FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 17800 razy ¬


ZAREJESTRUJ SIĘ I ZALOGUJ NA FORUM, TO NIC NIE KOSZTUJE!
PO ZALOGOWANIU BĘDZIESZ MÓGŁ ZOBACZYĆ WYPOWIEDZI SPECJALISTÓW I WYŁĄCZYĆ REKLAMY

 
ROZRYWKA | Motoryzacja
Audi A3 1.9 TDi - Silnik się nie grzeje 
[powiadom znajomego]    
Autor "Audi A3 1.9 TDi - Silnik się nie grzeje"   
 
lukaszk
 Wysłana - 17 luty 2009 08:17       
 
Przeniesiona przez DUDA_ z działu 'Garaż'. | zgłoś naruszenie regulaminu

Sprawdź swoje BMI

Witam. Mam pewien problem z samochodem. Zaczęło się od tego, ze jadąc w trasie temperatura silnika nie przekraczała ok 70 st, stojąc w korku rosła do 90, czyli tak jak powinno być. Bylem u mechanika, podpiął kompa i stwierdził, że to termostat. Wymieniłem termostat oraz czujnik temperatury i teraz jadąc w trasie wskazówka temperatury w ogóle się nie podnosi. W mieście stojąc w korku podnosi się tylko nieznacznie. W samochodzie rozrząd był wymieniany ok 1,5 roku temu, pompa wody chyba nie była wymieniana. Przebieg wg licznika to 185 tyś km. Mechanik mi powiedział, że do wymiany jest pompa wody. Koszt takiej pompy nie jest wysoki ale podobno roboty jest bardzo dużo i nie chciałbym niepotrzebnie tego robić. Czy to faktycznie może być pompa wody? Zastanawiam się czy może termostat nie był wadliwy? Może jakaś inna przyczyna takiego stanu rzeczy? Proszę o opinie osoby, które znają się na mechanice lub miały kiedyś podobną sytuację. Z góry dziękuje.

 
alko1986
 Wysłana - 17 luty 2009 09:55      [zgłoszenie naruszenia]

No koszt wymiany i roboty duzo przy pompie wody w tym silniku bo caly rozrzad trzeba rozbebeszyc. Ale jak dla mnie to te objawy nie pasuja cos do awarii pompy wody wtedy raczej ci sie silnik powinien grzac a nie ze nie moze osiagnac temperatury. Jak dla mnie to cos nie halo albo z termostatem albo z czujnikiem temperatury zwlaszcza ze na poprzednim ci lapal jednak troche tej temperatury. Moja rada to podjedz do inneego mechanika.

 
GT TDI
 Wysłana - 17 luty 2009 10:03      [zgłoszenie naruszenia]

ciezko trafic na dobry termostat, kup inny, innej firmy, jesli nie pomoze, szukaj dalej

 
lukaszk
 Wysłana - 17 luty 2009 10:21      [zgłoszenie naruszenia]

Wg mechanika w pompie wody mogły się urwać jakieś plastikowe łopatki i nie ma obiegu wody (tak przynajmniej to zrozumiałem). Pompa wody powinna być wymieniona co 2 wymiany rozrządu, jeżeli licznik nie był kręcony to powinna być wymieniona 1,5 roku temu a z tego co się orientuje to nie była, więc może warto mimo wszystko wymienić tą pompę? Sam już nie wiem co o tym myśleć...

 
alko1986
 Wysłana - 17 luty 2009 10:32      [zgłoszenie naruszenia]

Najlepiej to ja wymieniac przy kazdej wymianie rozrzadu przynajmniej w tych silnikach w ktorych jest tyle babrania sie zeby sie do niej dostac. Ale abstra****ac od tego to tlumaczenie twojego mechanika nijak do mnie nie przemawia. Jakby nie bylo obiegu wody to silnik musi sie grzac wtedy i to do za duzej temperatury nawet.

 
lukaszk
 Wysłana - 17 luty 2009 10:53      [zgłoszenie naruszenia]

Właśnie dlatego wolałem poznać opinie na ten temat. Chyba faktycznie pojadę do innego mechanika. Dziękuję wszystkim za odpowiedzi.

 
Mercedrech
 Wysłana - 17 luty 2009 14:24      [zgłoszenie naruszenia]

Czujnik Temperatury jest w Bloku silinika skoro silnik niełapie temperatury to ma obieg wody czyli pompa jest sprawna dla mnie to mechanik wyciągną termostat i niewsadził nowego lepiej zmień mechanika

 
lukaszk
 Wysłana - 17 luty 2009 14:54      [zgłoszenie naruszenia]

Termostat raczej zmienił, nawet dał mi stary. Zresztą jest to znajomy i nie wydaje mi się żeby mnie chciał oszukać. Ale inna sprawa, że z tą pompą to faktycznie przesadził. Czytałem trochę na ten temat i nie znalazłem ani jednej opinii, że w takiej sytuacji może być winna pompa wody. Dzięki wszystkim za odpowiedzi.

 
pitbull91
 Wysłana - 17 luty 2009 17:04      [zgłoszenie naruszenia]

termostaty często wadliwe można kupić
_______________________________
 



Znawca -
 
Mercedrech
 Wysłana - 17 luty 2009 17:40      [zgłoszenie naruszenia]

Termostat albo czujnik temp(łatwo sprawdzić-odpal zimny silnik i zobacz czy wentylator sie kreci jak nie to termostat)

 
alko1986
 Wysłana - 17 luty 2009 17:59      [zgłoszenie naruszenia]

przeciez wentylator ci sie nie bedzie krecil zaraz jak auto odpalisz na zimnym silniku. Pozatym termostat ci jedynie otwiera i zamyka duzy/maly obieg. A to kiedy sie wentylator wlacza to wg mojej skromnej wiedzy jest juz zalezne od czujnika temp.

Zmieniony przez - alko1986 w dniu 2009-02-17 18:01:07

[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]


Odpowiedzi jest na 3 strony.   | następną
 
Wybierz stronę:  
Przegląd tygodnia

Audi A3 1.9 TDi - Silnik się nie grzeje

Strony: 1 2 3
 
Warto przeczytać: Były takie modele ? :-> | Czujnik ssania audi 80 | sportowy wyddech w TDI | Tempomat | Pompa paliwowa | TIR | musze kupic samochod... | Audi 100 | pasek R-GT | Jak się dostać od akumulatora do wnętrza samochodu? CLIO 2 | Swap silnika do ibizy | Problem z Puntem II (ech te Fiaty) | łańcuchy śniegowe | Tuning | Audi A4 - problem z obrotami | kupic Bmw E-39? | xperia | xperia p | sony | alkoholizm | filmiki dla A punA3w | weeb | pipki | yohimbina | mało znajomych | balony rekonstrukcja od 18 lat | balony rekonstrukcja od 18 lat | odpowiedzialność urzędników | umf | miami | pierwsza milosc nie ostatnia | saletra amonowa | straszne opowiesci | straszne opowieści | Biznes

 
Polecamy: KSW | Motywatory | Spalacz tluszczu

wersja lo-fi


Copyright 2000 - 2020 SFD S.A.
 
Powered by Pazdan ForKat 4.0