FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 8313 razy ¬

ROZRYWKA | Filozofia, Psychologia, Religie
Brak Filozofii 
[powiadom znajomego]    
Autor "Brak Filozofii"   

Bemen
 Wysłana - 22 grudzień 2014 22:49        | zgłoś naruszenie regulaminu

Sprawdź ile procent masz tłuszczu

Witam!

Czy jest logicznie możliwe, aby nie mieć wypracowanej ideologii i filozofii? Nie znam się na poprawnej terminologii dlatego zapytam prościej (tak żebyście zrozumieli o co chodzi mi konkretniej). Czy można nie wierzyć w nic, ani nie mieć żadnych zasad? Czy można mieć jednym słowem wy***ane na wszystko? Nawet gdy człowiek nie wierzy w boga i sobie podróżuje po świecie bez pracy, to i tak ma wygórowane i wypracowane standardy żeby się nie stoczyć. Czy sama nasza egzystencja nie masz już etykietki "rób tak i tak, bo inaczej coś"? Zastanawia mnie czy może istnieć człowiek bez żadnych zasad i przekonań. Co wy o tym sądzicie?

arbiter elegantiarum

AlKindi
 Wysłana - 22 grudzień 2014 22:59      [zgłoszenie naruszenia]

To możliwe, jeśli ten człowiek : śpi/jest w śpiącze/jest skrajnie upośledzony umysłowo/nie zyje.

Se til helvete og kom dere vekk. Det er ikke en bikkje, det er en slags ting! Det imiterer en bikkje, det er ikke virkel

Bemen
 Wysłana - 22 grudzień 2014 23:09      [zgłoszenie naruszenia]

pomijając te wszystkie aspekty drogi kolego forumowiczu

Boję się, że ja po części jestem takim człowiekiem o którym wspomniałem w temacie, ale mam właśnie dylemat

Zmieniony przez - Bemen w dniu 2014-12-22 23:09:51

arbiter elegantiarum

AlKindi
 Wysłana - 22 grudzień 2014 23:38      [zgłoszenie naruszenia]

Zawsze możesz zostać nihilistą.

Se til helvete og kom dere vekk. Det er ikke en bikkje, det er en slags ting! Det imiterer en bikkje, det er ikke virkel

Pan Śmierć
BARON
 Wysłana - 23 grudzień 2014 11:18      [zgłoszenie naruszenia]