FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 35149 razy ¬

Informacje tutaj przedstawione są opiniami użytkowników i dają co najwyżej ogólną wiedzę o problemie. Nie mogą zastąpić profesjonalnej porady lekarskiej. Forum służy do wymiany poglądów i doświadczeń, w żadnym wypadku nie może być podstawą do samodiagnozy. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości odnośnie stanu zdrowia/przebiegu leczenia należy zwrócić się po poradę do lekarza. Tylko porada lekarska oparta na osobistym zbadaniu pacjenta, wywiadzie chorobowym i badaniach dodatkowych gwarantuje postępowanie bezpieczne, takie, które może dać pożądany efekt leczniczy.



ZAREJESTRUJ SIĘ I ZALOGUJ NA FORUM, TO NIC NIE KOSZTUJE!
PO ZALOGOWANIU BĘDZIESZ MÓGŁ ZOBACZYĆ WYPOWIEDZI SPECJALISTÓW I WYŁĄCZYĆ REKLAMY

 
ROZRYWKA | Zdrowie
Bóle z tyłu głowy i lekki guz...co to? 
Wyślij odpowiedź [powiadom znajomego]    
Autor "Bóle z tyłu głowy i lekki guz...co to?"   
 
platyn
 Wysłana - 27 luty 2008 13:55        | zgłoś naruszenie regulaminu

Sprawdź ile procent masz tłuszczu

Witam, mam 20 lat i mam taki oto problem ze swoim zdrowiem:
Od kilku miesiecy doskwierają mi bóle głowy, nie były one silne ani częste więc z początku nie przejmowałem się nimi. Jednak z czasem zaczęły sie nasilac. Dołączyły do nich lekkie zawroty głowy (zwłaszcza w reakcji na jakies bodźce dźwiękowe) pojawił się takze brak koncentracji i ogólne osłabienie.
Od pewnego czasu bóle zaczęły sie zwiekszac w tylniej prawej częsci głowy. Od kilku dni zauwazyłem takze lekkie powiększenie w tamtej częsci głowy. Tak jakby zgrubienie na żyle.Tuz za uchem.Byłem u internisty, od skierował mnie do neurologa i laryngologa ( gdyz bóle wystepują także w okolicy prawego ucha)Zmierzył mi równiez cisnienie które wyniosło 150/90.Czuje jak pulsują mi żyły na głowie,głównie po prawej stronie. Jednak niestety neurolog przyjmie mnie dopiero 5 marca, a ja z kazdym dniem czuje sie coraz słabszy zwłaszcza wieczorami. Po kazdym większym wysiłku ( a są one nie wielkie bo od kilku dni siedze w domu, nie pracuje nie ucze sie) czuje wielkie osłabienie. Pojawiają sie takze lekkie mdłosci ( ale to moze byc efektem strachu przed tym co to moze byc).Czy ktos wie co to moze byc? Podejrzewałem tętniaka ale on podobno nie daje objawów dopóki nie pęknie a jak juz pęknie to jest wylew a raczej nie czuje sie jak po wylewie. Guz mózgu? W takim wieku nie bardzo, po za tym wymiotów ani ataków padaczki nie mam.

ehh dzisiaj jeszcze serce zaczyna mnie lekko kłuc.Moze to ze zdenerwowania? Doradzcie cos

 
Nataszi26
 Wysłana - 27 luty 2008 14:01      [zgłoszenie naruszenia]

 
platyn
 Wysłana - 27 luty 2008 14:53      [zgłoszenie naruszenia]

Sory ale migrena nie powoduje lekkiego guza na głowie :/ ani zwiększonego cisnienia

 
butt3rfly
 Wysłana - 27 luty 2008 15:13      [zgłoszenie naruszenia]

masz aparat do mierzenia cisnienia w domu?
albo masz moze mozliwosc pozyczyc od kogos? (znajomi, babcia, dziadek)
tracisz rownowage?

przede wszystkim nie ma co panikowac, bo zaczniesz sobie wkrecac coraz bardziej.
i z tego co widzialam, na pewno pomoga Ci na forum neurologicznym
_______________________________
 
"Myślę, że jesteś niezła dupa i chcesz mnie bardzo"
dziwki już tu sąąąąąąąąąąą!!!
"metaforyczny chuj"

Specjalista -
 
platyn
 Wysłana - 27 luty 2008 19:01      [zgłoszenie naruszenia]

nie mam aparatu ale mam mierzone cisnienie w poradni codziennie ( bo codziennie tam po cos jestem :D ). Ogólnie unormowało się i to był chyba tylko pojedyńczy wyskok. Jutro ide do laryngologa zobaczymy co on mi powie. A co do forum neurologicznego to narazie nikt mi tam nie odpowiedział na posta

 
butt3rfly
 Wysłana - 27 luty 2008 19:06      [zgłoszenie naruszenia]

no to spoko.
zeby stwierdzic guza potrzebna jest tk albo rezonans.
to co Ci wyroslo na glowie to na pewno nie to
mi tez czasem sie wydaje ze cos mi sie powieksza z tylu glowy i to boli. ale to sa tylko wkrety
_______________________________
 
"Myślę, że jesteś niezła dupa i chcesz mnie bardzo"
dziwki już tu sąąąąąąąąąąą!!!
"metaforyczny chuj"

Specjalista -
 
lucas761
 Wysłana - 27 luty 2008 22:35      [zgłoszenie naruszenia]

słuchaj dla świetego spokoju odżałuj te 5 dych i idz prywatnie do lekarza. mnie jak łep bolał lekarz powiedział mi zeby isć do okulisty na dno oka, bo tam podobno widac jak na tacy co i jak. Panstwowo dwa miechy czekania. Poszedłem za kase. Żyje do dziś wiec jest chyba ok.
_______________________________
 
h

 
Termitek
Little boy
 Wysłana - 27 luty 2008 22:56      [zgłoszenie naruszenia]

guz mozgu napewno to nie jest bo one sa raczej w srodku i nie objawiaja sie na zewnatrz mozliwe ze masz uciska na jakies naczynko i krew nieprawidlowo krazy, co moze tlumaczyc to zgrubienie oraz pulsacje w zylach
_______________________________
 
...

Specjalista -
 
platyn
 Wysłana - 28 luty 2008 12:41      [zgłoszenie naruszenia]

Własnie mam juz skierowanie do okulisty na badanie dna oka. Dzieki za pocieszenie z tym guzem

Tez jestem przy tej wersji ze jakis nerw uciska na naczynia krwionośne tam z tyłu głowy. Wczesniej jak np. dłuzej sie smiałem czy cos to własnie z tyłu głowy czułem takie lekkie uciski, z obu stron. Teraz w tym samym miejscu ale juz tylko z prawej strony czuje ten ból. Możliwe ze jest to połączone z chorobą którą juz kiedys przechodziłem, czyli z porażeniem nerwu twarzowego.
Zobaczymy co dzis mi powie laryngolog, a badanie dna oka moge miec dopiero po 10 marca więc pewnie pójde do prywatnego.

A i butterfly przez ostatnie kilka dni miałem moze z dwa-trzy lekkie zaburzenia równowagi. Cos podejrzewasz?

Zmieniony przez - platyn w dniu 2008-02-28 12:43:22

 
Termitek
Little boy
 Wysłana - 28 luty 2008 13:02      [zgłoszenie naruszenia]

blednik, spadek cisnienia, przyczyn moze byc dosc duzo...
_______________________________
 
...

Specjalista -
 
ferfecl
Don Ferfeclo
 Wysłana - 28 luty 2008 13:09      [zgłoszenie naruszenia]

dziwne... już myślałem że lekka migrenka, ale z tyłu głowy??? a co do guza to myślałem że sobie wkręcasz... Ale najlepiej zrób badania. Ja akurat mam migreny z objawami wzrokowymi. Koszmar. Potrafię 4 dni leżeć jak warzywo bo nie jestem w stanie nawet czasem przekręcić się na bok na łóżku. Nawet oddychanie jest dla mnie ogromnym wysiłkiem ;/
_______________________________
 
Ile ciśniesz na klatę że taki mądry jesteś!?
Najzajefajniejszoświetny koleś %-)

[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]


Odpowiedzi jest na 2 strony.   | następną
 
Wybierz stronę:  
Przegląd tygodnia | Wyślij odpowiedź

Bóle z tyłu głowy i lekki guz...co to?

Strony: 1 2
 
Warto przeczytać: Zanik pamieci podczas wypadku | Obgryzanie paznokci | zelki i problem z ustami %-) | Chrapanie i Problem ze skórą | Przyszczep tłuszczu | plama na nosie !!!!!! Pomocy | jakieś coś na języku | czy można przerwać mięsień KEGLA??? | Chorobotwórcze objawy stresu a ich przechodzenie | Ból palca | Interpretacja wyników badań | Dieta dla faceta XD | ukąszenie kleszcza | Uraz brzucha? | O ile moze sie spoznaiac okres? | Chwilowe odstawienie fajek | szwecja | reality | reality bez cenzury | pyskaty | dziewczyny z | dziewczyny z facebooka | laski z facebooka | ogłoszenie o wynajmie mieszkania po angielsku | friend | isabel | piosenkarki | marta żmuda | miasteczko slaskie | outsourcing | wzdęcia | Pająki | FBW MASA | zawarcie umowy z OFE | Biznes

 
Polecamy: KSW | Komputery | Nauka

wersja lo-fi


Copyright 2000 - 2014 SFD S.A.
 
Powered by Pazdan ForKat 4.0