FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 2165 razy ¬


ZAREJESTRUJ SIĘ I ZALOGUJ NA FORUM, TO NIC NIE KOSZTUJE!
PO ZALOGOWANIU BĘDZIESZ MÓGŁ ZOBACZYĆ WYPOWIEDZI SPECJALISTÓW I WYŁĄCZYĆ REKLAMY

 
ROZRYWKA | Miłość
Ankieta dla kobiet. Filmik - czy to jest zdrada? 
[powiadom znajomego]    
Opcja Wyniki Głosuj
zdradzil 
nie zdradzil 
wyniki ankiety dostępne po głosowaniu
wyniki ankiety dostępne po głosowaniu
Autor "Ankieta dla kobiet. Filmik - czy to jest zdrada?"   
 
Diya
Zbyt Zajebisty
 Wysłana - 13 listopad 2010 21:40    | zgłoś naruszenie regulaminu

Sprawdź swoje BMI

[vod.onet.pl/usta-usta,usta-usta,2998,2,7003,odcinek.html]

21:37. Akcja jak Agnieszka pocalowala Piotrka. Przyjmijmy ze Piotrek ma zone w domu. Czy zdradzil?

Temat jak najbardziej na powaznie.
______________________________
 
[zalukaj.tv/polecony,2698050/] <- KLIK

Znawca -
 
palmel
 Wysłana - 13 listopad 2010 21:46      [zgłoszenie naruszenia]

nudzi ci się ?

Specjalista -
 
lonerpl
 Wysłana - 13 listopad 2010 21:49      [zgłoszenie naruszenia]

przestań to oglądać bo Ci ryje beret
_______________________________
 
[http://www.e-przyslowia.pl] polecam!!

Znawca -
 
Diya
Zbyt Zajebisty
 Wysłana - 13 listopad 2010 21:49      [zgłoszenie naruszenia]

Ej potrzebne mi to jest, wiec jak masz spamowac to wyjdz.
_______________________________
 
[zalukaj.tv/polecony,2698050/] <- KLIK

Znawca -
 
lonerpl
 Wysłana - 13 listopad 2010 21:50      [zgłoszenie naruszenia]

TAK ZDRADA!! jej jęzor przywitał się pewnie z jego migdałkami
_______________________________
 
[http://www.e-przyslowia.pl] polecam!!

Znawca -
 
Diya
Zbyt Zajebisty
 Wysłana - 13 listopad 2010 21:55      [zgłoszenie naruszenia]

Wracaj do piaskownicy.
_______________________________
 
[zalukaj.tv/polecony,2698050/] <- KLIK

Znawca -
 
palmel
 Wysłana - 13 listopad 2010 21:58      [zgłoszenie naruszenia]

typie mam tyle lat co ty ale przez myśl by mi nie przeszło by zakładać taki *****ny temat

Specjalista -
 
Diya
Zbyt Zajebisty
 Wysłana - 13 listopad 2010 21:59      [zgłoszenie naruszenia]

Musze sprawdzic jaka czesc kobiet na inso uzna to za zdrade( jezeli w ogole uzna).
Akurat przyklad na filmiku, bo ogladalem

Zmieniony przez - Diya w dniu 2010-11-13 21:59:58
_______________________________
 
[zalukaj.tv/polecony,2698050/] <- KLIK

Znawca -
 
palmel
 Wysłana - 13 listopad 2010 22:02      [zgłoszenie naruszenia]

i jak uzna to co wtedy ? odbijam ;)

Specjalista -
 
Diya
Zbyt Zajebisty
 Wysłana - 13 listopad 2010 22:05      [zgłoszenie naruszenia]

Wolalbym zeby nie uznala.
_______________________________
 
[zalukaj.tv/polecony,2698050/] <- KLIK

Znawca -
 
arch1ebald
 Wysłana - 13 listopad 2010 23:37      [zgłoszenie naruszenia]

nie znam fabuly serialu, ale panna pocalowala typa, jak swojego faceta

aczkolwiek chlop nie wygladal na zachwyconego, wiec imo nie zdradzil

ale baby to zakwalifikuja jak zdrade, i pewno slusznie

Zmieniony przez - arch1ebald w dniu 2010-11-13 23:39:33
_______________________________
 
"A riczer to jest riczer. To osoba dażona na magazynie dużym szacunkiem."

~ulti, 2k18

Ekspert -
[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]


Odpowiedzi jest na 4 strony.   | następną
 
Wybierz stronę:  
Przegląd tygodnia

Ankieta dla kobiet. Filmik - czy to jest zdrada?

Strony: 1 2 3 4
 
Warto przeczytać: problem | Pracoholizm i związek | Miłość kontra męska duma | Problem z dziewczyna | Toxic przemyślał i... | Jak zakończyć związek? | Cięzkie zycie | Mały problem (spotkania) | CO O TYM MYŚLEĆ ? | Dla facetów tylko | Olać panne?[o co jej tak naprawdę chodzi...?] | Alko+impreza+ONA+kolejny dzień=?? | Pomocy :/ | Smsy, ach te smsy.... | Problem | Jak zapomnieć ? | chleb | co to jest gprs w telefonie | rosetex | namierz telefon | 1900 | hania16 | regulatban | potrącenie pieszego | wsowl rekrutacja | monika brochacka | karolina jakubik | Tadeusz | samochody niemcy | ford | szczecin dziewczyny | audi a3 | regulatban ojciec | regulatban- | Biznes

 
Polecamy: KSW | Motywatory | Spalacz tluszczu

wersja lo-fi


Copyright 2000 - 2019 SFD S.A.
 
Powered by Pazdan ForKat 4.0