FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 12993 razy ¬


ZAREJESTRUJ SIĘ I ZALOGUJ NA FORUM, TO NIC NIE KOSZTUJE!
PO ZALOGOWANIU BĘDZIESZ MÓGŁ ZOBACZYĆ WYPOWIEDZI SPECJALISTÓW I WYŁĄCZYĆ REKLAMY

 
ROZRYWKA | Motoryzacja
Audi A3 1.9 TDI - problem z zapaleniem na zimnym silniku 
[powiadom znajomego]    
Autor "Audi A3 1.9 TDI - problem z zapaleniem na zimnym silniku"   
 
lukaszk
 Wysłana - 4 styczeń 2008 18:02       
 
Przeniesiona przez Banan z działu 'Garaż'. | zgłoś naruszenie regulaminu

Sprawdź ile procent masz tłuszczu

Witam! Mam pewien problem i chciałem zasięgnąć opinii osób znających się na rzeczy. Mianowicie mam problem z uruchomieniem zimnego silnika (muszę kilka razy kręcić rozrusznikiem a jak już silnik zaskoczy to wydaje się jakby lekko podskakiwał, czy wibrował). Problem pojawia się tylko przy pierwszy uruchomieniu danego dnia, następnym razem mimo, że silnik zdążył wystygnąć zapala normalnie. Jakiś miesiąc temu kupiłem nowy akumulator, miałem już naprawiany rozrusznik, wymieniłem wszystkie świece żarowe i problem nie ustaje. Byłem nawet u elektryka, żeby podpiął samochód pod komputer i znalazł usterkę i co sie okazało samochód jest zakodowany jako automat (nie wiem czy samochód czy komputer sterujący pracą silnika, mam nadzieje, że wiadomo o co chodzi) a w rzeczywistości posiada manualną skrzynie biegów. Elektryk powiedział, że do wymiany jest pompa paliwa, że ktoś specjalnie przekodował samochód na automata, bo w ten sposób jeszcze jako tako zapala. Gdyby przekodować go z powrotem na manuala to by wogóle nie zapalił. Z racje tego, że kompletnie się nie znam na mechanice (czy elektryce) chciałbym poznać Waszą opinię na ten temat. Czy taka sytuacja jest możliwa, czy może szukać przyczyny gdzieś indziej?

 
tutusik
 Wysłana - 5 styczeń 2008 12:10      [zgłoszenie naruszenia]

jak nie akumulator to pompa paliwa albo wstryskiwcze
przygotuj pare tysiakow .
_______________________________
 

:PP

 
lukaszk
 Wysłana - 5 styczeń 2008 12:46      [zgłoszenie naruszenia]

orientujesz się może w jaki sposób sprawdzić, czy jest to pompa paliwa czy wtryski? Wiem, że usunięcie usterki nie będzie tanie, chciałbym jednak mieć pewność, że wymieniam element, który jest faktyczną przyczyną takiego stanu rzeczy.

 
Neo3
 Wysłana - 5 styczeń 2008 15:13      [zgłoszenie naruszenia]

sam nie sprawdzisz pompy czy wtryskow

tutusik audi to nie japonczyk wiec skad ty wiesz takie rzeczy ?

Zmieniony przez - Neo3 w dniu 2008-01-05 15:14:29
_______________________________
 
MotorSport Technology.

Specjalista -
 
mm2006
 Wysłana - 5 styczeń 2008 16:28      [zgłoszenie naruszenia]

Prawdopodobnie przyczyną jest to, że to Audi

 
Neo3
 Wysłana - 5 styczeń 2008 20:35      [zgłoszenie naruszenia]

od audi to trzy ****e w bok to dobre samochody <yes>
_______________________________
 
MotorSport Technology.

Specjalista -
 
tutusik
 Wysłana - 6 styczeń 2008 06:19      [zgłoszenie naruszenia]

bo mam doczynienia z audi :)
_______________________________
 

:PP

 
Neo3
 Wysłana - 6 styczeń 2008 10:43      [zgłoszenie naruszenia]

ok ok
tylko najlepiej by było gdyby autor podał nazwe silnika bo moze sie okazac ze ten silnik nie jest na pompie tylko na pompowtryskiwaczach

_______________________________
 
MotorSport Technology.

Specjalista -
 
Bazz78
 Wysłana - 6 styczeń 2008 17:14      [zgłoszenie naruszenia]

a nie pomyslelisice zeee na -15 stopni diesel ma problemy z odpaleniem..
byjamniej u mnie tak jest w vw

 
zcytom158
 Wysłana - 6 styczeń 2008 17:27      [zgłoszenie naruszenia]

u mnie tez w opelku przy -15 stopniach juz duzo gorzej odpala no ale u ciebie to widze jakas kaszana odchodzi

 
lukaszk
 Wysłana - 6 styczeń 2008 18:32      [zgłoszenie naruszenia]

Nie powinno być problemów przy -15 stopniach z odpaleniem. Mój ojciec całe życie jeździ dieslami, miał nawet takie audi i nigdy nie było problemów z odpaleniem. A co do silnika to mogę podać jego oznaczenie, nie wiem czy to coś da, ale jest to AHF

[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]


Odpowiedzi jest na 2 strony.   | następną
 
Wybierz stronę:  
Przegląd tygodnia

Audi A3 1.9 TDI - problem z zapaleniem na zimnym silniku

Strony: 1 2
 
Warto przeczytać: numery silnika | Yamaha YZF R1 rwie na 4 biegu | sekwencja za niskie cisnienie robocze | Jak to odkleić? | BMW e46, świst, pompa paliwa? | Problem z odpalaniem samochodu. | skuter po 4 km gaśnie | Jak wygląda rejestracja przerabianego ciezarowego np ducato na osobowe? | poprawki lakiernicze | gdzie spalarnia ? | Korozja | kaski | Irak | Felga a opona ? | Firmy motoryzacyjne zamykają fabryki w USA. Ludzie bez pracy. | Yamaha R1... stelaz tylni oraz kilka innych | Polskie aktorki majtki | na łyso | golić na zero | opowiadania sex z ciotkom | wyznania | trump | wpadki polskich | porno perspetywa | polki playboy | Playboy glinka | wzór pisma o rezygnacji renty rodzinnej | iformacja do zus o rezygnacji z renty rodzinnej | nieskończoność | weronika | hanna | alicja wisz | alicja wiszka | modelka alicja wisz | Biznes

 
Polecamy: KSW | Motywatory | Spalacz tluszczu

wersja lo-fi


Copyright 2000 - 2019 SFD S.A.
 
Powered by Pazdan ForKat 4.0