Nowy nabytek, udało mi się znaleźć zdrową e36 za śmieszne pieniądze. Akurat trafiła się w automacie, w sumie przy tym nawale tuningów na chińskich częściach i fanów palenia gumy, długo się nie zastanawiałem i pojechałem po nią ładny kawałek wgłąb Niemiec. Przebieg pewny - książka serwisowa ma wpisy praktycznie do końca. Autko miało 2 właścicieli, z salonu kupił je gość z rocznika 1927, później użytkownikiem był dr Thomas jakiśtam. Klimy niestety nie ma, ale jest szyber, 4 szyby w elektryce, centralny zamek, wspomaganie kierownicy, radio original bmw bavaria (kaseciak ;]). W planach oczywiście felga, jakaś ładna 3-ramienna kierownica (oczywiście oryginał bmw, żadne chinczyki nie wchodzą w grę). Chciałbym utrzymać ją w stanie fabrycznym. LPG silnik też nie będzie widział, żal mi by było gazować tak zdrowe m50.
Przy okazji mam pytanie do kogoś kto ogarnia temat - zauważyłem, że 2 diody od trybu Economy i Sport od skrzyni biegów nie działają, tj. gdy przełączę na Snow to diodka od Snow się pali, jak wrócę na Economy to od Snow znika ale już od Economy się nie pali, to samo przy zmianie z Economy na Sport (ani jedna ani druga się nie świeci). Wiem, że trochę to zakręcone ale mam nadzieję, że ktos skuma o co chodzi. Planuję rozkręcić ten przełącznik, może coś się przepaliło? Prawy reflektor paruje, jakiś problem z cyrkulacją powietrza?
Więcej fotek jak słońce wyjdzie i zorganizuję aparat z prawdziwego zdarzenia. Plus oczywiście fotki z postępów w upiększaniu fury :)
Zmieniony przez - EvilJerry w dniu 2013-04-29 23:41:51
Zmieniony przez - EvilJerry w dniu 2013-04-29 23:43:49
Zmieniony przez - EvilJerry w dniu 2013-04-29 23:50:43
Daj wiecej zdjec, srodek itp Ladnie sie prezentuje.
Zbys swiatla paruja bo nie sa dobrze zlozone, jest gdzies szpara i dostaje sie woda itd.
_______________________________
Polakom gratulujemy ceny benzyny
Dzięki, wypróbuję ten sposób z reflektorem. Seba - kupiłem ją w Niemczech, te triki w Polskich komisach z książkami serwisowymi znam, tutaj jest wszystko w porządku, tj. nawet po stanie tego auta widać, że ktoś dbał i mało jeździł, jeszcze wymienił tarcze przód + tył, oczywiście nowe klocki i cały wydech jest nowy, oryginalny bmw. Po drobnych negocjacjach cena stanęła na 300 euro. Do zrobienia była skrzynia biegów, ciśnienia nie miała i to był powód sprzedaży, bo tak to pewnie dalej by jeździła w Niemczech. Okazało się, że to była pierdoła, wystarczyło wymienić jedną część, razem z robocizną wyszło 200zł i śmiga. Został jeszcze problem z tym przełącznikiem, też pewnie jakaś drobnostka bo autko normalnie jeździ, nie szarpie, ładnie zmienia biegi. Akcyza wyniosła 82zł, do tego pytanie celnika "92 rok...To bmw to jakieś kolekcjonerskie?"
Fajnie fajnie, ale ten silnik to padaka, a automat go na pewno nie przyspieszy.
Dbaj i pucuj, mało już jeździ w dobrym stanie.
_______________________________
size does matter
Wiem, jedzie to jak 1.8is, ale moim zamiarem nie było kupowanie jej żeby ścigać się spod świateł. Ot, ma to być samochód do codziennego użytkowania, przy czym to takie moje oczko w głowie bo e36 to był mój "dream car" dzieciństwa. Trzeba jeszcze poczekać aż te zaszpachlowane wraki się rozlecą, wtedy pewnie może ktoś się za nią obejrzy. Więcej zdjęć w przyszłym tygodniu pstryknę, jeszcze wizyta w skarbówce, ponowna wizyta w UC i z papierami do wydziału komunikacji, też nie trafiłem z tym długim weekendem :/ i naszą Polską biurokracją :/