FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 2009 razy ¬

ZAREJESTRUJ SIĘ I ZALOGUJ NA FORUM, TO NIC NIE KOSZTUJE!
PO ZALOGOWANIU BĘDZIESZ MÓGŁ ZOBACZYĆ WYPOWIEDZI SPECJALISTÓW I WYŁĄCZYĆ REKLAMY

ROZRYWKA | Nasze Szkoły
Automatyka/MiBM II stopien 
Wyślij odpowiedź [powiadom znajomego]    
Autor "Automatyka/MiBM II stopien"   

kkkris91
 Wysłana - 22 czerwiec 2014 19:11        | zgłoś naruszenie regulaminu

Sprawdź ile procent masz tłuszczu

Siema,

Jestem inżynierem budownictwa jednak całkowicie taka praca mi nie leży i się nie podoba. Chciałbym spróbować swoich sił na automatyce/mechanice i budowie maszyn/energetyce. Na niektórych uczelniach mogę składać papiery na 2 stopien i teraz rodzi się pytanie czy znacie kogoś kto dał rade ogarnąć to wszystko i zrobić mgr z nowego kierunku?? i czy według was to ma sens???

Dzieki

-adee-
 Wysłana - 22 czerwiec 2014 20:44      [zgłoszenie naruszenia]

bardzo to dziwne dla mnie jest, że dopuszcza się takie transfery.. wg mnie nie ma to sensu, bo za dużo rzeczy ciebie ominęło.
papier może i zrobisz ale dzisiaj mało się to liczy. praca jest, ale tylko dla dobrych inżynierów.

Vayo
 Wysłana - 22 czerwiec 2014 20:57      [zgłoszenie naruszenia]

Nie o takich transferach już słyszałem
Np na jednym z UE można iść z czymkolwiek na studia IIgo stopnia,także pierwszy stopień z malarstwa,a drugi z informatyki i ekonometrii jest do zrobienia

Co do pytania,to niestety studia drugiego stopnia to najczęściej już tylko uzupełnienie podstaw,które nabyłeś na pierwszym stopniu,także jeśli program studiów mocno się różni,to będziesz miał pod górkę

Zmieniony przez - Vayo w dniu 2014-06-22 20:59:18

Lynn66666
 Wysłana - 22 czerwiec 2014 23:18       [zgłoszenie naruszenia]

j.w.
Chory system polskiego szkolnictwa wyższego znowu daje o sobie znać.