FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemylenia seks

∑ temat zosta odczytany 5274 razy ¬
 
ROZRYWKA | Pasje i podre - mae i due
BUMERANGI!!! 
[powiadom znajomego]    
Autor "BUMERANGI!!!"   
 
helfinger
 Wysana - 29 kwiecie 2005 15:16        | zgo naruszenie regulaminu

Sprawd swoje BMI

czesc. jesli ktos z was interesuje sie bumami to piszcie. interesuje mnie dokladnie jak je zdobicie bo zrobic to umiem:P. piszcie kazda odpowiedz jest prawidlowa byle na temat. NARa

 
Majma
 Wysana - 29 kwiecie 2005 19:39      [zgoszenie naruszenia]

przytocz dokladniej o co ci chodzi
_______________________________
 
POZDRAWIAM

 
ryba_
 Wysana - 29 kwiecie 2005 22:39      [zgoszenie naruszenia]



Umiesz zrobic bumerang ?

Moze napiszesz .... to sam sprubuje, bo wyrzezbic z drewna cos na krztalt bumerangu pewnie nie wystarczy

(kliknij aby powiekszyc)

Zmieniony przez - ryba_ w dniu 2005-04-29 22:40:47
_______________________________
 
Dla Ciebie Ojczyzno bij nasze mode serca

Znawca -
 
helfinger
 Wysana - 3 maj 2005 12:02      [zgoszenie naruszenia]

ryba---> musisz znalezc plan buma i go wydrukowac. np. ze strony [www.boomerangs.prv.pl] lub [www.bumerang.friko.pl] odrysowujesz go na sklejce najlepiej 5 warstwowej wycinasz rownasz krawedzie i odpowiednio szlifujesz.na boomerangs.prv.pl jest wszystko opisane. ja robilem pierwszy raz i zaczilem wiec ty tesh nie bedziesz mial problemu :D. trzym sie

 
xaget
 Wysana - 8 lipiec 2005 21:33       [zgoszenie naruszenia]

witam ;]
jezeli interesujecie sie boomerangami to zapraszam na forum ;] [www.boomerangs.mgt.pl]

[Powiadom mnie, jeli kto odpowie na ten artyku.]



 
Przegld tygodnia

BUMERANGI!!!