FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 1686 razy ¬


ZAREJESTRUJ SIĘ I ZALOGUJ NA FORUM, TO NIC NIE KOSZTUJE!
PO ZALOGOWANIU BĘDZIESZ MÓGŁ ZOBACZYĆ WYPOWIEDZI SPECJALISTÓW I WYŁĄCZYĆ REKLAMY

 
ROZRYWKA | Motoryzacja
Automat DSG 
[powiadom znajomego]    
Autor "Automat DSG"   
 
skowyrny
BARTCZAK
 Wysłana - 20 maj 2010 22:46        | zgłoś naruszenie regulaminu

Sprawdź swoje BMI

Witam. Co jesteście w stanie powiedzieć na temat dwu-sprzęgłowej skrzyni dsg? Czy psuje się. Czy wrażenia z jazdy są rzeczywiście tak pozytywne jak to plotka głosi? Jak ze spalaniem? Mocno wzrasta? Chciałem sprawdzić na autocentrum, ale nie ma opcji dsg

Miałoby to chodzić z 2.0tdi.

Proszę o rzeczowe opinie. Jasna sprawa, że jeśli miałbym kupować to najpierw trzeba się przejechać, ale ja jeszcze nie kupuję, a tylko rozważam

tylko prosiłbym bez opinii zasłyszanych od kumpla siostry dziadka babci, bo takich to się naczytałem w internecie od groma.



Zmieniony przez - skowyrny w dniu 2010-05-20 22:49:44
______________________________
 
"kvrwa odszedles i zwierzu odżyl taki ejst fakt wiec wypyerdalaj elo" - Koko

Znawca -
 
djNokio
 Wysłana - 21 maj 2010 08:48      [zgłoszenie naruszenia]

Nie wystarczy Ci to, ze w każdym numerze TG są superlatywy o tej skrzyni? Podobno spalanie jest delikatnie mniejsze niz na manualu.
_______________________________
 
Ja w tym co dobre, leciutkie chce zanurzyc sie i w tym plywać.

 
Martins123
 Wysłana - 21 maj 2010 10:24      [zgłoszenie naruszenia]

Mam golfa 2.0 Tdi z dsg. Spalanie praktycznie takie samo, odczucie zmiany biegow naprawde fajne - szybko sie to wszystko dzieje. Czy sie psuje nie wiem moj ma 140 tys przebiegu i chodzi tak samo jak byl nowy

 
skowyrny
BARTCZAK
 Wysłana - 21 maj 2010 10:25       [zgłoszenie naruszenia]

Super dzięki Martins. O takie opinie mi chodzi
_______________________________
 
"kvrwa odszedles i zwierzu odżyl taki ejst fakt wiec wypyerdalaj elo" - Koko

Znawca -
[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]



 
Przegląd tygodnia

Automat DSG

Warto przeczytać: Utrata prawa jazdy | Aprilia RS 50 ...80 | FORD TRANSIT 2007 NEW MODEL | ceny ASO | Jakie macie doświadczenia z praniem tapicerki? | chip tuning w audi a8 | mercedes s-class w kombi | MOTOCYKLIŚCI POMOCY !!! | leje spod spodu co to jest ??? | peugeot 307 | MOM. OBROTOWY, MOC. KTO POMOżE? | Problem z chłodzeniem w cc | Motoryzacja nocą 7 | Lakierowanie auta | Jaka kase za auto | BMW e30 318 - utrzymanie | laski facebook | zoo | z psem | aktorka | gwiazdy porno | dziewczyny z druzyny 3 | clk w209 | brzytwa | klaudia el dursi | tankujesz | nike sweet classic | burdel jak znaleźć | avon | seks opowiesc | te tris | zdjęcia kobiet pod prysznicem | urban | Celebrity oops | Biznes

 
Polecamy: KSW | Motywatory | Spalacz tluszczu

wersja lo-fi


Copyright 2000 - 2019 SFD S.A.
 
Powered by Pazdan ForKat 4.0