FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 50063 razy ¬
 
ROZRYWKA | Seks
Byliście kiedys w burdelu %-) ?? 
[powiadom znajomego]    
Autor "Byliście kiedys w burdelu %-) ??"   
 
VLAD.IV
 Wysłana - 23 grudzień 2005 19:18      [zgłoszenie naruszenia]

a ja nikomu nie zabraniam, nikogo nawet specjalnie nie krytykuje... kady sobie robi co chce... jezeli imprez burdelowa to dla niego podstawa - ok... mnie to nie bawi!
_______________________________
 
Sons Of The Gods Today We Shall Die
Open Valhalla's Door
Let The Battle Begin With Swords In The Wind
Hail Gods Of War

Ekspert -
 
Hakelbery
degustator
 Wysłana - 23 grudzień 2005 19:21      [zgłoszenie naruszenia]

Vlad moze masz racje, moze jak bede w Twiom wieku to zrozumiem i zmienie zdanie
_______________________________
 
Polakom gratulujemy ceny benzyny


<%-)CHORY PASTOR HALELUJA%-)>

Znawca -
 
VLAD.IV
 Wysłana - 23 grudzień 2005 19:24      [zgłoszenie naruszenia]

problem w tym, ze chadzajac po burdelach, nabierasz pewnych przyzwyczajen iwzorcow... i w przyszlosci, zamiast starac sie byc milym dla swojej kobiety, uznasz, ze latwiej isc zaplacic 200 zl i juz...
_______________________________
 
Sons Of The Gods Today We Shall Die
Open Valhalla's Door
Let The Battle Begin With Swords In The Wind
Hail Gods Of War

Ekspert -
 
elchuka
 Wysłana - 23 grudzień 2005 19:25      [zgłoszenie naruszenia]

dokladnie trzeba zachowac szacunek dla kobiety i do samego siebie, bo idac do burdelu nie jestes upowazniony do ponizania a wielu o tym zapomina i pozniej moze to na wlasnej kobiecie stosowac.. tutaj masz 100% racje
_______________________________
 



Znawca -
 
wortal
 Wysłana - 23 grudzień 2005 19:38      [zgłoszenie naruszenia]

Wszystko tez zależy od kasy, jak ktoś ma krucho z nią, to nie w głowie mu wydac 100 zł za coś co ma na codzień, nawet gdy nie może zrobić z żona wszystkiego, bo potem ją pupa boli

Ale jak by mógł to zrobić za 5-10 zł, to być może by się zdecydował.
I i dla niektórych te 100 zł, to mniej więcej tyle, co 5-10 zł dla innych.


Póki co ja nie widze potrzeby by tam chodzić (choć byłem z kumplami ale nie korzystałam)
ani tym bardziej wydawać te 100 zł.

Wg. mnie seks z dzi wką niewiele się rózni od oglądania porno czy korzystania ze sztucznej pochwy (w senisie rozpatrywania zdrady).
I tu i tu jest jakiś upust naładowania seksualnego + oznaka pewnego problemu w związku (ilości czy jakości seksu).
A to, że w burdelu może sobie kobiete dotkną, oglądając porno może sobie monitor macać


_______________________________
 
Wyciąg z regulaminu :
Ptk. 4 - "wortal" ma zawsze rację :-D
Nie klikaj [wortal.prv.pl]

Specjalista -
 
VLAD.IV
 Wysłana - 23 grudzień 2005 19:40      [zgłoszenie naruszenia]

Wszystko tez zależy od kasy, jak ktoś ma krucho z nią, to nie w głowie mu wydac 100 zł za coś co ma na codzień


tak tak... to czy ktos chodzi po burdelach zalezy od kasy... mhm... masz jeszcze jakies mądre przemyslenia?
_______________________________
 
Sons Of The Gods Today We Shall Die
Open Valhalla's Door
Let The Battle Begin With Swords In The Wind
Hail Gods Of War

Ekspert -
 
wortal
 Wysłana - 23 grudzień 2005 19:46      [zgłoszenie naruszenia]

Nie napisałem, że zależy tylko od kasy,
bo jak ktoś nie chce, to nie pójdzie nawet za free.

Ale jak ktoś się waha, to jeżeli cos jest tanie czy drogie dla niego, może go przekonac do tego.
A potem cena może prowadzić do tego, czy będzie on to robił czesto, czy tylko raz na ruski rok.

Chyba nie musze cie przekonywac, że gdyby lodziki kobiety robiły za 3 zł, to ilośc Panów korzystających z tego była by przeogromna...

_______________________________
 
Wyciąg z regulaminu :
Ptk. 4 - "wortal" ma zawsze rację :-D
Nie klikaj [wortal.prv.pl]

Specjalista -
 
wortal
 Wysłana - 23 grudzień 2005 19:49      [zgłoszenie naruszenia]

Czyli troszkę tak, jak nie każdy by okradł innego człowieka wyrywając mu teczkę z kasą,
ale jak ktoś zauważy że leży 200 zł i widzi faceta któremu to upadło, to już nie każdy podniesie i mu odda, tylko weźmie sobie.

Są czynniki sprzyjające pewnym zachoanią, i myśłe, że cena tez do nich nalezy
W końcu światem ponoć rzadzi kasa i sex

_______________________________
 
Wyciąg z regulaminu :
Ptk. 4 - "wortal" ma zawsze rację :-D
Nie klikaj [wortal.prv.pl]

Specjalista -
 
-Gagarin-
 Wysłana - 23 grudzień 2005 20:27      [zgłoszenie naruszenia]

Ale laski w burdelach przynajmniej są wolne...
_______________________________
 


===Podróż pociągiem skraca czas przejazdu koleją===

 
Eyden
 Wysłana - 23 grudzień 2005 21:55      [zgłoszenie naruszenia]

-Gagarin- może stanu wolnego, ale z pewnością zniewolone...

Generalnie jak ktoś chce, to niech sobie chodzi i płaci za to... (to, czego w wielu przypadkach nie może mieć za 'darmo')...

U mnie jest z tym tak jak z narkotykami - nigdy nie brałem i nigdy nie wezmę i guzik mnie obchodzi jakie to jest w czyimś mniemaniu fajne.
_______________________________
 
eyden.

[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]

Odpowiedzi jest na 27 stron.   poprzednia | następną
 
Wybierz stronę:  
Przegląd tygodnia

Byliście kiedys w burdelu %-) ??

Strony: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27