FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 8958 razy ¬


ZAREJESTRUJ SIĘ I ZALOGUJ NA FORUM, TO NIC NIE KOSZTUJE!
PO ZALOGOWANIU BĘDZIESZ MÓGŁ ZOBACZYĆ WYPOWIEDZI SPECJALISTÓW I WYŁĄCZYĆ REKLAMY

 
ROZRYWKA | Zakup kontrolowany
BMW 318 TDS 
Wyślij odpowiedź [powiadom znajomego]    
Autor "BMW 318 TDS"   
 
xaero16
 Wysłana - 22 sierpień 2008 10:31        | zgłoś naruszenie regulaminu

Sprawdź swoje BMI

siema, chcialbym sie troche wywiedziec na temat silnikow w tych bawarkach, na oku mam e36 z 98r w tym silniku, ot tak zeby dojezdzac 110 km raz w tygodniu i troche po miescie pojezdzic. Jak tam z awaryjnoscia jest? a moze 325 TDS bardziej bedzie oplacalny?
______________________________
 
hit'em up

 
booe
biały miś
 Wysłana - 22 sierpień 2008 11:25      [zgłoszenie naruszenia]

bron cie panie boze przed 325
jak z 318 nie wiem

Znawca -
 
Piotreke39
 Wysłana - 22 sierpień 2008 13:26      [zgłoszenie naruszenia]

318 tds pamietaj ze to tylko samochod do spokojnej jazdy, ze wzgledu na duza popularnosc e36 w polsce jest bardzo dużo zamienników czesci oryginalnych, to najslabszy silnik e36 dlatego masz duze prawdopodobienstwo ze znajdziesz zdrowy egzemplarz, trzeba by sprawdzic czy pompa wody nie jest plastikowa jak tak to zamienic na metal. Pali malo, i jest napewno lepszy od naszych polskich 2,5tdsow do tego podatny na chip i wtedy osiagi sporo sie zmieniaja. Ale jak 98 rocznik i taki przebieg w ciagu tygodnia to bym wybral 2,8 na sekwencji. Pozdrawiam
_______________________________
 
Pozdrawiam Niedzielnie

 
rafee
 Wysłana - 22 sierpień 2008 23:59      [zgłoszenie naruszenia]

2,5 tds to chyba najgorszy silnik w bmw
_______________________________
 
"Cześć kle0 jestem nie wiem czy mnie kojarzysz byłam pare lat z deberem z forum"

 
Termitek
Little boy
 Wysłana - 23 sierpień 2008 10:48      [zgłoszenie naruszenia]

samochod jest tragicznym mulem... jesli juz to kupic bardziej sie oplaca seata z sdi
_______________________________
 
...

 
ArvaL
 Wysłana - 23 sierpień 2008 15:40      [zgłoszenie naruszenia]

2.5tds sa wadliwe. jak juz 2.5td ale 115km troche wolny jest. Nie kupilbym zadnego z nich ale Twoj wybor

 
Piotreke39
 Wysłana - 23 sierpień 2008 15:54      [zgłoszenie naruszenia]

Dlatego z takim przebiegiem co on chce robic i rocznikiem 98 lepiej wziasc 2,8 na sekwencji.
_______________________________
 
Pozdrawiam Niedzielnie

 
ArvaL
 Wysłana - 24 sierpień 2008 11:33       [zgłoszenie naruszenia]

dokladnie ew jak nie maasz kasy na 2.8 bo one trzymaja wartosc to 2.5 albo 1.8is

[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]



 
Przegląd tygodnia | Wyślij odpowiedź

BMW 318 TDS

Warto przeczytać: Samochód do 20-23tyś | Prelude VS SX200 do 7 tyś | Autko do 10-12tys | corsa B = peugeot 106 II = fiesta | e46 320d | trzeszczą szyby | Auto do 17 tysięcy | bmw e28 524 td | Auto za ok. 6 tys.euro czyli 20 tys.zl | wybór samochodu, wasze opinie | CNG | LPG,wygoda,niezawodnosc,wyglad - do 5 tyś | Motocykl do 8k | Civic do 5k | nowe autko u nas czy z zachodu? | do 2500 | życie | syryjskie zwierzęta | iwonus | iwonus_s | czysta krew | snapback | mier | jak przytyc | pan tadeusz | dobre rady | wuwuzela | klubie | ojciec jeździ na ryby | btg | sewioło | mercilon | mier | dziurawe opony | Biznes

 
Polecamy: KSW | Motywatory

wersja lo-fi


Copyright 2000 - 2017 SFD S.A.
 
Powered by Pazdan ForKat 4.0