FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 614 razy ¬

ZAREJESTRUJ SIĘ I ZALOGUJ NA FORUM, TO NIC NIE KOSZTUJE!
PO ZALOGOWANIU BĘDZIESZ MÓGŁ ZOBACZYĆ WYPOWIEDZI SPECJALISTÓW I WYŁĄCZYĆ REKLAMY

ROZRYWKA | Elektronika
Aparat  
[powiadom znajomego]    
Autor "Aparat "   

Lukas_17
 Wysłana - 5 luty 2014 18:36        | zgłoś naruszenie regulaminu

Sprawdź swoje BMI

Witam,
Poszukuje aparatu dobrej jakości za przyzwoite pieniądze.
Chciałbym wydać do 400zł.
Aparat będzie służył kilka razy do roku do robienia fotek m.in na wakacjach i innych okazjach.
Nie jestem profesjonalistą wiec wystarczy aparat średniej jakości . Myslałem o samsungu wb100 lub benq GH600 ale mogą być jakieś kompakty

saikolank
 Wysłana - 5 luty 2014 19:46      [zgłoszenie naruszenia]

Może coś takiego:
[allegro.pl/nowy-sony-dsc-h200-zoom-x26-20-1mpix-lcd-3-0-i3934424408.html]
Jest to biedniejsza wersja HX-a 1 którego używam i nie mam powodów do narzekania.
Szajsunga i benQ bym odpuścił, bo nie są to producenci z doświadczeniem w temacie fotografii.
Bardziej szukałbym czegoś w firmach typu nikon, canon, fuji. W twoim pułapie wszystko w tym segmencie będzie się zachowywało bardzo podobnie. Choć ja bym się skłaniał ku hybrydom z megazoomem.

Chłopaczki z Polkowic już Pojechali

Specjalista -

Lukas_17
 Wysłana - 5 luty 2014 20:28       [zgłoszenie naruszenia]

A coś tańszego??

[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]

Przegląd tygodnia

Aparat