup - co najpierw | Renault Clio 2.0 172 KM | Zarysowanie na parkingu | 1.9 Tdi czy 2.0, 2.5 D ? | mazda 323f płyn chłodniczy | PUNTO II HALOGENY | 2.0 Tdi vw | Pomocy... Zderzenie z sarną. | Latający samochód - technologia na potrzeby wojska, później cywilna? | Golf II 1.3 88r. Problem z Gaźnikiem | Francuskie strony | Passat b3 1.6td | Samochód do 10tys maaax | Cisza wyborcza | informatyzacja księgowości | fiat punto | opowiadanie erotyczne mama i synem | nazwa firm | gruby irek | czy solarium się opłaca | ruchanko | ostry seks | seks publicznie | dj kris tracklist | laptop poleasingowy | stacja robocza | seks w miejscach | seks auto | skrócenie kadencji | Czarny penis | sex zamosc | Biznes

 
Polecamy: KSW | Motywatory | Spalacz tluszczu

wersja lo-fi


Copyright 2000 - 2020 SFD S.A.
 
Powered by Pazdan ForKat 4.0