Staram się pomoc ojcu mojej kobiety znaleźć auto, bo szuka już z rok i ciągle się to odwleka. Pieniędzy jest sporo, bo 80tys., choć w razie czego można to trochę wyciągnąć.
Tylko teraz wymagania. Musi być kombii, nie może mieć filtra cząstek stałych- auto do miasta. Myślał o insigni, bo teraz jeździ astra i bardzo chwali ople, ale ostatnio wsiadł w salonie i mu się odwidziało. Nie wiem co mu doradzić, próbowałem już chyba wszystkiego.
Znacie jakieś świeże diesle bez DPFa bądź jakieś fajne benzyny, którym można zapodać LPG bądź na prawdę mało palą?
______________________________
size does matter
zadnego interesu w tym nie masz
nameczysz sie
naczytasz a jemu i tak nie bedzie sie podobalo
szkoda twojego czasu, jego kasa niech sobie sam szuka
takiemu nie dogodzisz skoro juz od roku kupuje i nie moze
_______________________________
...
znalezc diesla w gornej granicy tej kasy, co za tym idzie w swiezym roczniki bez DPF/FAP bedzie trudno. Jednakze nie ma problemu wyciac nieszczescnego mechanicznie i pozbyc sie programowo za jednym zamachem. koszt takiej operacji nie przekroczy 1500 zl
kupujac auto za ten hajs i wykonujac w/w operacje warto miec pewnosc ze oddaje sie auto do specjalisty, wiec polecam Ci [http://www.tdi-tuning.pl/home.htm]
Zmieniony przez - -adee- w dniu 2011-11-05 16:27:15
Nie ma problemu
musialbys miec jeszcze zrobiony mocny program, ktory powodowalby dymienie, dlatego generalnie jak robi sie program to robi sie tzw soft bezdymny
kulmas lubię go i chcę mu pomoc po prostu, nie musze mieć w tym interesu.
on nie chcę usuwać dpfa, po prostu chce auto bez niego fabrycznie.
a jak jest z tymi nowszymi benzynami? jak znoszą gaz?
_______________________________
size does matter
Gulietta 1.4 benzynka ponad 100km w mieście powinna się sprawdzić idealnie.
Po swoim przykładzie wiem, że można w tej kwocie kupić używane volvo v50 2.0d 136km ze świeżych roczników tzn 2009, 2010 i usunąć filtr. Operacja jak ktoś pisał nie jest kosztowna i nie znam właściciela Volvo który po tym zabiegu miałby jakieś problemu. Oczywiście musi to być wykonane w dobrym zakładzie.
Warto tracić gwarancję, żeby wycinać? W ogóle nie szkoda zachodu? Jeżeli diesel jest użytkowany zgodnie z przeznaczeniem, to nic nie trzeba usuwać. I dochodzimy do meritum tematu, które mówi, że diesel do miasta = bzdura.
awiete slowa fana
szczegolnie przy obenych cenach on
zanim sie zwroci roznica miedzy dieslem a benzyna troche potrwa
a i w razie lania gorszego paliwa nic nie grozi silnikowi
_______________________________
...
Ta strona używa cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania - przeczytaj naszą politykę cookies.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję.