FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 50063 razy ¬
 
ROZRYWKA | Seks
Byliście kiedys w burdelu %-) ?? 
[powiadom znajomego]    
Autor "Byliście kiedys w burdelu %-) ??"   
 
tooms
 Wysłana - 31 styczeń 2006 16:13      [zgłoszenie naruszenia]

ty ziki z tego co piszesz na pewno byś zdradził swoją dziewczynę, nieładnie
_______________________________
 
A Lap Dance Is So Much Better When The Stripper Is Crying...

 
MarvBoy
 Wysłana - 31 styczeń 2006 16:40      [zgłoszenie naruszenia]

W poniedzialek boli ja glowa
We wtorek jest zmeczona
W srode "przeciez kochalismy sie w zesza srode"
W czwartek wieczor seriali
W piatek "ide z kolezankami na balety"
W sobote "mam kaca i mi sie nie chce"
W niedziele "do kosciola bezbozniku jeden, a nie tu ci sie seks marzy !!"



mąż z żoną w łóżku. Zaczyna się od niej dobierac, ona sie sprzeciwia:
-co jest
-nie moge mam dziś okres....
-to dawaj małego lodzika
-nie moge bolą mnie zęby
-powiedz jeszcze, że chemoroidy masz



co robi prawdziwy facet po stosunku??
ubiera się i idzie do domu

ja tam nie widze nic złego w domach uciech, ale sam jeszcze nie byłem młody jestem
cytat "za dwie rzeczy płacić nie będe za cipki i wode bo moge je mieć za darmo"

Ekspert -
 
Pharaoh
 Wysłana - 31 styczeń 2006 17:39      [zgłoszenie naruszenia]

Jak narazie nie musialem za to placic i mam nadzieje ze nie bede musial

_______________________________
 
Only the strong will survive!!! ;-)

 
ziki2000
PIMP%-)
 Wysłana - 31 styczeń 2006 20:00      [zgłoszenie naruszenia]

"ty ziki z tego co piszesz na pewno byś zdradził swoją dziewczynę, nieładnie "

Chodzilo mi ze jak jej nie bedzie jeszcze w twoim zyciu...a nie ze nie bedzie bo np. wyjedzie...chyba zle zrozumiales...
Jak jestem w zwiazku to jestem wierny...ale pamietaj NATURY nie oszukasz...zreszta poznasz ZYCIE to przekonasz sie...
_______________________________
 
<<<Champions
are Made
Not Born>>>

 
Duralas
 Wysłana - 31 styczeń 2006 20:06      [zgłoszenie naruszenia]

%-0
_______________________________
 

Znawca -
 
przenek
 Wysłana - 31 styczeń 2006 21:00      [zgłoszenie naruszenia]

jestem zbyt piękny i młody zeby za to płacić
(słyszałem ten tekst w jakims filmie )

 
iwonus_s
 Wysłana - 31 styczeń 2006 21:50      [zgłoszenie naruszenia]

nie moge tego czytac,,,,,!!! chyba znienawidze cały gatunek męski :-/ idą do domu publicznego, bo (cytuje) "nie bede cały czas na ręcznym jechał"...
a drodzy panowie pomyśleliście że kobiety też mają zachcianki sexualne? ale jak dziewczyna kocha sie z kilkoma facetami to jest nazywana szmatą, albo nimfomanką,,,,

wiem wiem, że juz taki jest niestety stereotyp na temat mezczyzn i kobiet ale cholera mnie strzela jak faceci żalą się że nie mogą wytrzymać bez sexu....

jesteście niewolnikami własnego ciała
_______________________________
 
..............

Znawca -
 
Marcinusss
 Wysłana - 31 styczeń 2006 22:20      [zgłoszenie naruszenia]

to ze korzystamy z zycia to zle ??
_______________________________
 



 
ziki2000
PIMP%-)
 Wysłana - 31 styczeń 2006 22:50      [zgłoszenie naruszenia]

"jesteście niewolnikami własnego ciała "

TO JUZ NASZ PROBLEM =D predzej sprawa ma sie do testosteronu itd itp...

ORAZ

Zle zrozumialas z ta "jazda na recznym" ...taka ironia...do wypowiedzi ze koles bedzie czekal na ten pierwszy raz az znajdzie swoja milosc zycia...
_______________________________
 
<<<Champions
are Made
Not Born>>>

 
rafee
 Wysłana - 31 styczeń 2006 23:06      [zgłoszenie naruszenia]

iwonus: Jesli moja kobieta nie bedzie sie migala od seksu i zawsze lub chociaz w wiekszosci bedzie miala ochote wtedy co ja to nigdy w zyciu jej nie zdradze, ale jesli jej bedzie wystarczal jeden stosunek miesiecznie to sorry cie bardzo, ale czemu ja mam sie oszczedzac skoro mnie to bawi ?
_______________________________
 
"Cześć kle0 jestem nie wiem czy mnie kojarzysz byłam pare lat z deberem z forum"

Ekspert -
[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]

Odpowiedzi jest na 27 stron.   poprzednia | następną
 
Wybierz stronę:  
Przegląd tygodnia

Byliście kiedys w burdelu %-) ??

Strony: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27