FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 1216 razy ¬

ZAREJESTRUJ SIĘ I ZALOGUJ NA FORUM, TO NIC NIE KOSZTUJE!
PO ZALOGOWANIU BĘDZIESZ MÓGŁ ZOBACZYĆ WYPOWIEDZI SPECJALISTÓW I WYŁĄCZYĆ REKLAMY

ROZRYWKA | Filozofia, Psychologia, Religie
Ambicje, nerwy, porażka - problemy z radzeniem sobie 
[powiadom znajomego]    
Autor "Ambicje, nerwy, porażka - problemy z radzeniem sobie"   

luka4
 Wysłana - 22 wrzesień 2009 16:27        | zgłoś naruszenie regulaminu

Sprawdź swoje BMI

Nie wiem czy piszę to w dobrym temacie, ale muszę _gdzieś_, _coś_ napisać.

Jestem studentem, obecnie powinienem być już na 4-tym roku. Studiuję przedmiot ścisły - nie jestem geniuszem, ale mam też swoje tematy, w których się bardzo dobrze odnajduję i nie mam z nimi problemów. Ba, nawet niejednokrotnie uczę, albo robię prace za innych. Zdarzył się jednak przedmiot, który mi w ogóle nie wchodzi do głowy - co więcej nie jest on związany z tematyką moich studiów! A mam go aż 3 semestry, pierwszy udało mi się zaliczyć. Niestety na wrzesień mi poleciało zaliczenie z drugiego semestru - byłem pośród prawie setki studentów, którym nie udało się go zaliczyć, a wszystkich nas było ok 120. Widać więc prawie od razu, że do prostych to zaliczenie nie należało. Ale spoko, myślę sobie, jest nas dużo, idiotą nie jestem, na pewno uda się zdać. Zaczęliśmy się spotykać i uczyć z kolegami jakieś 5, 6 dni temu. Można nam zarzucić opieszałość, ale uwierzcie mi, że po tych kilku dniach czułem się z tego dobrze. Zadania mi wychodziły, znałem sposoby rozwiązywania, budowania macierzy, uproszczeń, etc. Ogólnie wszystko to, co powinno wystarczyć do spokojnego zaliczenia na ocenę nawet wyższą niż 3.0.