FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 4510 razy ¬


ZAREJESTRUJ SIĘ I ZALOGUJ NA FORUM, TO NIC NIE KOSZTUJE!
PO ZALOGOWANIU BĘDZIESZ MÓGŁ ZOBACZYĆ WYPOWIEDZI SPECJALISTÓW I WYŁĄCZYĆ REKLAMY

 
ROZRYWKA | Seks
Bardzo podoba mi się dziewczyna.. 
[powiadom znajomego]    
Autor "Bardzo podoba mi się dziewczyna.."   
 
loX2323
 Wysłana - 30 grudzień 2005 22:34        | zgłoś naruszenie regulaminu

Sprawdź swoje BMI

Wiem nie jestem idealny ani nic w tym rzeczy.. jednak też mam serce i potrafię kochać jak każdy...lecz moje życie jest jakieś beznadziejne...
nie potrafię sobie nikogo znależć.. żadna dziewczyna mnie nie chce.. ( choć podobno się podobam ) jednak niewiem czy jest ze mną coś nie tak czy nie .. żadna dziewczyna nie potrafi się we mnie zakochać a tak bardzo bym chciał.. Ostanio poznałem fajną dziewczynę ma na imię Paulina.. jest napradę super mój ideał.. jednak ma chłopaka.. już od 1.5 roku.. i niewiem co mam zrobić.. ? Jak sprawdzić czy się jej podobam ? no niewiem doradzcie mi coś..
______________________________
 
" Czasem człowiek nie wie co robi "

 
zaborek
 Wysłana - 30 grudzień 2005 22:35      [zgłoszenie naruszenia]

poka Swoje foto i foto Pauliny
_______________________________
 
"Wśród ludzi jest więcej kopii niż oryginałów" - Pablo Picasso
"Dobry Bóg nie gra w kości" - Albert Einstein

 
Kecup
 Wysłana - 30 grudzień 2005 22:44      [zgłoszenie naruszenia]

Nie szukaj miłości na siłe, bo nic z tego nie wyjdzie.
Miłość sama przyjdzie w najmniej spodziewanym momencie, zobaczysz.

Daj sobie luz, żyj sobie normalnie, poznawaj dziewczyny, nie myśl o tym, a efekty zobaczysz po jakimś czasie, masz mój atest .
_______________________________
 
Andy Hug [*]

 
FunkyKoval
 Wysłana - 30 grudzień 2005 22:45      [zgłoszenie naruszenia]

widac za wysokie progi na twoje "krzywe" nogi

szukaj wsrod brzydkich i/lub grubych

powaznie zwiekszysz swoje szanse

 
Greg2283
 Wysłana - 30 grudzień 2005 23:16      [zgłoszenie naruszenia]

Koval wie co mówi.
z własnego doświadczenia.:)hahahaha
_______________________________
 
,,czuje sie jak ognisko światła,
w ciemnej przestrzeni granic nieosiągalnych"

 
niRon
 Wysłana - 30 grudzień 2005 23:19      [zgłoszenie naruszenia]

Jak zabor wrzuć foto

 
loX2323
 Wysłana - 30 grudzień 2005 23:19      [zgłoszenie naruszenia]

nie jestem brzydki.. to wiem... na fotce kiedyś miałem swoje zdjęcie.. tylko coś we mnie jest co odpycha dziewczyny każda potrafii mnie tylko lubić ..
_______________________________
 
" Czasem człowiek nie wie co robi "

 
przemolino
 Wysłana - 30 grudzień 2005 23:19      [zgłoszenie naruszenia]

człowieku musisz obracac kilka naraz wtedy zwiekszysz współczynnik trafnosci na ta ktora sie zakocha bierz chude ,grubsze, brzydkie ,ladne
zdobedziesz dośw. zobaczysz ze przy tej ktora ci sie mniej podoba bedzie ci lepiej szło a dlaczego bo mniej zalezec ci bedzie na waszym zwiazku

 
Greg2283
 Wysłana - 30 grudzień 2005 23:25      [zgłoszenie naruszenia]

Przemo masz soga.
zgadzam sie z Tobą!!!!!!!!!1
_______________________________
 
,,czuje sie jak ognisko światła,
w ciemnej przestrzeni granic nieosiągalnych"

 
Baldwin
 Wysłana - 30 grudzień 2005 23:28      [zgłoszenie naruszenia]

Oj Kecup, Kecup...
Niestety nie moge sie z toba zgodzic:).
Troche wiecej rok temu zostawila mnie dziewczyna. "Na sile" znalazlem sobie nastepna. Nigdy nie bylem tak zakochany jak teraz:) a jestem z nia juz 10 miesiecy:)

 
elchuka
 Wysłana - 31 grudzień 2005 00:14      [zgłoszenie naruszenia]

ja moge ci od siebie powiedziec tylke, nie szukaj milosci, zakochania, dziewczyny na sile, nie planuj niczego, niech to bedie spontaniczne wyplywajace z Ciebie samego a zobaczysz ze wiele fajnych dziewczyn bedzie sie kolo ciebie kreciło, mowie to z wlasnego doswiadczenia... planowanie nic nie daje, sam sie przejechelem...

a tak w ogole nie sluchajcie mnie bo sie zaje**ale
_______________________________
 



Znawca -
[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]

Odpowiedzi jest na 2 strony.   | następną
 
Wybierz stronę:  
Przegląd tygodnia

Bardzo podoba mi się dziewczyna..

Strony: 1 2
 
Warto przeczytać: Stereotypy | pytanie o pozycje do Pan:) | metoda olewki.. | Wymiana, co o tym myslec.Bez GLUPOT! | Kolejny artykuł z wp.pl nt. randkowania | pierwszy raz! | Cięzka sprawa | linki z sex filmami | Poradźcie chłopakowi co ma robić ;-) !!! | czy Mozliwe ze Wpadka... | Fotka,Lustereczko itp. portale | sposoby i pozycja | tabletki antykoncepcyjne | takie cus | Okres.. Co sie dzieje?? | Gra wstępna czyli jak podniecic partnerke do czerwonosci... | buty na balety | loreal men expert | tapety na pulpit | SlodkaNutella | faust | smieszne posty | on jest starszy | brak orgazmu | zgwałcić żonę | noname | no name | ck one shock | polskie gwiazdy | kilinskiego | w krzywym zwierciadlewitaj święty mikołaju | julia pietrucha | chamskie rasistowskie i antysemickie | maclaz | Biznes

 
Polecamy: KSW | Motywatory | Spalacz tluszczu

wersja lo-fi


Copyright 2000 - 2019 SFD S.A.
 
Powered by Pazdan ForKat 4.0